abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31898738
Mr.G, als je ziet dat hij mijn bod al geaccepteerd heeft, is het zeer matig om daarna nog met een bod te komen. Ik vraag je dan ook vriendelijk je bod terug te trekken.
pi_31898817
Ik had al eerder naar een richtprijs gevraagd aangezien de koopvereenkomst nog niet rond is heb ik alle recht nog een bod uit te brengen het is aan de koper om de bepalen voor welke prijs hij zijn goed van de hand wil doen.

Dus helaas zal ik negatief moeten reageren op je verzoek op mijn bod in te trekken
pi_31899121
Nou ja, laat dan de TS'er maar beslissen. Maar ik blijf het wel behoorlijk matig vinden.
pi_31902754
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou ja, laat dan de TS'er maar beslissen. Maar ik blijf het wel behoorlijk matig vinden.
Hij is voor jou, die 1.50 euro is de moeite niet en tevens had ik m indirect al toegezegd.

Mail me @ robhimselfathotmailpuntcom

@ Mr.G Je vroeg een richtprijs, deze gaf ik maar Mutsaers reageerde met een hoger bod dan de richtprijs voordat je mijn richtprijs had geaccepteerd.

Het spel is voor Mutsaers, sorry.

[ Bericht 17% gewijzigd door Robhimself.2 op 02-11-2005 17:56:42 ]
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_31903217
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:54 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wat wil je hebben dan voor GT4? Als diamant 100 biedt voor console + GT4 + Tekken 4 en Bigs 200 euro voor hele zut spellen en de console...

God of War wil ik ook wel voor 15 euro. Ik zie wel wat t wordt
pi_31904343
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:46 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Hij is voor jou, die 1.50 euro is de moeite niet en tevens had ik m indirect al toegezegd.

Mail me @ robhimselfathotmailpuntcom

@ Mr.G Je vroeg een richtprijs, deze gaf ik maar Mutsaers reageerde met een hoger bod dan de richtprijs voordat je mijn richtprijs had geaccepteerd.

Het spel is voor Mutsaers, sorry.
Het zij zo
pi_31905963
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:44 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Het zij zo
Bedankt voor je begrip
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
pi_31905993
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:54 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wat wil je hebben dan voor GT4? Als diamant 100 biedt voor console + GT4 + Tekken 4 en Bigs 200 euro voor hele zut spellen en de console...

God of War wil ik ook wel voor 15 euro. Ik zie wel wat t wordt
GT4 is weg, de deal met Bigs gaat door. God of War wil ik voor niet minder dan 20 euro weg doen.
pi_31913459
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:37 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

GT4 is weg, de deal met Bigs gaat door. God of War wil ik voor niet minder dan 20 euro weg doen.
Okay nevermind wou m eigenlijk samen met GT4 hebben.
Succes met de verkoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')