Heb je zelf meegestemd?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Johanneman het volgende:
De ariër album top 100 wat een in- en in-slechte lijst. Het toont maar weer dat de gemiddelde fokker totaal geen smaak heeft. Laten we vooral geen zwarte muziek goed vinden want dat is toch alleen maar naakte wijven en gangsters. Oogkleppen af mensen!!!!
Ik vind die muziek per definitie niks.. Ben meer van andere muzieksoorten, waaronder "old-school rock"quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Johanneman het volgende:
De ariër album top 100 wat een in- en in-slechte lijst. Het toont maar weer dat de gemiddelde fokker totaal geen smaak heeft. Laten we vooral geen zwarte muziek goed vinden want dat is toch alleen maar naakte wijven en gangsters. Oogkleppen af mensen!!!!
D'r staat genoeg zwarte muziek in hoor. 3x Black Sabbath. Het Black Album van Metallica...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Johanneman het volgende:
Wat was jouw lijst ook al weer precies?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Johanneman het volgende:
Michael Jackson staat toch op 100? Dat was vroeger best wel een neger, en Prodigy....daar danst toch ook een neger in? geklaag over niks dus.....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Johanneman het volgende:
Volgens staan er in totaal zelfs meer negers dan blanken in de lijst. Maar dat is enkel te danken aan Graceland van Paul Simonquote:Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Michael Jackson staat toch op 100? Dat was vroeger best wel een neger, en Prodigy....daar danst toch ook een neger in? geklaag over niks dus.....
Dus je hebt wel meegestemd??quote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef Johanneman het volgende:
in mijn lijst (en dat is natuurlijk de ideale lijst voor iedereen) staan in ieder geval ook nog Prince, Funkadelic/Parliament, Stevie Wonder, De La Soul, Isaac Hayes. En dan mag van mij iedereen zelf weten hoeveel platen van elk ze in een lijst zetten
quote:
Jimi Hendrix mag dan wel blank geweest zijn, maar hij had de Geist van een blanke.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus je hebt wel meegestemd??
Wist iemand hier trouwens dat Jimi Hendirix blank was
Punpkins was ook zo'n excussband voor mensen om zich tegen de algemene smaak af te zetten bedoelde ik meer... Ik vind het ook een rukband, evenals radiohead.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:07 schreef peaceman het volgende:
Pumpkins beter? Ook goed zou ik zeggen, maar beter? Neen. Siamese Dream is een geweldige plaat, maar de rest haalt dat niveau niet naar mijn bescheiden mening.
gepostquote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Johanneman het volgende:
klopt, ik zit niet de hele dag te posten, maar als ik een eenzijdige lijst zie kan ik m'n mond niet houden....
Ik moet toegeven dat ik wat meer donkere mensen erin had kunnen zetten. Nu is het alleen maar Green Velvet, Jeff Mills, Julian Jonah van 187 Lockdown en Robert Hood... Mwah, vier uit 25 is toch zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Johanneman het volgende:
Ze staan toch hoog in de lijst (-en)... misschien heeft dat te maken met die mensen die wél hun klassiekers kennen en JD gewoon hoog waarderen? Zo komt iets namelijk ook hoog in de lijst he..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is wat anders, ik ben het er niet mee eens, maar dat zal ik met jou toch nooit worden.Maar als je alle Radiohead songs artyfarty geknutseld noemt, heeft de vroedvrouw je als baby iets te vaak laten vallen.
[..]
Wie heeft het nu ineens weer over waarderen dan?
Waarvan akte. Maar schaar mij niet onder een massa als je eerder beschreef, want ik weet wel waar Radiohead zijn invloeden vandaan haalt. Toevallig vind ik ze wel goed. Hopelijk mag dat ook, zonder dat je er vooroordelen bij hebt.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Punpkins was ook zo'n excussband voor mensen om zich tegen de algemene smaak af te zetten bedoelde ik meer... Ik vind het ook een rukband, evenals radiohead.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |