Niet meer zulke gekke dingen zeggen hoor schrik me rotquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:08 schreef newsman het volgende:
[..]
haai lekkerding, ik wilde vanmiddag zelfmoord plegen, maar ik was bang voor te veel zandoverlast hips.
Dan moeten ze het komende week doen, want de kans is groot dat ze eruit vliegt als ze genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gáán het doen, dat is duidelijk. Alleen de vorm waarin (krijgen ze een eigen ruimte of mag die vent ook het huis in) is onduidelijk, en we weten ook nog niet hoe lang het duurt.
En we krijgen Ratelband dus ook nog hè.![]()
Neem een lekker asprientje meid, helpt s'ochtends goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet meer zulke gekke dingen zeggen hoor schrik me rot![]()
Anders gaan we wel een praat groepje beginnen en komt t wel goed![]()
Ga nu echt mn bedje in heb echt hoofdpijn lekker slapen![]()
Truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet meer zulke gekke dingen zeggen hoor schrik me rot![]()
Anders gaan we wel een praat groepje beginnen en komt t wel goed![]()
Ga nu echt mn bedje in heb echt hoofdpijn lekker slapen![]()
Truste![]()
![]()
Ja dat wel natuurlijk... maar ik wil het nog wel eens zien. Denk dat ze op de Tanja manier zal reageren... niet enthausiast dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh daar is ze veel te braaf voor. Is toch ook machtig interessant als zij eens het middelpunt van de belangstelling is.
Mwah.. ze zal het vreselijk genant en vernederend vinden denk ik, maar de vraag is inderdaad of ze niet te braaf is om nee te zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh daar is ze veel te braaf voor. Is toch ook machtig interessant als zij eens het middelpunt van de belangstelling is.
Afspraak tussen Menno en Rob om niet op elkaar te stemmen. Het zou prachtig zijn als Menno ja zegt tegen Rob. Rob stemt niet op Menno. Menno meldt de stemafspraak in de DBK en Rob is de lul en krijgt alsnog een stem van Menno.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
"Blijft wel onder ons hè", hoor ik Rob zeggen. "Over de nominaties"
Iemand enig idee waar dit over ging??
Moelijk hè, Nederlands.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef lovebear het volgende:
nee zn zwembad bij zn jonge van 21 is zeker ni mooi(oudre ook ni eigenlijk)
Btje stevigheid moet er zijn
Maar als hij er nu nix aan doet hangt t later misschien tot zn knieen
Als Rob het met Menno afspreekt wel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
Joost zegt: Waarom sluit je niet ff een dealtje met Menno... scheelt je een plek op de bank.
Dat zijn toch stemafspraken?
Zou inderdaad goed kunnen... het Rob zwart maken is alweer poos voorbij... dat is nu Menno.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Rob is er geloof ik van overtuigd dat hij maar één stem krijgt.
ik ben bang dat ie wel eens gelijk zou hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Van wie zouden de andere stemmen dan moeten komen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |