quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Hopelijk begint snel het wékelijkse nominatie/exit-schema, want dat is het enige waar nog echt rumoer over ontstaat. Zelfs drank helpt niet, want het zijn allemaal braverikken die hun grenzen in de gaten houden.
Ik zeg het nog 1 keer: ALSJEBLIEFT NIET!!!!!!!!!!! Dan gaat daar alle aandacht naar uit en kunnen we het helemaal wel vergeten met andere ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
En misschien de lover voor Chantal.
Ik heb het gevoel dat Chantal en Rob ook al aardig closer zijn geworden. In de eerste weken ontliepen ze elkaar. Gisteren heeft die haar 3x 'aangerand', en dat vond ze helemaal niet erg leek het. Dus van mij hoeft die lover er niet in, zolang Rob er nog in zit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En misschien de lover voor Chantal. Ik begrijp echt niet waar BB mee bezig is.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef cuall het volgende:
[..]
jammer hé
ik ga ook maar eens slapen, gaat niks worden vannacht![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef cuall het volgende:
[..]
jammer hé
ik ga ook maar eens slapen, gaat niks worden vannacht![]()
![]()
Voor de laatste keer mag ik hopen.quote:
Gaat wel gebeuren, BB adverteert er nog steeds meequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer: ALSJEBLIEFT NIET!!!!!!!!!!! Dan gaat daar alle aandacht naar uit en kunnen we het helemaal wel vergeten met andere ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef newsman het volgende:
Burrrrrrrrrrrrp daar was sie weer hips
Ik vind het niet mooi, zelfs lelijk op die leeftijd, meer zei ik niet hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je iemand daar echt zo erg op (ver)oordelen? Daar heb ik dan wel eenvoorover.
sorry.
Daar is een apart topic voor, maar dat raad ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:03 schreef newsman het volgende:
Ze zei in bvd dat ze liever kaassaus over haar brocolli wilde.
hoiquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef newsman het volgende:
Burrrrrrrrrrrrp daar was sie weer hips
Op TV ja. Maar op de streams kan het wel aardig zijn. Je krijgt er toch gedoe over.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer: ALSJEBLIEFT NIET!!!!!!!!!!! Dan gaat daar alle aandacht naar uit en kunnen we het helemaal wel vergeten met andere ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat wel gebeuren, BB adverteert er nog steeds meeAlles beter dan dit soepzootje, toch?
Ik zou het echt opnieuw een dieptepunt vinden als ze het daadwerkelijk doen. Ik hoop nog steeds dat Chantal vanaf donderdag genomineerd staat en de week erop eruit is. Dan moeten ze donders opschieten willen ze nog iets doen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Op TV ja. Maar op de streams kan het wel aardig zijn. Je krijgt er toch gedoe over.
En ze moeten het niet te lang laten duren. Een weekje hooguit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |