abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32823652
Uit het 'gezien' topic:

HOMECOMING

Deze 6e aflevering uit de Masters Of Horror serie is beter dan de vorige maar nog steeds niet geweldig.

Ik weet trouwens ook niet waarom Joe Dante een Master is, maar dat zal wel aan mij liggen

En idd, bovenstaand grapje is ook al lang niet origineel meer...
pi_33057704
net de nieuwste gezien, DEER WOMAN

Aparte en af en toe droge aflevering van John Landis over Detective die ineens te maken krijgt met hele rare moorden (wanneer niet )
Wat me vooral opviel was de af en toe droge humor en de zeer knappe Cinthia Moura.
Hij was wel aardig, maar dat kwam meer door de humor dan de horror, dus het is nog steeds niet echt een verhaal waar ik bij een 'Master of Horror' aan moet denken ...
pi_33059459
Uit het 'gezien' topic:

DEER WOMAN

Dit 7e deel uit de Masters Of Horror serie is dan eindelijk eens een hele goede. De typische John Landis 'touch' is heel duidelijk aanwezig in wat het best omschreven kan worden als een logisch vervolg op AN AMERICAN WEREWOLF IN LONDON waar (niet subtiel overigens) aan gerefereerd wordt, maar dat is niet storend.

In de Indiaanse mythologie bestaat er zoiets als een hertendame, die heeft het gezicht en bovenlichaam van een goed uitziende vrouw, maar het onderstel van een hert, die mannen verleid om daarna net als de zwarte weduwe ze te vermoorden.

Een btje een goedmakertje van alle rotzooi die we gezien hebben in deze serie

pi_33060202
Fuck ik loop wel erg achter.
Maar ik ben blij dat er eindelijk eens wat positiefs gemeld wordt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_33060501
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Fuck ik loop wel erg achter.
Dat bedacht ik me ook. Moet aflevering 5 en 6 ook nog inhalen.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_33061022
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:14 schreef Durbin het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me ook. Moet aflevering 5 en 6 ook nog inhalen.
Ik heb nog steeds trauma's van dat ranzige wijf uit Jenifer.
pi_33064438
5 en 6 zou je kunnen overslaan imo
Maar ik ben het wel met kinky_queen eens dat het wel weer de goeie kant op gaat, maar ben ik d eenige die het niet echt "horror" vond ?
Het grappigste vond ik nog wel dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33079315
Vond ik tot nu toe de derde aflevering het minst interessant; vanavond is dat overtroffen door de vijfde aflevering "Chocolat".
pi_33079731
Haha idd, dat was zeker een zinloze aflevering, die vond ik echt nix aan
  donderdag 15 december 2005 @ 21:15:20 #60
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_33113940
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:28 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds trauma's van dat ranzige wijf uit Jenifer.
Shit idd. Wat een drama was dat.... !

Heb nu 6 en 7 binnen.. maar 's met de eerste beginnen zo.
pi_33118214
Toch wel 1 van de positieve punten uit de laatste aflevering (ook al kijkt ze een beetje boos )
  maandag 19 december 2005 @ 09:30:30 #62
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_33211535
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:57 schreef dapluiz het volgende:
Toch wel 1 van de positieve punten uit de laatste aflevering (ook al kijkt ze een beetje boos )
[afbeelding]
Heeft deze aflevering nu een open eind??
pi_33212819
Mwa, niet echt een duidelijk einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 december 2005 @ 12:49:44 #64
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_33214808
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:54 schreef dapluiz het volgende:
Mwa, niet echt een duidelijk einde
SPOILER
Ah okay, thanks. Mijn avi stopte nameljik nogal abrupt.. was dus wel het eind

Wel een leuke aflevering trouwens.
pi_33231769
Uit het 'gezien' topic:

CIGARETTE BURNS

Poeh...

Ik had de moed een btje opgegeven wat John Carpenter betreft, maar de man kan nog steeds kippenvel bezorgen na z'n campy uitlatingen na IN THE MOUTH OF MADNESS waar deze nieuwe zeker op lijkt.

LA FIN ABSOLUE DU MONDE is een film met de impact van een sloperskogel op de toeschouwers, gelukkig is het kunststukje onvindbaar voor praktisch iedereen.

Udo Kier in een glansrol als steenrijke filmcollector heeft al jaren deze op zijn verlanglijstje staan en huurt iemand in die een geweldige reputatie heeft met het vinden van dit soort voorwerpen.

Blijkt nou, de film heeft zo'n uitwerking dat de toeschouwers er psychische problemen aan over houden, dit is bewezen omdat de film uiteraard gevonden word...

Carpenter's muziekkeuze is waarschijnlijk het sterkste onderdeel, net als de verassende 'gore'.

Ik betrapte mezelf op hyperventilatie en het vergeten te nemen van een screenshot.

Absoluut niet te missen voor horror/thriller fans

10
pi_33232542
Inderdaad eindelijk een echte horror aflevering, qua verhaal misschien niet al te orgineel (bepaalde film die bepaalde effecten op de kijkens heeft) maar wel een hele goeie uitwerking.
De muziek viel ook op inderdaad, ook omdat het eigelijk redelijk simpel maar effectief was, net als het bekende halloween deuntje
Over het verhaal hoef ik nix te vertellen na k_q maar ik vond dit naar mijn mening nog de beste tot nu toe.
Dit laat ook zien hoe je de snelle manier van editten op een goeie manier kan gebruiken, vooral in de film waar de aflevering over gaat (letten we even op meneer Hooper ?)
pi_33232699
Zonet Deer Woman gezien; één van de betere van de serie tot nu toe. Lekkere droge humor met een (heel) klein vleugje horror. Wel jammer dat het acteren niet altijd even overtuigend overkwam. Maar desalniettemin vermakelijk. Nou aflevering 6 nog even inhalen en dan ben ik weer zo goed als bij.
pi_33294721
Zo juist de aflevering van John Carpenter gezien. Wow. Hallucinerend, vaag, bizar, ranzig, sfeervol. Eindelijk weer een echt goede episode met een regiseur die in zijn eigen kunsten geloofd en niet geforceerd gaat doen. En natuurlijk helpt het ook wel dat het een goed script is, in tegenstelling tot bijv. Jenifer.
Ik heb nog 3 afleveringen in te halen, maar aan de reacties te lezen moet ik alleen benieuwd zijn naar Deer Woman.
  donderdag 22 december 2005 @ 08:59:03 #69
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_33299645
slecht nieuws over de DVD's...... ik dacht we krijgen wel een mooie boxset.....
quote:
TV Shows on DVD reports, "IDT Entertainment produces the Showtime series Masters of Horror (all reviews), a series of "1-hour movies" from some of the best-known directors of scary stuff. So it's no surprise that IDT-owned Anchor Bay is releasing the DVDs of this show. What might surprise you, though, is that they plan to release 1 hour-long episode/"movie" per DVD, at a cost of $16.98 SRP per release or 2-packs (and in one case, a 3-pack) for $29.98 SRP. Wow, with discounted street prices on the single-disc releases around $12-ish, for just an hour's worth of content (bonus material notwithstanding), this proves to be one of the priciest propositions in recent times for TV-DVDs! But at least all 13 episodes will come out on the various DVDs, right? Uh...so far Anchor Bay has only announced DVDs for 6 of the installments. Oh, and they're not in order...they are just all over the place." Read on for the list of releases...

So far this is what was reported via TV Shows on DVD:

March 28th
($16.98 SRP) Masters of Horror - John Carpenter: Cigarette Burns (Ep. # 8)
($16.98 SRP) Masters of Horror - Stuart Gordon: Dreams in the Witch House (Ep. # 2)
($29.98 SRP) Masters of Horror - Carpenter/Gordon 2-pack

May 9th
($16.98 SRP) Masters of Horror - Don Coscarelli: Incident On and Off A Mountain Road (Ep. # 1)
($16.98 SRP) Masters of Horror - Mick Garris: Chocolate (Ep. # 5)
($29.98 SRP) Masters of Horror - Coscarelli/Garris 2-pack

June 27th
($16.98 SRP) Masters of Horror - John Landis: Deer Woman (Ep. # 7)
($16.98 SRP) Masters of Horror - Lucky McKee: Sick Girl (Ep. # 11)
($29.98 SRP) Masters of Horror - Landis/McKee 2-pack

July 18th
($16.98 SRP) Masters of Horror - Larry Cohen: Pick Me Up (Ep. # 9)
($16.98 SRP) Masters of Horror - Joe Dante: Homecoming (Ep. # 6)
($16.98 SRP) Masters of Horror - John McNaughton: Haeckel's Tale (Ep. # 13)
($29.98 SRP) Masters of Horror - Cohen/Dante/McNaughton 3-pack

Commentary tracks will be found on the Masters of Horror - John Carpenter: Cigarette Burns DVD by story writers Scott Swan and Drew McWeeny. We don't know yet whether or not there's also a commentary track by director John Carpenter, which of course would be the commentary that viewers would actually be jonesing for.
pi_33299782
:/ Lekker geregelt dan, of ze gaan het lekker uitmelken en dan eerst deze losse uitbrengen (waarom in godsnaam ?) en dan lekker dubbel cashen door een fatsoenlijke box-set uit te brengen ...
pi_33300364
Die 2-packs zijn ook chaotisch samengesteld zeg.

Nou is het bij deze serie niet nodig om alle afleveringen op volgorde te bekijken, maar toch..
pi_33322824
Alsof er ook maar 1 aflevering is die dat geld waard is.

Deze serie is leuk als je hem compleet en wel in de 3 voor 25 bakken tegenkomt van de FRS.

ontopic

Geweldige aflevering , eindelijk eens fatsoenlijke gore erin en een in mijn ogen pracht verhaal , dat idd al wat vaker gebruikt is maar dat mag voor mij de pret niet drukken. Een goede 8 waard.

Dit neemt nog steeds niet weg dat deze ep echt niet het geld waard is wat er voor gevraagd wordt.
SPOILER
SPOILER
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_33328791
Haha ja dat met die darmen was wel lekker nasty ja
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:11:15 #74
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_33427514
Vanavond even Deer Woman gezien: GEWELDIG!
Samen met de aflevering van John Carpenter vond ik dit absoluut de leukste. En oe, wat een mooie vrouw. Afgezien van die benen dan he.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 03:03:51 #75
40664 Durbin
Who knows..
pi_33789718
Onlangs Cigarette Burns gezien.

Absoluut de beste aflevering tot nu toe. Punt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:56:57 #76
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33795391
Hmm ik dacht al mensen van Cinema Extreme hier tegen te komen
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_33952818
Uit het 'gezien' topic:

THE FAIR-HAIRED CHILD

Een alleraardigste aflevering uit de 'Masters of Horror' televiesie serie die begint met 'och jezus niet weer ZO'N aflevering', maar wordt al snel wat campier en daardoor vermakelijker en door een bevredigend einde verovert deze aflevering de 3e plek na het briljante CIGARETTE BURNS en goede DEER WOMAN.

Door deze aflevering ben ik van plan de onvermijdelijke dvdbox te kopen

[ Bericht 1% gewijzigd door kinky_queen op 11-01-2006 21:52:33 ]
pi_33965930
Hij begon inderdaad niet sterk, leek nog niet echt op een horror filmpje inderdaad, maar johnny maakte veel goed, btw, niemand opgevallen dat het monster wel heel erg geinspireerd is door "Rubber Johnny" van Chris Cunningham ?
Vooral met die lichtgevende ogen af en toe en de drukke schokkerige manier van bewegen en het nachtzicht
Owja, en die zit ook in een kelder

Zie filmpje : http://www.wimp.com/rubberjohnny/
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:33:57 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_33996687
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_34003896
*kijkt*

Aan de ene kant lijkt 1 grote box me toch leuker, maar aan de andere kant, aangezien niet welke aflevering even goed is is dit misschien wel beter ja.
Alleen ben ik zo'n dvd-freak dat ik het niet kan hebben om van een bepaalde serie maar een paar dvd's te hebben
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:32:30 #81
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_34011516
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef dapluiz het volgende:
Hij begon inderdaad niet sterk, leek nog niet echt op een horror filmpje inderdaad, maar johnny maakte veel goed, btw, niemand opgevallen dat het monster wel heel erg geinspireerd is door "Rubber Johnny" van Chris Cunningham ?
Vooral met die lichtgevende ogen af en toe en de drukke schokkerige manier van bewegen en het nachtzicht
Owja, en die zit ook in een kelder
[afbeelding]
Zie filmpje : http://www.wimp.com/rubberjohnny/
Ja moest ik ook meteen aan denken. Kan natuurlijk ook toeval zijn. Het werkte in ieder geval goed. Eerste stuk was wat voorspelbaar want natuuuuuuuurlijk was die jongen het monster, maar voor de rest leuke episode en mooi gefilmd ook.
pi_34213781
Uit het 'gezien' topic:

SICK GIRL

Ondanks dat ik de 2 dames en het torretje niet overtuigend vind is deze (milde) aflevering redelijk, en we hadden nog geen insectenaflevering, dus dat hebben we nu ook gehad

pi_34223959
Vond vooral dat bug-vrouwtje in het begin heel onduidelijk praten ook, maar misschien ligt dat aan mij
Verder wel een milde aflevering idd, niet al teveel gore en spanning eigenlijk, ik las ook ergens dat deze als een comedy-thriller werd omschreven...
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:05:01 #84
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34230483
Aflevering van Miike Takashi is geschrapt blijkbaar...... zonde
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:33:22 #85
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34230694
quote:
January 18: MASTERS OF HORROR season two update

We all knew it was inevitable that there would be a season two of IDT Entertainment’s MASTERS OF HORROR, following its successful debut run on Showtime. But who will the next round of MASTERS be? A mix of the old and new, Fango has learned. Creator/executive producer Mick Garris confirms that John Landis, Stuart Gordon, Joe Dante, Tobe Hooper, John Carpenter and himself will be back to helm more segments of the critically praised anthology.

Regarding directorial newcomers, “Brad Anderson [pictured] is one of the new faces on board this time,” Garris reveals. “I’m a huge fan of his SESSION 9 and THE MACHINIST. We’re trying to lock up several others, but schedules this year are increasingly difficult to coordinate. We hope to have Guillermo del Toro and Rob Zombie on board as well.” Both del Toro and Zombie could not squeeze in MASTERS gigs last time.

Of season two’s writers, PICK ME UP’s David J. Schow just completed his adaptation of the John Farris story “I Scream, You Scream, We All Scream for Ice Cream,” while CIGARETTE BURNS’ Drew McWeeny and Scott Swan will collaborate on a new teleplay for Carpenter again. Horror author Graham (THE MANITOU) Masterton’s “Anti-Claus” has also been optioned (see previous item here), while DREAMS IN THE WITCH-HOUSE’s Stuart Gordon and fellow H.P. Lovecraft scholar/co-author Dennis Paoli have another classic author in mind for their MASTERS follow-up. “We are doing THE BLACK CAT,” Gordon tells Fango, “ideally with Jeffrey Combs playing Poe! We are excited to be back, as MASTERS OF HORROR is a groundbreaking show.”

And the news gets even better. “Clive Barker is writing an original screen treatment, which I will adapt and possibly direct,” adds Garris, who tackled Barker’s “Haeckel’s Tale” to close out the first batch of MASTERS episodes. “I also wrote another script called THE V WORD, which is an original.” Regarding MASTERS OF HORROR’s future, Garris concludes, “All we really want to do is give voice to the best people in the horror genre and make the best fright films possible. We truly want to continue to stretch the envelope and do the kinds of things that go beyond the commonplace mall-cinema fare.”

Check out FANGORIA’s ongoing MASTERS OF HORROR coverage in issues #249-251 (on sale through March), and watch this site for exclusive chats with Schow and HAECKEL’S TALE director John (HENRY) McNaughton soon. —Tony Timpone
pi_34232510
Jeffrey Combs Clive Barker
Hoop ook dat John Carpenter weer een leuk verhaal te verfilmen krijgt, Cigarette Burns was een van de beter afleveringen
pi_34233066
Don Coscarelli zou van mij ook nog wel een keer terug mogen komen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:49:25 #88
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34233437
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef Durbin het volgende:
Don Coscarelli zou van mij ook nog wel een keer terug mogen komen.
Yep en dan wel met bruce campbell in de hoofdrol verder zou ik Kitamaru, Takashi, Cronenberg, yuzna, raimi ook wel eens wat willen zien doen
pi_34233767
Raimi inderdaad, met dan de humor van ED2
pi_34248956
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
Aflevering van Miike Takashi is geschrapt blijkbaar...... zonde
pi_34250542
Takashi Miike's 'MASTERS' Will Not Air!
07:45 PST | Gorefan
NYTimes.com reports that the Showtime cable network is saying that the broadcast of "Imprint," the penultimate episode of its 13-part anthology series "Masters of Horror," has been cancelled.

Originally scheduled to have its premiere on Jan. 27, "Imprint," directed by the Japanese filmmaker Takashi Miike, will be replaced by "Haeckel's Tale," an adaptation of a short story by Clive Barker directed by John McNaughton ("Henry: Portrait of a Serial Killer"). All references to "Imprint" were removed from the Showtime Website, though a trailer for the episode remains up on the "Masters of Horror" Website.

"I think it's amazing, but it's even hard for me to watch," said Mick Garris, the creator and executive producer of the series. "It's definitely the most disturbing film I've ever seen." It will now be released directly to the DVD market through IDT's home video subsidiary, Anchor Bay Entertainment, along with the rest of the episodes in the series. No date has been announced.

Ik kan die trailer niet vinden, op de officiele site issie niet availeble, iemand anders wel ?
pi_34251252
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef dapluiz het volgende:
Takashi Miike's 'MASTERS' Will Not Air!
07:45 PST | Gorefan
NYTimes.com reports that the Showtime cable network is saying that the broadcast of "Imprint," the penultimate episode of its 13-part anthology series "Masters of Horror," has been cancelled.

Originally scheduled to have its premiere on Jan. 27, "Imprint," directed by the Japanese filmmaker Takashi Miike, will be replaced by "Haeckel's Tale," an adaptation of a short story by Clive Barker directed by John McNaughton ("Henry: Portrait of a Serial Killer"). All references to "Imprint" were removed from the Showtime Website, though a trailer for the episode remains up on the "Masters of Horror" Website.

"I think it's amazing, but it's even hard for me to watch," said Mick Garris, the creator and executive producer of the series. "It's definitely the most disturbing film I've ever seen." It will now be released directly to the DVD market through IDT's home video subsidiary, Anchor Bay Entertainment, along with the rest of the episodes in the series. No date has been announced
Huh wat vaag. Waarschijnlijk vindt de omroep het dus gewoon te extreem. Maar die aflevering van Argento was ook vrij bloederig.
Hoe dan ook:
pi_34256258
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef dapluiz het volgende:
Ik kan die trailer niet vinden, op de officiele site issie niet availeble, iemand anders wel ?
Ik was ook al aan het kijken, maar bij mij is ie ook "not available".
pi_34265237
'te extreem'

echt hoer op met die term. De halve MOH serie bestaat uit meer uit 'erotiek' dan uit horror. Vooral met de eerste paar afleveringen zat ik met het gevoel van: erotiek is 'extremer' dan iemand die volledig uit elkaar gerukt wordt.

Dit wordt gelukkig in latere afleveringen wel 'gelijk getrokken' in de zin dat er meer (goede) gore aan te pas komt.

Het concept van deze serie is opzich tof. Laat (bijna) gerespecteerde horror regisseur dan wel auteur in een uur tijd zijn ding doen , en nog wordt het finaal verneukt.

Er zitten/zaten sterke afleveringen tussen maar ook een hoop 'b' materiaal waar ik mijzelf echt ONTZETTEND aan heb lopen ergeren. Dit is opzich niet erg , ik bedoel iedere auteur/regisseur heeft zijn eigen visie op een verhaal, maar aub ga dan geen dingen schrappen omdat ze te extreem zijn.

Ik zat JUIST op de ep van Miike te wachten gezien zijn vorige werk , een over the top horror story met echt over the top geweld/horror zou mij juist eens verbazen.

Maar nee , het wordt uitgezonden en omdat (althans hier ga ik vanuit) een paar zwakhartige mensen die deze kunstvorm niet aankunnen moeten klagen gaat het niet door.

Ik vond MOH leuk..een orgineel idee...maar helaas de ideen van zowel de schrijvers als de regisseurs worden weer gebonden (zoals vrijwel altijd in amerika) aan het 'het is te erg effect'

Het schrappen van de Takashi ep bewijst voor mij wel weer genoeg
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_34304317
In Nederland komt Takashi iig wel op dvd uit.
De trailer van Imprint is nog niet te downloaden op de Nederlandse Masters of Horror site, maar van 8 anderen wel (ook voor op een video-iPod)
http://mastersofhorror.nl/trailers.html en http://mastersofhorror.nl/downloads.html
pi_34362107
Uit het 'gezien' topic:

PICK ME UP

Geen onaardige aflevering van genrefavoriet Larry Cohen, met een voor Cohen standaard zwak script

Goed om Moriarty weer eens in een horror te zien waarin hij lekker over-the-top mag akteren

zaterdag 28 januari 2006 @ 18:39:07 #97
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_34556098
Leuk wel vond ik 'm, "Pick Me Up". Is dit nu de eerste "menselijke" aflevering eigenlijk ?
pi_34583090
Uit het 'gezien' topic:

HAECKEL'S TALE

Laatste aflevering uit de Masters Of Horror serie, althans van het eerste seizoen omdat Miike Takashi's episode niet word uitgezonden op tv vanwege een te hoge gruwelijkheidsgraad

Erg vermakelijke aflevering die bijna Hammer achtig aanvoeld met alle elementen die in een goede horror horen

maandag 30 januari 2006 @ 15:17:45 #99
40664 Durbin
Who knows..
pi_34614387
Aflevering #09: Fair Haired Child
Goede aflevering over een meisje dat ontvoerd wordt en in een kelder bij een vreemde identiteit wordt gestopt. Zeker één van de betere afleveringen, waarin William Malone zijn "shockmotion" uit House on the Haunted Hill herhaalt.

Aflevering #10: Sick Girl
De laatste twee afleveringen waren goed, maar dan krijg je weer zoiets. Een bioloog krijgt een vreemd, exotisch insect toegestuurd, welke haar vriendin infecteert. De hoofdrolspeelster is hoogst irritant, terwijl cult-actrice Misty Mundae ook al niet zo'n begenadigd actrice is. De laatste paar minuten zijn ok, maar de rest is absoluut flutloos.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:05:27 #100
40664 Durbin
Who knows..
pi_34639697
Aflevering #12 - Haeckel's Tale
Redelijke aflevering; niet heel bijzonder, maar toch wel vermakelijk.

Nu moet ik alleen aflevering 11 nog, voordat ik een eindoordeel kan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')