Ook op gestemd!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef classpc het volgende:
Vorige keer Fools Garden - Lemon Tree vond ik super, dus ik heb daar deze keer voor gestemd.
Mag ik je aanraken?quote:
een personal messagequote:
kan ookquote:
Draai gewoon de nummers van de playlist!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:05 schreef MaRySe het volgende:
Ja inderdaad
Draai eens Röksopp of zo ;d of een goed prodigy liedje ;d
of soulwax met 2many dj's ;d
Balenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef MaRySe het volgende:
Ja maar die staan niet in de playlist.
Dat is het probleem
Fools Garden - Lemon Treequote:
Kom eens naar de studio...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef MaRySe het volgende:
Ja maar die staan niet in de playlist.
Dat is het probleem
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde. Dat over die domme grap heb ik vaker gehoord: lekker origineel
Van dat balletje dat valt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde. Dat over die domme grap heb ik vaker gehoord: lekker origineel
jup, ik had dat van de week nog ergens anders op de radio gehoord (volgens mij bij jensen) met als commentaar dat van die semi-grappige dj's dat altijd doen omdat ze niks beters weten. Hij had gewoon een punt want ik kon er niet om lachen netquote:
Vorige week FOK!radio deden ze het dus ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
jup, ik had dat van de week nog ergens anders op de radio gehoord (volgens mij bij jensen) met als commentaar dat van die semi-grappige dj's dat altijd doen omdat ze niks beters weten. Hij had gewoon een punt want ik kon er niet om lachen net
Och, ik heb die grap al zovaak gehoord kan er niet meer om zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
jup, ik had dat van de week nog ergens anders op de radio gehoord (volgens mij bij jensen) met als commentaar dat van die semi-grappige dj's dat altijd doen omdat ze niks beters weten. Hij had gewoon een punt want ik kon er niet om lachen net
Dat heb ik ook wel gehoord toen, maar toen was er geen topic want fok ging kut. Duschquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:16 schreef classpc het volgende:
[..]
Vorige week FOK!radio deden ze het dus ook.
En draaiden ze ook eerst de verkeerde versie.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
Wie is trouwens wie van die 2 figuren op de webcam?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
Fwnk is links, dementor rechts.
Fwnk links, Dementor rechts.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
Wie is trouwens wie van die 2 figuren op de webcam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |