Goede vraag. Onderbroeken zijn lastig, vanwege de maten. Misschien kunnen we ervoor kiezen ook sokken te doneren aan het Leger des Heils. Misschien vindt iedereen het leuker tóch nog voor een derde item te gaan. Of wie weet kiezen we ervoor soep en brood te doneren op de dag van de uitreiking?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef rolf2 het volgende:
Wat gaat er met het overige geld gebeuren als er genoeg sokken en sjaals zijn? Warme onderbroeken?
Tof!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb erg goede sokken op het oog van 2,03 per paar. Ik heb een mailtje gestuurd en hoop op een prijs onder de 2 euro.
Dan is het geen probleem!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef qu63 het volgende:
als ik het doe dan gaat er een CCtje naar jou
Ik heb gisteren enkele van dat soort pogingen gedaan, maar de ketenbedrijven zijn er niet voor in. Ze worden waarschijnlijk zo vaak benaderd dat ze standaard nee zeggenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef Impry het volgende:
Misschien kun je ook kijken of een Zeeman o.i.d. geen korting wil geven omdat het om zulke aantallen gaat...zou je even navraag moeten doen. Denk dat ze daar best voor in zijn.
Mutsen hadden ze vorig jaar en dat was niet zo'n succes. Ook in verband met de maten. Hoe dat precies zit, weet ik niet meer helemaal zo goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:21 schreef rolf2 het volgende:
Als je er zeker wil zijn dat er weinig tot niets aan de strijkstok blijft hangen zou ik het toch bij deze ene organisatie houden.[/b]
Ik kan redelijk goed instaan voor mn eigen strijkstok
Maar je hebt gelijk: als je dit vaker en op grotere schaal gaat doen, dan gaat het ook geld kosten. Echter, in dit geval bikkelen we gewoon door tot we erbij neervallen.
[q]Zijn mutsen misschien een beter idee? Passend bij de sjaal?
Vind t wel super hee, ga vanavond 5 euri overmaken. Vind dit echt een supergoeie actie!!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag. Onderbroeken zijn lastig, vanwege de maten. Misschien kunnen we ervoor kiezen ook sokken te doneren aan het Leger des Heils. Misschien vindt iedereen het leuker tóch nog voor een derde item te gaan. Of wie weet kiezen we ervoor soep en brood te doneren op de dag van de uitreiking?
In elk geval gaat het tot de laatste cent naar de mensen voor wie we het doen. Eventuele 'overhead' zal ik allemaal zelf betalen. Beloofd! ElisaB heeft géén strijkstok
Vers stokbrood met groentensoepquote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag. Onderbroeken zijn lastig, vanwege de maten. Misschien kunnen we ervoor kiezen ook sokken te doneren aan het Leger des Heils. Misschien vindt iedereen het leuker tóch nog voor een derde item te gaan. Of wie weet kiezen we ervoor soep en brood te doneren op de dag van de uitreiking?
In elk geval gaat het tot de laatste cent naar de mensen voor wie we het doen. Eventuele 'overhead' zal ik allemaal zelf betalen. Beloofd! ElisaB heeft géén strijkstok
boodschappenkarretjes zijn echt veel te duur hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:28 schreef rolf2 het volgende:
Ik denk dat een lekkere fles jenever niet zo verstandig is om het lekker warm te krijgen![]()
Ik zal nog even brainstormen over waar je dit soort mensen echt een plezier mee doet, nuttig is en ze nog een beetje makkelijk mee kunnen nemen op straat
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef Troel het volgende:
boodschappenkarretjes zijn echt veel te duur hoor
Maar misschien fleecedekens ofzo? Een zak broodjes?
Dat soort dingen zijn toch te duur?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef addie84 het volgende:
Een deken ofzo is idd wel een idee!
Dat zou inderdaad wel een goed idee zijn. Misschien wilt er een bepaalde soepfabrikant wel sponsoren? Als ze deze actie zien?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]Troel, ik moet zo om je lachen steeds
De stichting deelt ook elke week op een vaste dag gratis eten en drinken uit (denk aan brood met worstjes en soep). We kunnen ook nog overwegen er een pallet diverse soepen bij te doen. Kunnen ze even vooruit
Nou ja, mocht het zover komen, dan gooien we er weer een poll in met een aantal ideeen.
yep daar moet het heenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:41 schreef innepin het volgende:
Ik zoek even mijn Paypal account opfjb@hetnet.nl moet het heen toch?
Ik bedoelde ook de soep doneren aan de goede herder; kunnen zij weer een maandje vooruit met uitdelen. Het komt allemaal bij dezelfde groep terecht tenslotte!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef Deepfreeze het volgende:
En misschien als er een klein restje geld over is dit aan de goede herder geven?
Ik dacht dat die de goede herder zelf al soep en broodjes uitdeeld, dus dat is misschien wat dubbel...
Nou, het is toch wat.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]Troel, ik moet zo om je lachen steeds
De stichting deelt ook elke week op een vaste dag gratis eten en drinken uit (denk aan brood met worstjes en soep). We kunnen ook nog overwegen er een pallet diverse soepen bij te doen. Kunnen ze even vooruit
Nou ja, mocht het zover komen, dan gooien we er weer een poll in met een aantal ideeen.
Dat is ook een leuk idee! Koekjes of iets dergelijks!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Chanty het volgende:
Draadloos internetdan kunnen ze zelf kijken hoe goed we bezig zijn op fok!
Maar ff serieus: mijn moeder geeft een zwerver uit ons dorp geregeld een zakje met eten, pakje drinken en wat snoep. Hij stort zich standaard het eerste op de zoetigheden, dus misschien dat een zakje pepernoten die mensen heel blij kan maken?Als we toch geld over hebben
Misschien is het leuker er iets traditioneels van te maken. Dit ivm de komende feestdagen?!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk idee! Koekjes of iets dergelijks!
opzich is het vermelden van de hoogte van je donatie niet van belangquote:Op woensdag 2 november 2005 14:51 schreef Chandler het volgende:
Nou schrijf die 11 paar sokken er maar bij want ik ben 25 euro lichter
chris?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
opzich is het vermelden van de hoogte van je donatie niet van belang![]()
Overigens mooi bedrag chris.
opzich, en dat hun er dan kleine zakjes van maken (boterhamzakjes) met voor ieder ongeveer t zelfde.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Chanty het volgende:
Draadloos internetdan kunnen ze zelf kijken hoe goed we bezig zijn op fok!
Maar ff serieus: mijn moeder geeft een zwerver uit ons dorp geregeld een zakje met eten, pakje drinken en wat snoep. Hij stort zich standaard het eerste op de zoetigheden, dus misschien dat een zakje pepernoten die mensen heel blij kan maken?Als we toch geld over hebben
unox en knorr gebruiken dezelfde mailserverquote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef qu63 het volgende:
net even knorr en unox gemaild
nog ff wat mailadressen zoeken
quote:Twee paar sokken per doos is helemaal niet zo'n gek idee, ze worden weleens vies of nat...
Knorr en Unox hebben over het algemeen producten die opgewarmd moeten worden toch? Lijkt me niet handig, als is het idee wel leuk!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef qu63 het volgende:
net even knorr en unox gemaild
nog ff wat mailadressen zoeken
http://www.watetenwevandaag.nl/subpage.aspx?l1=1687&l2=1676 (honig)quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
unox en knorr gebruiken dezelfde mailserver
mailadressen bestonden niet, dan maar wat anders proberen!
Knorr en Honig is toch ook Unilever?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
unox en knorr gebruiken dezelfde mailserver
mailadressen bestonden niet, dan maar wat anders proberen!
bolletje!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Knorr en Unox hebben over het algemeen producten die opgewarmd moeten worden toch? Lijkt me niet handig, als is het idee wel leuk!
Weet iemand een pepernotenfabrikant of speculaasfabrikant?
jaquote:Op woensdag 2 november 2005 15:03 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Knorr en Honig is toch ook Unilever?
Bellen jaquote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
bolletje!
Ik ga meteen zoeken!
Hmm, niet digitaal alleen
Bolletje Consumentenservice
Antwoordnummer 106
7600 VB Almelo
Als dit wat is, is het voor mij redelijk te berijden vanuit het Oosten van het land. Maar misschien is bellen handiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |