Ik vind dat Menno erom vraagt met die overdreven wedstrijddrang van hem....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lieske vroeg er vandaag wel om met dat gejank van haar....
Misschien een conditietest?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zal dan de tussentijdje test zijn die ze woensdag krijgen?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
Dan zet je zeker met een verbeten gezicht e7 - e5.![]()
Dat is wel dubbel voorbehoud! Maar toch geloof ik je meteen hoor, ik had wat fanatisme betreft niet anders verwacht. Hetzelfde fanatisme waarmede je ons aller liefje, en ik spreek nou -durf ik zeggen- namens het voltallige nederlandse volk, zo moedig verdedigt. MMaar in je afkeer van de sportende Menno proef ik toch, hoe zal ik het zeggen, meer fanatisme dan strikt noodzakelijk. Spaar uw krachten, Lies kan het nog zo nodig hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker. als het een wedstrijd is, dan kan ik zeer fanatiek zijn.
Wat denk jij dat het gaat worden regenworm ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
De opdracht van vrijdag heeft niks met deze toestellen te maken.
Het wordt totaal iets anders.
Niet langer dan 5 minuten geroeid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:49 schreef versabommie het volgende:
hoppaaaaaaa en roel maar paffen!
Misschien worden ze vrijdag gewoon beloond (of donderdagavond al) voor getoonde inzet en is daarmee de weekopdracht meteen ten einde. Zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien een conditietest?
Om de boel een beetje af te lijden voor vrijdag
Maar zeker niet iets wat ze vrijdag ook krijgen.
een sportquizquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het gaat worden regenworm ?
Hoe vies moet jij Joost dan wel niet vinden.quote:
Zoiets denk ik ook ja... gezien het feit dat Roel en Chantal geen waarschuwing krijgen door niet intensief mee te doen en juist Lieske wel omdat ze teveel doet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien worden ze vrijdag gewoon beloond (of donderdagavond al) voor getoonde inzet en is daarmee de weekopdracht meteen ten einde. Zou heel goed kunnen.
Legbatterij dusquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
ik ga ff tegen de batterij aankruipen!
truste allemaal!
trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
truste allemaal!
Zouden ze dan persoonlijk wel of niet beloond worden? Dat zou wel weer lachen zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook ja... gezien het feit dat Roel en Chantal geen waarschuwing krijgen door niet intensief mee te doen en juist Lieske wel omdat ze teveel doet.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
truste allemaal!
Het is zo onduidelijk dat je er alle kanten mee op kan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien worden ze vrijdag gewoon beloond (of donderdagavond al) voor getoonde inzet en is daarmee de weekopdracht meteen ten einde. Zou heel goed kunnen.
Ik fanatiek tegen Menno?? Helemaal niet juist. Zijn fanatisme ook als iets GEEN wedstrijd is, vind ik niet aangenaam (laat ik het zo zeggen). Zoals gezegd heb ik hem als 4e staan ofzo. Ik vind alleen iedere keer die verschrikkelijke drang om overal de beste in te willen zijn een ramp. En als hij dan ook nog alleen een paar uur die bonen gaat sorteren en later als een echte bezetene op die fiets te keer gaat en uit zijn ogen kijkt alsof hij net een weeshuis heeft uitgemoord, dan wordt het er niet beter op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is wel dubbel voorbehoud! Maar toch geloof ik je meteen hoor, ik had wat fanatisme betreft niet anders verwacht. Hetzelfde fanatisme waarmede je ons aller liefje, en ik spreek nou -durf ik zeggen- namens het voltallige nederlandse volk, zo moedig verdedigt. MMaar in je afkeer van de sportende Menno proef ik toch, hoe zal ik het zeggen, meer fanatisme dan strikt noodzakelijk. Spaar uw krachten, Lies kan het nog zo nodig hebben.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
truste allemaal!
batterij wisselenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
truste allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |