ja hee, daar gaat dan mn Friday Night with Jonathan Rossquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
In verband met het snooker is de herhaling verschoven naar vrijdagavond, half twaalf...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:42 schreef saksia het volgende:
[..]
ja hee, daar gaat dan mn Friday Night with Jonathan Ross... moet ik daar zaterdagnacht de herhaling weer niet van vergeten te kijken.
Heb je hun idee van "herhaling gemist" gezien?quote:
Da's jammer, iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je hun idee van "herhaling gemist" gezien?
Postzegelformaat en bezoekers van buiten de UK worden geblokkeerd
quote:Team captains Bill Bailey and Phill Jupitus are kept in line by guest host Huey Morgan, of the Fun Lovin Criminals. With guests ex-Smiths bassist Andy Rourke, EastEnders' Natalie Cassidy, former Three Degree Sheila Ferguson and comedian Reginald D Hunter.
Da's helaas ook de enige van de mensen die ik ken...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:07 schreef PsyCha het volgende:
Huey.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's helaas ook de enige van de mensen die ik ken...
Ik hoop dat 't een beetje geinige aflevering wordt.
Ik weet wel wie hij is, maar ik ken hem niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Andy Rourke van The Smiths is ook best wel een beetje heel erg beroemd, ook al heet hij niet Morrissey of Johnny Marr
![]()
Ik heb ook nog nooit bier met hem gedronken, hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 19:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hij is, maar ik ken hem niet...
Juweel verheugt zich er nu al opquote:Op woensdag 12 april 2006 15:07 schreef PsyCha het volgende:
Huey.
We genoten naquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:04 schreef Jordy-B het volgende:
Ik was even bang dat jullie vandaag pas tot de ontdekking waren gekomen dat de uitzending naar gisteren verschoven was, toen ik dit topic zo hoog in m'n 'my active topics' zag staan......
thx. bijna vergeten. Denk telkens dat het zondag is.quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
Denken we eraan? OM 22:00 gaan we weer!
ken het, een maandag die ongemerkt voorbij gaat, geweldig!!quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef PsyCha het volgende:
[..]
thx. bijna vergeten. Denk telkens dat het zondag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |