Heb vorig jaar nog 2 vlinders afgestoken die ik had gehad is ook wel een leuk geluidquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef error32 het volgende:
waar is de tijd dat de jeugd nog gewoon betonstrijkers had...
quote:
Jank dat niet zo als je het zelf ook doet, brulaapquote:Heb vorig jaar nog 2 vlinders afgestoken die ik had gehad is ook wel een leuk geluid![]()
sokkel = sokkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef Mainport het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waarin iedere sokkel gaat patsen met zijn vuurwerk.
jij woont naast blauwdorp?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:13 schreef Razor21 het volgende:
Het is weer zover, hoor al een uur lang knallen hier verderop in de wijk. Er zijn weer van die paupers die nu alweer vuurwerk afsteken.![]()
![]()
Keek net uit het raam zag ik 3 ventjes een pauperastronaut in een put gooien, gebeurde alleen niets![]()
Pest hekel heeft aan vuurwerk![]()
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef Mainport het volgende:
Wordt dit weer zo'n topic waarin iedere sokkel gaat patsen met zijn vuurwerk.
Ja hoor, nutratenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef Agiath het volgende:
Ik koop alleen van die harde nutraten, astronauten zijn voor paupers
Idd, vroeger was het allemaal veel gevaarlijkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef error32 het volgende:
hierquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef error32 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |