mooie wijkquote:
aLs jij nu ook EveN hEndig Langsboekt met Je Scootuh en OoK een baKsteen bij hem Naar bInneNgooit en Hem snel weer terugboekt vind iK stoer. OJa maaK ook EveN fotO's als je Voorbij BoekTquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek dat ze hier zomaar ramen ingooieneerst wastie ook al ingegooid, en de week daarvoor allemaal mayonaise op haar deur en raam
zoeen lache shit altijd
sjieke shit manquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek dat ze hier zomaar ramen ingooieneerst wastie ook al ingegooid, en de week daarvoor allemaal mayonaise op haar deur en raam
zoeen lache shit altijd
Waar pw00n je nu dan ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:00 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
mooie wijk![]()
herkenbare taferelen![]()
ik heb vlakbij de Ni Hao gewoond
Vervolg:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek hiertegenoverdit is het vehaal:
Vrouw A gooit eieren tegen Man A zijn raam
Man A gooit een baksteen door het raam
Conclusie : Het raam is me hendig kapot gegaan gek door die baksteen. Boh !
Tja, zo kun je het ook oplossen natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek hiertegenoverdit is het vehaal:
Vrouw A gooit eieren tegen Man A zijn raam
Man A gooit een baksteen door het raam
Conclusie : Het raam is me hendig kapot gegaan gek door die baksteen. Boh !
Uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:22 schreef Locusta het volgende:
[..]
Tja, zo kun je het ook oplossen natuurlijk![]()
Pliessie erbij?
Vette pwnagequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Uiteraard
Er zit zelfs al een nieuw raam inzo lolleromfg als ze die vanavond ook ingooien whehe
Hehehe, lekker snel geregeld bij julliequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Uiteraard
Er zit zelfs al een nieuw raam inzo lolleromfg als ze die vanavond ook ingooien whehe
Wie gooit er nou een ei door zijn eigen raamquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even voor de duidelijkheid, man A gooide een steen door zijn eigen raam, achter het ei aan?
Dat is me hendig sjiek man.
Baksteen, de rest is geschiedenisquote:
Jaja, waar anders ?quote:
lol zit iemand met je nick nu ff je ramen in te gooien op IRCquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja, waar anders ?
Nee het raam is allang gemaakt, als je eens kijkt naar de datum toen ik die post maakte lijkt me dat wel duidelijk
Owja ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol zit iemand met je nick nu ff je ramen in te gooien op IRC
* American_Nightmare ook! Die babi pangang is hendig sjiek!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:00 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
mooie wijk![]()
herkenbare taferelen![]()
ik heb vlakbij de Ni Hao gewoond
Ik woonde aan de andere kant van de tongerseweg.. die zijstraat daar aan de overkant. ben ff vergeten hoe ie heet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Oh daar, bij Ni Haowhehe op dat pleintje toevallig ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |