Het leek wel alsof het beeld wat langer stilstond dan normaal. Krijg het idee dat ze het niet zo heel leuk vinden bij de NOS.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:38 schreef skamzz het volgende:
En weer die opmerking naar die nieuwslezeres!!![]()
Idd Lange frans was de enige die een beetje ok was, die irritante vj was het ergst en die van de nieuwe revu was ook een beetje vaag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel weer okay vanavond. Beetje vage gasten, Lange Frans was nog het meest okay.
quote:
Wat is dit voor crap. Filemon ziet er al sinds het begin zo uit hoor, zo is zijn hoofd gewoon. GHB was gewoon te laag gedoseerd maar bijnemen op TV omdat dope niet werkt is wel het slechtste voorbeeld dat je kan geven.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef JohnDope het volgende:
Grappig om te zien dat je dat koppie van filomon langzaam in een junkenkoppie ziet veranderen.
Goed dat ze zeiden dat GHB een tegenvaller was, misschien zeiden ze dat wel uit principe.
En er is veel te veel sex op tv(tijdens christelijke tijden), wijzen de pijlingen ook uit.
Als je goed kijkt zie je ze kop beetje bij beetje verdopen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Wat is dit voor crap. Filemon ziet er al sinds het begin zo uit hoor, zo is zijn hoofd gewoon.
Die Miljuschka heeft wel Gymnasium gedaan......quote:En een IQ van 3.
idd of gewoon 2 uur nadat het uitgewerkt was nog een beetje. Ze willen toch wat meer brengen dan wat ze gisteren deden lijkt me. Als het niet aanslaat gewoon nogeens doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef kamagurka het volgende:
Kregen die sletten het nou echt warm van die gore tekstjes van frans b? Tsjongejonge, dan zijn we ver gekomen met zijn allen
Dat GHB experiment sloeg natuurlijk nergens op, hij had het een avond later gewoon nog ns moeten proberen, maar dan met 6 ml ofzo...
volgens mij zijn er geen herhalingen van.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik weet dat het dom klinkt.
Maar wanneer wordt het nou uitgezonden?
Ik heb alleen deel 1 t/m 3 op mijn computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |