quote:Klinkt erg goed... Ik hoop echt dat je waarmaakt wat je schrijft!!! In ieder geval bedankt voor de moeite so far!
Op vrijdag 09 november 2001 12:27 schreef ROE het volgende:
Ik heb ze op dit moment nog niet, we zijn bezig, binnen nu en 1 uur nemen we de servers over.
Zou egt top zijn!
ennuh... geen dooie mussen hè
quote:klinkt stoer
binnen nu en 1 uur nemen we de servers over
[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 09-11-2001 12:33]
quote:Dus je neemt ze remote over LOL dan zijn ze ook weer pleitos....:X
Ik heb ze op dit moment nog niet, we zijn bezig, binnen nu en 1 uur nemen we de servers over, hebben al beeld en geluid nu nog een constante verbinding en Vuurwerk en Endemol kunnen weer gaan beveiligen (zal onmogelijk worden)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROE
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 12:39 schreef ROE het volgende:
Ik wil niet de fout maken dat iedereen 1 2 3 de gegevens heeft. Als de streams constant zijn zal ik in overleg met enkele onderons de streams bespreken en aan bepaalde personen de streams toekennen. Graag jullie begrip hiervoorROE
quote:die confusion(van vuurwerk) zal het vast al gelezen hebben!!
Op vrijdag 09 november 2001 12:42 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Het zal wel moeten, anders worden ze dalijk weer beveiligd. Maar hopelijk hou je ze zo geheim dat ze er niet achterkomen! Maar dat iedereen ze wel ken kijken
quote:Oh ja tuurlijk
Op vrijdag 09 november 2001 12:45 schreef kavu het volgende:[..]
die confusion(van vuurwerk) zal het vast al gelezen hebben!!
Ik geef ze aan niemand meer door, dus naar mij icq-en en erom vragen heeft geen zin.
Ik kan namelijk niet bepalen wie wel en wie niet te vertrouwen zijn, behalve diegenen die ik al langere tijd (dus voor BB), via Fokzine ken.
quote:Kan ook zeggen dat ik er binnen 15 minuten op zit.. Klinkt ook stoer.. Maar of het waar iz.......
Op vrijdag 09 november 2001 12:32 schreef kavu het volgende:klinkt stoer
quote:Ja ik wil het ook eerst zien dan geloven... maar ik wil graag dat het waar is !! And then count me in
Op vrijdag 09 november 2001 12:55 schreef m4d het volgende:[..]
Kan ook zeggen dat ik er binnen 15 minuten op zit.. Klinkt ook stoer.. Maar of het waar iz.......
quote:Tis inderdaad dubbelzinning eerst zegt ie dat het onmogelijk is ze het opnieuw beveiligen en dan geeft ie de streams aan bepaalde k*ntekruipers door....
Op vrijdag 09 november 2001 12:55 schreef m4d het volgende:[..]
Kan ook zeggen dat ik er binnen 15 minuten op zit.. Klinkt ook stoer.. Maar of het waar iz.......
ROE
Watcher
Watcherlid # 927
gepost op 09-11-2001 12:24
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ze op dit moment nog niet, we zijn bezig, binnen nu en 1 uur nemen we de servers over, hebben al beeld en geluid nu nog een constante verbinding en Vuurwerk en Endemol kunnen weer gaan beveiligen (zal onmogelijk worden)
--------------------------------------------------------------------------------
Uit: | IP: Logged
Hij schrijft het ook op mediawatchers, dus ik ben benieuwd of het lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |