quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:14 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb Sheri er ook maar tussengezet bij die awards.
Andy moet ik eigenlijk ook nog ergens kwijt. Een nominatie voor de Ewan award, lijkt je dat wat? Daar heb ik nog niemand
Heey Sheri, as usual ben ik weer spuit 11 met mijn antwoord maar begin dus aanstaande dinsdag pas. Komt wel ff goed uit want heb van het weekend met koorts in de bedde gelegenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef Sheridana het volgende:
Bwennie!! Hoe ging je eerste werkdag? En je tweede?
Ah oke, sorry, dan had ik weer eens niet goed gelezen...dan vraag ik het volgende week dinsdag nog een keerquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heey Sheri, as usual ben ik weer spuit 11 met mijn antwoord maar begin dus aanstaande dinsdag pas. Komt wel ff goed uit want heb van het weekend met koorts in de bedde gelegen
Nog 1 weekje veel FOK!ken dus
Nee hoor, ik dacht ook deze week te beginnen dus je hebt het niet verkeerd gelezen. Allleen vond mijn baas het beter als ik volgende week begon. Ook goed toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:22 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah oke, sorry, dan had ik weer eens niet goed gelezen...dan vraag ik het volgende week dinsdag nog een keer
Joh, koorts? wat vervelend!...Maar wel opgeknapt nu dus?
De credits voor die OP moeten naar onze vriend Chiel hoor.quote:
Okay dan een grote pluim voor Chielquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De credits voor die OP moeten naar onze vriend Chiel hoor.
Ik heb het gezien. Lief van je hoor!quote:
iddquote:Op woensdag 9 november 2005 09:24 schreef Sheridana het volgende:
Zou wel grappig zijn...een FMT meetDaar was toch al een idee over geopperd een keer? En Patch zou een huisje regelen of zo...
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen! Inderdaad Sheri, die meet was destijds bijna in kannen en kruiken!
ik heb mijn awardnominaties bekend gemaakt
NIet zo veel ben ik bang voor...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:13 schreef RuneRose het volgende:
Er staat nog een vraag open, Sheri! Laat zien wat je kunt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |