Krijg er zo'n kutgevoel bijquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt nog steeds niet door dat je van de HAVO af bent?.
Natuurlijk kan dat man!
Je zet in je profiel dat je student bent maar je durft geen dagje te skippen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:41 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Krijg er zo'n kutgevoel bij![]()
Maja, dat zal wel bij mij zijn ingedoctrineerd door al die jaren anti-spijbelterreur etc. van de middelbare school - leraren
!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:27 schreef Evil_Jur het volgende:
sodeju, is dat voor sommige mensen al zo'n beslissing? Saai leven zul je krijgen dan...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt nog steeds niet door dat je van de HAVO af bent?.
Natuurlijk kan dat man!
Indoctrinatie heden ten dage voert hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:41 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Krijg er zo'n kutgevoel bij![]()
Maja, dat zal wel bij mij zijn ingedoctrineerd door al die jaren anti-spijbelterreur etc. van de middelbare school - leraren
Watjequote:Op dinsdag 1 november 2005 08:41 schreef DeTolk het volgende:
Heerlijk hoor het HBO, ik heb het wel gezien voor vandaag, tot morgen!
En of je medestudenten er slachtoffer van worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:56 schreef p-etr-a het volgende:
Hoorcolleges kan sowieso altijd, met werkgroepen moet je soms ietsje uitkijken (even navragen of opkomst meetelt voor je cijfer).
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En of je medestudenten er slachtoffer van worden.
Ik doe TN aan het Saxion in Enschede, dus die zal vast wel ongeveer dezelfde policy hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik heb geen verplichte lessen op mijn opleiding, dus wanneer je ROP doet aan het Saxion te Deventer is het mogelijk. Hoe het bij andere opleidingen zit weet ik niet.
Gewoon een kwestie van goede smoesjes.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:27 schreef Koewam het volgende:
En wegblijven uit 5 Havo is geen probleem?
Zelfs dan is er vaak niks aan de hand...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mên als je je dat nog afvraagd, onder welke steen ben je dan vandaan gekropen?
Tuurlijk niet...:')
Tenzij ze expliciet vermelden dat het verplichte colleges zijn (aanwezigheidsplicht dus)
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zelfs dan is er vaak niks aan de hand...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef yootje het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met de universiteit? Moet je daar wel echt werken?
die policy gebruik ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 13:13 schreef 24-7 het volgende:
Meestal maakt mijn wekker dat besluit door spontaan niet af te gaan..![]()
Vorig jaar had ik besloten dat ik alle lessen voor 11 uur te vroeg vond.. (heeft me uiteindelijk dan wel weer een tentamen gekost..)
geloof jij nog in sprookjes?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef yootje het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met de universiteit? Moet je daar wel echt werken?
Ik ben hier ff gekomen via je posthistory om te kijken of je iets te melden had in SES over onze pauperopleiding.. En jawohlquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik heb geen verplichte lessen op mijn opleiding, dus wanneer je ROP doet aan het Saxion te Deventer is het mogelijk. Hoe het bij andere opleidingen zit weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |