abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31856315
Wel weer okay vanavond. Beetje vage gasten, Lange Frans was nog het meest okay.
  dinsdag 1 november 2005 @ 06:56:19 #27
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_31857578
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 00:38 schreef skamzz het volgende:
En weer die opmerking naar die nieuwslezeres!!
Het leek wel alsof het beeld wat langer stilstond dan normaal. Krijg het idee dat ze het niet zo heel leuk vinden bij de NOS.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_31857889
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel weer okay vanavond. Beetje vage gasten, Lange Frans was nog het meest okay.
Idd Lange frans was de enige die een beetje ok was, die irritante vj was het ergst en die van de nieuwe revu was ook een beetje vaag.

Kijk al uit naar volgende week met paddo's
pi_31858252
Auw mn velletje!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_31858269
Filemon vind ik echt buitegewoon irritant maar hij doet het wel leuk ja .
pi_31862002
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Die Miljuschka ofzo....geil!!
pi_31862233
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:40 schreef Alsgeenander het volgende:
Auw mn velletje!
Inderdaad ja, bij die gangsterrappers
Buikpijn van het lachen!
pi_31864303
Kregen die sletten het nou echt warm van die gore tekstjes van frans b? Tsjongejonge, dan zijn we ver gekomen met zijn allen

Dat GHB experiment sloeg natuurlijk nergens op, hij had het een avond later gewoon nog ns moeten proberen, maar dan met 6 ml ofzo...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_31864763
iemand linkje waar ik het online kan kijken? ben het vergete
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_31865350
Grappig om te zien dat je dat koppie van filomon langzaam in een junkenkoppie ziet veranderen.

Goed dat ze zeiden dat GHB een tegenvaller was, misschien zeiden ze dat wel uit principe.

En er is veel te veel sex op tv(tijdens christelijke tijden), wijzen de pijlingen ook uit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31867399
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Die Miljuschka ofzo....geil!!
En een IQ van 3.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31867481
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef JohnDope het volgende:
Grappig om te zien dat je dat koppie van filomon langzaam in een junkenkoppie ziet veranderen.

Goed dat ze zeiden dat GHB een tegenvaller was, misschien zeiden ze dat wel uit principe.

En er is veel te veel sex op tv(tijdens christelijke tijden), wijzen de pijlingen ook uit.
Wat is dit voor crap. Filemon ziet er al sinds het begin zo uit hoor, zo is zijn hoofd gewoon. GHB was gewoon te laag gedoseerd maar bijnemen op TV omdat dope niet werkt is wel het slechtste voorbeeld dat je kan geven.
pi_31867490
Wat een dom wijf is die VJ inderdaad.. Net als DJ Jean en die (R&)B-artiest vorige week. De discussies zijn echt te slecht, in plaats van dat er iemand bij zit die er écht wat van weet.. Maarja, die zal wel niet te vinden zijn in de categorie die de doelgroep aanspreekt.

Verder is het best een vermakelijk programma vind ik hoor, en die Filemon en Ties vind ik ook wel droge gozers..
pi_31867739
Wat Lange F zei over zelf censuur... Dat hij dat zichzelf op heeft gelegd omdat er zoveel kids naar hem luisteren.

Als hij nou gewoon zijn teksten wat groffer maakt zorgen de ouders er wel voor dat die kids niet meer naar hem luisteren. Dus worden zijn luisterende "fans" ouder. Misschien dat hij dan zelf ook een wat volwassener imago krijgt.
pi_31869664
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Wat is dit voor crap. Filemon ziet er al sinds het begin zo uit hoor, zo is zijn hoofd gewoon.
Als je goed kijkt zie je ze kop beetje bij beetje verdopen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31870383
quote:
En een IQ van 3.
Die Miljuschka heeft wel Gymnasium gedaan......
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
pi_31870488
No way!

Hm, nou ja, dan houden we het maar op ver-TMFt.. (Hoe schrijf je dat? )
pi_31870561
Ik weet dat het dom klinkt.
Maar wanneer wordt het nou uitgezonden?
Ik heb alleen deel 1 t/m 3 op mijn computer.
Voices tell me I'm the shit.
pi_31870713
Ze maken een uitzending over GHB en nodigen 3 gasten uit die het nog nooit gebruikt hebben (althans zeggen het nog nooit gebruikt te hebben), dan ben je lekker bezig een programma over drugs te maken.
pi_31870811
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef kamagurka het volgende:
Kregen die sletten het nou echt warm van die gore tekstjes van frans b? Tsjongejonge, dan zijn we ver gekomen met zijn allen

Dat GHB experiment sloeg natuurlijk nergens op, hij had het een avond later gewoon nog ns moeten proberen, maar dan met 6 ml ofzo...
idd of gewoon 2 uur nadat het uitgewerkt was nog een beetje. Ze willen toch wat meer brengen dan wat ze gisteren deden lijkt me. Als het niet aanslaat gewoon nogeens doen
Ze mogen opzich ook eens mensen aan tafel hebben die het goedje vaker gebruikt hebben én er graag over vertellen
pi_31870880
Het word ook tijd dat ik dit eens ga bekijken.

(verkapte tvp)
pi_31873195
Kut,

Gister gemist.

Weet iemand zo toevallig uit z'n kopske wanneer/en of er een herhaling is? Heb niet al te veel zin om vorige topics nog 's na te slaan.
pi_31873397
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik weet dat het dom klinkt.
Maar wanneer wordt het nou uitgezonden?
Ik heb alleen deel 1 t/m 3 op mijn computer.
volgens mij zijn er geen herhalingen van.
Maar via uitzendinggemist.nl kan je ze binnenkort wel weer zien.
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:05:39 #50
127835 Cafi
Kleurpotlood
pi_31874030
Via deze link kijk ik het altijd:

mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051010.asf

gewoon de datum (YYYYMMDD.asf) van de orginele link aanpassen in de datum van de uitzending

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')