Sorry, maar ik heb niks...quote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius heeft hem binnen als het goed is.
Heb niks in m'n mailbox zitten...quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb ze geupload via dropload.com, dan krijg je 5 mailtjes (op je gmail account) van waar je ze kan downloaden.
Mail me anders even het laatste deel. Dat heb ik niet compleet namelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 11:51 schreef Jaguarized het volgende:![]()
rukzooi. Ik kijk wel ff bij rapidshare enzo.
ik weet dus niet tot hoe laat het laatste deel doorloopt.quote:Op zondag 6 november 2005 11:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mail me anders even het laatste deel. Dat heb ik niet compleet namelijk.
Ik zal ff kijken of ik een ftp voor je kan regelen. Wat is je mail?
hmm, heb geen ftp...quote:Op zondag 6 november 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik weet dus niet tot hoe laat het laatste deel doorloopt.
Mail staat in me profiel, bij mail.
ftp://captainhentai.nlquote:Op zondag 6 november 2005 12:04 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb geen webspaceDan moet ik hem ff uploaden naar rapidshare. Vanaf waar tot waar zoek je precies? Dan kan ik even opzoeken in welk deel dat staat.
Top.quote:
Doe maar de laatste. Of laatste twee. Want ik mis het laatste stuk.quote:Op zondag 6 november 2005 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Top.![]()
Effe wachten welk deeltje nolius precies wil hebben.
en dat ingewikkelde mailadres van Jaguarized
quote:Op zondag 6 november 2005 12:15 schreef classpc het volgende:
Mailtje is inmiddels verstuurd
Nolius en dat ingewikkelde mailadres van Jaguarized
Ik heb je mailquote:Op zondag 6 november 2005 12:18 schreef classpc het volgende:
Ik heb niks terug gekregend us het moet goed zijn
Ohja.quote:Op zondag 6 november 2005 12:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb je mail
En Jaguarized: edit dat mailadres even
Hij upload nog steeds, ik geef een seintje als ie klaar is.quote:Op zondag 6 november 2005 12:52 schreef classpc het volgende:
Wil het een beetje lukken?
oke is goedquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij upload nog steeds, ik geef een seintje als ie klaar is.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |