Tijdelijk hier te downloaden :quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef menjo het volgende:
Okee, heeft iemand nog dat bestand met de volledige eindlijst? Mijn exemplaar is op de een of andere manier verdwenen in de digitale bittenbak...
Het is veelal de grootste gemene deler.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Redelijke lijst. Al is wel allemaal veel van hetzelfde soort muziek en mis ik Tom Waits en Bob Dylan in de luist.
Ja dat krijg je als je zo goed bent.quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is veelal de grootste gemene deler.
Dylan heeft zoveel geweldige albums gemaakt dat er heel veel verschillende albums in de afzonderlijke lijstjes stonden, die allemaal net niet de top 100 gehaald hebben
Met de volgorde ben ik het niet helemaal eens, maar ik vind wel dat er veel platen in staan die erin horen te staanquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef SilverRocket het volgende:
Ik mag niet klagen, want ik heb geen lijst ingediend, maar: wat een verschrikkelijk slechte top 100![]()
Wat voor platen zou jij er dan in willen hebben?quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef SilverRocket het volgende:
Ik mag niet klagen, want ik heb geen lijst ingediend, maar: wat een verschrikkelijk slechte top 100![]()
Je hebt helemaal gelijk, de Pixies, Velvet Underground, Pink Floyd, Beatles, Joy Division, Smiths, dEUS, Nirvana... wat een bagger!quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:01 schreef SilverRocket het volgende:
Lijkt me dat het wel opschiet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef methodmich het volgende:
Wanneer komt de 2006 versie trouwens? Schiet weer op zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |