Yupz.. neon2000..quote:
Ik wil ze er vanavond opzettenquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
En wanneer komen de uitzendingen weer online?
Duurt altijd zo lang.
Staat nu bij Martijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie de taart nog opgekregen?
Heb je ze misschien ook in mp3?quote:
Ik weet het nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, luisteren jullie weleens echtHeb het gisteren in de uitzending zitten uitleggen.
Uitgelegdquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, luisteren jullie weleens echtHeb het gisteren in de uitzending zitten uitleggen.
Ze luisteren alleen om achteraf te kunnen zeggen dat het een kutuitzending wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
En terecht!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze luisteren alleen om achteraf te kunnen zeggen dat het een kutuitzending kudtuitzending was
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende uitzending.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze luisteren alleen om achteraf te kunnen zeggen dat het een kutuitzending was
Maar ik welquote:Op woensdag 2 november 2005 12:36 schreef sararaats het volgende:
Nolius, neem rustig de tijd.
ik ben niet de beroerste.
Rechten enzo...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef classpc het volgende:
Oja, iets met de podcasts en dat Actionradio daar voor moest betalen.
Als je podcast doet, moet je extra de rechten over de muziek betalen. Omdat het een mp3 is. En aangezien het nogal een werk is om alle muziek eruit te knippen...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef classpc het volgende:
Oja, iets met de podcasts en dat Actionradio daar voor moest betalen.
Je legt het nog echt uit ook he?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je podcast doet, moet je extra de rechten over de muziek betalen. Omdat het een mp3 is. En aangezien het nogal een werk is om alle muziek eruit te knippen...
En ja.. de uitzending van 31 oktoberstaat online
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je podcast doet, moet je extra de rechten over de muziek betalen. Omdat het een mp3 is. En aangezien het nogal een werk is om alle muziek eruit te knippen...
En ja.. de uitzending van 31 oktoberstaat online
![]()
Misschien dat er maar 11 minuten is gebabbelt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef classpc het volgende:
Die stream van 22.00 tot 22.30 duurt maar 11 minuten. Klopt dat wel helemaal
Nee, want hij stopt midden in het gesprek met Blinky.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien dat er maar 11 minuten is gebabbelt?
Nolius, doe er wat aan! Zoe kan ik niet terug horen hoe ik genoemd werd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:59 schreef neo2000 het volgende:
Viel mij ook al op.. Stukje waar ik in de zeik genomen wordt, zit er niet bij!
Ik merkte het ook ja. Probleem is dat er niet meer is. Zal het maandag ff moeten checken in de studioquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef classpc het volgende:
Die stream van 22.00 tot 22.30 duurt maar 11 minuten. Klopt dat wel helemaal
Okee, thanx.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:09 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik merkte het ook ja. Probleem is dat er niet meer is. Zal het maandag ff moeten checken in de studio
ooow?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb volgens mij de hele aflevering van 20.15 - 22.45 opgenomen.
nolius ( a t ) gmail.comquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
193MB. Waarheen?nolius .. fok.nl?
Topquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius, hij komt in 5 delen. Duurt alleen ff aangezien upload niet zo vlot is hiero.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |