Ja ga effe populair doen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef skive het volgende:
alweer een nieuw script ontwikkeld... nee zeg maar niets... straks zegt men nog dat ik dingen door lul
PAULTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Buccolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gabezzzzzzzzzz
DafannnnnG
rammie?
Oke! Hoewel het wel heel ego-strelend is..quote:Op donderdag 3 november 2005 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Roeland -_-
ga een bash topic maken ofzo
Truste
mjah Bottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Voordat je nu zo amicaal gaat doen: ik ga e effe laten bannen en ik verwacht een unban!quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:32 schreef skive het volgende:
[..]
mjah Bottaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Galloriniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nou en omdat ik een goed mensch ben
Rooliooooooooooooooooooooo
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Voordat je nu zo amicaal gaat doen: ik ga e effe laten bannen en ik verwacht een unban!
Knul, je bent toch op fok, waarom niet op IRC dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:21 schreef skive het volgende:
waarvan roolio?
ik zou het voortaan doen als ik daadwerkelijk op irc ben
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef Gabez het volgende:
skive is echt een huilie
Wat loop je hier nou te modereren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:24 schreef skive het volgende:
ik denk niet dat ik dat een leuke opmerking vind eigenlijk
grapjes vind ik leuk en kan ook lang mee gaan daarin...
dus houd het leuk
Wat loop je hier nou te zeiken?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, geen tijgersquote:
Af en toe een kwaliteitspost hier doet niemand kwaad.quote:
De kwalitatief beste posts van jou zijn degene met foto's!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Af en toe een kwaliteitspost hier doet niemand kwaad.
Enorm jammer dat ik daar mee gestopt ben dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:03 schreef Roolio het volgende:
[..]
De kwalitatief beste posts van jou zijn degene met foto's!
Wat een verarming voor fok..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Enorm jammer dat ik daar mee gestopt ben dan.
kwaliteit van een kwaliteitsdamequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Af en toe een kwaliteitspost hier doet niemand kwaad.
Voor minder doe ik het nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef skive het volgende:
[..]
kwaliteit van een kwaliteitsdame![]()
haiiii tink
Hahaaaaaaa, pak aan witte tijger..!! Schavuit..!! Belhamel..!! Vlerk..!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, geen tijgers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem toch aan het ranken.quote:
Maar wel met mij als sottocapoquote:Op woensdag 2 november 2005 14:45 schreef jorryt het volgende:
omfg Gigante hebben ze nu gemaakt.. wat een famnaam jatters
en als klap op de vuurpijl ook nog mijn logo gebruiken
Damn ik moets dit topic gewoon in Tink haar active topics tegenkomen voordat ik doorhad dat ik hem gemist hadquote:
Kom eens op irc / msn want dat moet nog even besproken worden :pquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Enorm jammer dat ik daar mee gestopt ben dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |