Kijk dat is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:41 schreef Googolplexian het volgende:
'k ken ook een goede en goedkope zeefdrukker
Om de verhoudingen te peilen. Het idee van "Nee, tenzij..."quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:46 schreef Fugie het volgende:
nee gestemd, 190 doet me nix dus zie niet in waarom ik zon shirt zou kopen (waarom zou ik eigelijk nee stemmen)
Maar ik begrijp dat je er geen hoeftquote:Op dinsdag 1 november 2005 02:29 schreef Logitik het volgende:
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Ik heb ff overlegd met wat medemods. Zodra de inventaris klaar is, kunnen jullie in V&A een mooi topic starten over de aankoop van de shirts. Dat houd het e.e.a overzichtelijk. okay?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
Na productief overleg met Googolplexian kan ik melden dat de shirts weer een stapje dichterbij zijn. Het gaat nu vooral om voldoende mensen die er een willen
Vet,quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb ff overlegd met wat medemods. Zodra de inventaris klaar is, kunnen jullie in V&A een mooi topic starten over de aankoop van de shirts. Dat houd het e.e.a overzichtelijk. okay?
Dat kan nog verkerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Boswachter het volgende:
Heb nee gestemd, zonder '190D Fanboy Gangster' erop had ik er wel één gewild.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Boswachter het volgende:
Maar ik wil hem cadeau doen aan mijn vader en die snapt dat nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
Het komt er waarschijnlijk, als het er uberhaupt op komt, klein op
Ik weet nog niets van de kleuren. Eerst moeten we het het minimale aantal van 20 stuks halen. Dan ga ik met de drukker van Googolplexian in overleg. Ik weet wel dat er zoiezo verschillende maten komen, en waarschijnlijk ook wel een girlie-model.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en is er al meer bekend over de kleuren? En komen er verschillende maten?
Kan je toch uitleggen? Mijn idee is gewoon dat het er als klein merkje om te zetten , niet groot en storend, verder oid, om het onterp aan mijn idee te binden, of hoe zeg je dat.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik wil hem cadeau doen aan mijn vader en die snapt dat niet.
Je moest ze de kost geven die een t-shirt dragen en geen idee hebben waarover de opdruk gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef Chokeme het volgende:![]()
Behalve een handvol fokkers weet niemand toch waar het op slaat ? Denk dat mensen je redelijk vreemd aankijken als je met zo'n t-shirt aan komt zetten, meer van huh 190d fanboy gangsters waar slaat dat nou weer op
Maare no offence verder hoor als jullie er graag in zouden lopen wens ik jullie alle succes
Eh je doelt nu op mensen die het t shirt zouden dragen maar niet weten waar de opdruk op slaat ? Ik bedoel meer dat de mensen om je heen geen idee hebben waar et op slaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je moest ze de kost geven die een t-shirt dragen en geen idee hebben waarover de opdruk gaat.
Er zijn toch ook mensen met een Che Guevara shirt aan die niet weten dat het een communitische boef wasquote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Eh je doelt nu op mensen die het t shirt zouden dragen maar niet weten waar de opdruk op slaat ? Ik bedoel meer dat de mensen om je heen geen idee hebben waar et op slaat.
Jij draagt shirts om jezelf te profileren?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Eh je doelt nu op mensen die het t shirt zouden dragen maar niet weten waar de opdruk op slaat ? Ik bedoel meer dat de mensen om je heen geen idee hebben waar et op slaat.
Is dat niet precies hetzelfde? Anders begrijp ik je niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar Mercedes-Benz meetings, en ik weet zeker dat ik helemaal de blitz ga maken daar met mn shirt, zeker als Sandra naast me loopt met haar shirt, ook al weet niemand daar de betekenis van het shirt.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef Chokeme het volgende:
Nou dat valt nog wel mee. Eerder om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen. Maare zoals ik zei no offencehoor veel plezier ermeeGing mij meer om et punt dat er dan maar een paar mensen de betekenis van het t shirt kennen, Niet dat dat erg is ofzo. Je hebt er alleen geen reet aan
![]()
Dan wil ik er wel een, dus zij mijn 'Nee' stem maar als een 'Ja'. Plus waarschijnlijk nog een extra shirt voor een maat.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
Het komt er waarschijnlijk, als het er uberhaupt op komt, klein op
Dat zijn nog wel de triestste personenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er zijn toch ook mensen met een Che Guevara shirt aan die niet weten dat het een communitische boef wasGewoon een geinig shirt met een grappige opdruk.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Boswachter het volgende:
Grapjasquote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb an sich intresse, mits het een Evolution 2 model gaat worden
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:55 schreef Catch22- het volgende:
als googol gaat designen dan stijgt mijn interesse al
Eerst maar de 190Dquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Interesse!
Googol...kan je ook een mooie F2002 voor me ontwerpen?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eerst maar de 190DDaarna zien we wel
Dieselquote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef GSi het volgende:
Waarom alleen 190D ?
Ik ken zat mensen met een 190E.
Leuk initiatief op zich. Maar afgaand op de tientallen Mercedes 190 shirts die ik zag op de Motorshow Essen is het niet echt nieuw zeg maar.
Een goede wijn moet rijpen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
Niks meer geworden? MOOI!
Sjoewequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Mja als ik verhuist ben etc en de storm van de studie weer wat over is gewaaid ga ik er wederom mee door, het idee leeft nog in ieder geval.
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:04 schreef Geqxon het volgende:
Sjoewe > Je avatar. Geef mij NU het orignele filmpje.
Ja hoi iedereen heeft een hekel aan jequote:Op donderdag 13 april 2006 18:04 schreef Geqxon het volgende:
Sjoewe > Je avatar. Geef mij NU het orignele filmpje.
Is dit een hint om ontopic te moeten gaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zit heul geen T-shirt of 190D in Sjoewe zn avatar
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dit een hint om ontopic te moeten gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |