dido is meestal diegene waar ze bij uithuilt idd, ingrid weet ik het niet precies.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido en Ingrid op Lieske?
Die zijn beide heel close met Lieske de laatste tijd!
Ik ben geen weldenkend mens, jippie!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook zij kunnen het heel goed begrijpen net als ieder weldenkend mens.
uhh... ja bedoel idd woensdag . Denk dat als er wekelijks een exit komt dat de nominaties door de bewoners op zondag gaat plaats vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag middag/avond bedoel je.
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat vlak voor nominaties het erover gaat hebben toch
Roel en Ingrid zijn mijn twijfelgevallen inderdaad. Ik denk dat Roel toch voor Joost gaat omdat hij toch vele nachten wel met Menno aan de klets is. Maar het zou inderdaad toch maarzo wel Menno kunnen worden. En ik denk dat Ingrid op Nathalie stemt, omdat ze daar toch niet al te veel mee heeft. Nathalie is duidelijk Dido's maatje en hangt er maar een beetje bij. Daarom denk ik dus dat Ingrid op Nathalie gaat stemmen. Ze heeft er gewoon het minste mee.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
1.Zou je kunnen motiveren waarom Ingrid op Nathalie stemt?
2. Roel heeft tot 2x toe gezegd dat hij op Menno gaat stemmen, tegen Dido en tegen Chantal, waarom denk je Joost.
menno is de laatste paar nachten altijd als laatste wakker met roel, waar ze steeds normale gesprekken hebben. terwijl roel joost lijkt te vermijden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
1.Zou je kunnen motiveren waarom Ingrid op Nathalie stemt?
2. Roel heeft tot 2x toe gezegd dat hij op Menno gaat stemmen, tegen Dido en tegen Chantal, waarom denk je Joost.
Dat zou dus betekenen dat Menno gelijk zijn biezen zou moeten pakken, of wijst BB weer een extra persoon aan, wat denk jij er van Scanman.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Roel : Joost
Joost : Roel
Rob : Menno
Menno : Rob
Ingrid : Nathalie
Chantal : Menno
Nathalie : Menno
Dido : Ingrid
Lieske : Menno
Nee hoor. Voorgaande edities was dat ook meteen na de live uitzending. Is ook logisch, want dan kunnen ze de genomineerden op vrijdagavond meteen laten zien en kan er meteen gebeld worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
uhh... ja bedoel idd woensdag . Denk dat als er wekelijks een exit komt dat de nominaties door de bewoners op zondag gaat plaats vinden.
Je moet natuurlijk wel groepjesvorming houden. Bij 5 personen of minder is de spanning er meestal een beetje af en gaat BB andere dingen verzinnen om de boel levend te houden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:49 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vind dat dit huis veel te langzaam leegstroomt trouwens, daardoor blijft het min of meer hetzelfde en hoeft men niet steeds opnieuw posities tov elkaar te bepalen...
Ah okay.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:37 schreef Utwodublin het volgende:
Jawel, Rob denkt in ieder geval van wel, die deed het voorstel aan Menno.
Menno vertelde dat later en Joost en had wel door dat het slim was van Rob, omdat hij, menno dus, sowieso wel stemmen zou krijgen en Rob zijn stem dus kwijt was (die van Menno dus).
Gebeurde vorige week donderdag of vrijdag laat/
Ja, da's zo. Toch heb ik een beetje het gevoel dat iedereen maar blijft plakken of zo.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel groepjesvorming houden. Bij 5 personen of minder is de spanning er meestal een beetje af en gaat BB andere dingen verzinnen om de boel levend te houden.
Joost, Roel, Rob, Nathalie en Ingrid staan dan ook genomineerd. Dan kan Ingrid haar biezen pakken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:51 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat Menno gelijk zijn biezen zou moeten pakken, of wijst BB weer een extra persoon aan, wat denk jij er van Scanman.
Dus je bedoelt, dat ze nu ook de 1 stemmers meenemen.?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost, Roel, Rob, Nathalie en Ingrid staan dan ook genomineerd. Dan kan Ingrid haar biezen pakken.
Dat vind ik geheel okee, ik vind haar zo langzamerhand het meest serpenterig van het stelletje worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan kan Ingrid haar biezen pakken.
Heb je tijdens het stip staan gekeken. Nathalie wisselde in de nacht Ingrid af. Er ontstond toen een 'Haagse-Connectie'quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik denk dat Ingrid op Nathalie stemt, omdat ze daar toch niet al te veel mee heeft. . Ze heeft er gewoon het minste mee.
Ik vind Ingrid nogal angstig als het erop aan komt een mening te hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel en Ingrid zijn mijn twijfelgevallen inderdaad. Ik denk dat Roel toch voor Joost gaat omdat hij toch vele nachten wel met Menno aan de klets is. Maar het zou inderdaad toch maarzo wel Menno kunnen worden. En ik denk dat Ingrid op Nathalie stemt, omdat ze daar toch niet al te veel mee heeft. Nathalie is duidelijk Dido's maatje en hangt er maar een beetje bij. Daarom denk ik dus dat Ingrid op Nathalie gaat stemmen. Ze heeft er gewoon het minste mee.
De (soms huichelachtige) motivaties gaan hopelijk weer genieten worden. Ik verheug mij vooral op de nominatie + motivatie van Joost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:57 schreef BBscanner het volgende:
Wat betreft Roel> Menno. Het zou kunnen zijn dat Roel er toch meer voor voelt om Menno te sparen (echte man volgens Roel) tov. Joost (watje in zijn ogen)
Doen ze altijd al. Rikkert stond ook met 1 stem genomineerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Dus je bedoelt, dat ze nu ook de 1 stemmers meenemen.?
Live Nomineren is leuk! Het lijkt me dan beter als het echt live gebeurdt en niet zoals de vorige keer. Eerst in de DBK en dan nog een keer in de uitzending. Gewoon direct live.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:58 schreef Lamon het volgende:
Ik hoop dat ze nog eens live gaan nomineren met zijn allen, of dat ze een keer de nominaties terug laten zien op video aan de bewoners.
Het is zo makkelijk om leuke tv te maken eigenlijk..
In plaats daarvan moet ik steeds kijken naar Menno op zijn fiets.
Joost is een lafbek en de hond van Rob! Die stemt gewoon op Menno, dat zegt zijn baas!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
De (soms huichelachtige) motivaties gaan hopelijk weer genieten worden. Ik verheug mij vooral op de nominatie + motivatie van Joost.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |