ze komen ook echt overal vandaan!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:47 schreef ElisaB het volgende:voor Peedy van #Groningen-Chat op irc.mysnatch.nl
Het maakt inderdaad niet uit hoeveel. 5 euro vind ik ook een mooi bedrag.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef WarningSign het volgende:
[..]
Ik ga 5 euri overmaken, meer kan k niet missen. Maakt niet uit hoeveel je overmaakt, alles helpt!
![]()
Weet je... voor elke twee euro gaat er iemand de winter in met warme sokken of een warme sjaal. Dát is waar het om gaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef addie84 het volgende:
stomme vraag misschien, maar wat maakt iedereen gemiddeld over dan? Als voorbeeld: een tientje kan ik echt niet missen
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef addie84 het volgende:
dan stort ik een dezer dagen ook wel een klein beetje, kan Elisa me ff mailen aub dan?
Ik denk dat je ondertussen door de ¤ 1.000 bent.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je... voor elke twee euro gaat er iemand de winter in met warme sokken of een warme sjaal. Dát is waar het om gaat.
Zal ik ook eens doenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:56 schreef Trebweb het volgende:
TVP, misschien heb ik wel wat over aan het eind van de weekEn ik ga dit topic nog even verder spammeren op wat forums
Als ik zie dat noorse herensokken al 2,29 per twee paar kosten bij de zeeman.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:03 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Dusss al ruim 400 euro voor de sjaals![]()
Heb ik op zich niets op tegen, alleen lopen we het risico dat ik het straks allemaal niet meer kan volgen. Ik probeer bij te houden wie er gemaild heeft, onder welke usernaam deze persoon bekend is, en of er op bank of giro gestort is (of per paypal). Niet zozeer omdat ik perse wil weten wie wat gestort heeft, maar om ook voor jullie allemaal het overzicht te hebben van wat er hoe is binnengekomen en dus wat we binnenkort kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, mag ik jouw gegevens ook doorsturen?
Het zal allemaal wel in orde komen, ElisaB kennendequote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik zie dat noorse herensokken al 2,29 per twee paar kosten bij de zeeman.
Maar dat ligt helemaal in de handen van ElisaB natuurlijk, die duikt er veel dieper in dan ik die alleen even luchtig blader.![]()
![]()
doneren aan het leger des heilsquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef rolf2 het volgende:
Wat gaat er met het overige geld gebeuren als er genoeg sokken en sjaals zijn? Warme onderbroeken?
Ik heb erg goede sokken op het oog van 2,03 per paar. Ik heb een mailtje gestuurd en hoop op een prijs onder de 2 euro.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Als ik zie dat noorse herensokken al 2,29 per twee paar kosten bij de zeeman.
Maar dat ligt helemaal in de handen van ElisaB natuurlijk, die duikt er veel dieper in dan ik die alleen even luchtig blader.![]()
![]()
als ik het doe dan gaat er een CCtje naar jouquote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef ElisaB het volgende:
Kortom: op zich geen bezwaar tegen, alleen ben ik bang dat ik het overzicht kwijt raak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |