In Edam dit jaar toch?quote:
Je wil toch niet zeggen dat je daar serieus naar kijkt he?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef brainster het volgende:
Waarom moet de UU nou net zijn opendag houden als sint en piet aankomen.![]()
Als ik op zaterdagmiddag niks te doen, dan daalt mijn niveau echt diepquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je daar serieus naar kijkt he?![]()
volgens mij Sneekquote:
WHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Als ik op zaterdagmiddag niks te doen, dan daalt mijn niveau echt diep
En je bent voor ajax ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik ging laatst zowaar mee naar een familiedagje in rotterdam
Boertjequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik doe aan PSV![]()
Maarja... daar sta je dan, bij de dugout van Feyenoord
Hier, in het "wassenaar van het zuiden", zijn de boeren aan het uitstervenquote:
Ik word dik van feestdagenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Van feestdagen word ik depressief.
KUT forumquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:29 schreef spenky het volgende::d:D ;d :d :d :d :d :d:D:D:: : Dd;: d:D:
;: Leuuukkk hier :::D
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben tegen feestdagen.
Ga weg dan! Tsk! Stommerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben tegen feestdagen.
Nou, rot dan maar op ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef QyRoZ het volgende:
Vrede op aarde mn reet. Achterhaald denkbeeld.
Hoezo? ga jij ook weg?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef Bruce117 het volgende:
Wordt het hier toch nog gezellig
je kent het!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:49 schreef dutchie het volgende:
Stiens, goeiedag zeg! Dat is me toch een gehucht. Hopen dat de Wegwijspiet dit jaar een TomTom bij zich heeft, want hier varen ze zo voorbij.
O ja, maar het is wel een mooi plaatsje.![]()
gaafquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ken iemand die er woont.
ik heb em alleen maar geopend hoorquote:
Ik krijg een kapoentje van Sinterklaasquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:02 schreef Talietje het volgende:
Sinterklaaaaas kapoeeneeee ik wil nieuwee schoooeeeneeee en niet van dieee goeedkoopeee daar kan ik niet meee looopeeeee
*schop*
Volgens het grote boek anders niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef Talietje het volgende:
Sinterklaaaaaaas ik ben heel lief geweest dit jaar
En heeft u nog wat moois meegebracht uit Spanje voor mij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Sint het volgende:
[..]
Volgens het grote boek anders niet.
Nog een paar dagen geduld, en dan zie je het vanzelf!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En heeft u nog wat moois meegebracht uit Spanje voor mij?
Maar maar, ik kan niet op 5 december, dan heb ik een tentamenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Sint het volgende:
[..]
Nog een paar dagen geduld, en dan zie je het vanzelf!
Ja ik moet ook werken hoor, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar maar, ik kan niet op 5 december, dan heb ik een tentamen
wuuuquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Sint het volgende:
[..]
Volgens het grote boek anders niet.
Ik heb me altijd al afgevraagd wat u nu doet in de zomermaanden. En; waar haalt u het geld vandaan om al die kinderen ieder jaar maar weer van cadeau's te voorzien? Volgens mij zit u in aandelen, dat moet haast welquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:51 schreef Sint het volgende:
[..]
Ja ik moet ook werken hoor, dus dat komt wel goed.
Volgens mij heb ie aandelen Air France/KLM, die waren laatst nogal gestegen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wat u nu doet in de zomermaanden. En; waar haalt u het geld vandaan om al die kinderen ieder jaar maar weer van cadeau's te voorzien? Volgens mij zit u in aandelen, dat moet haast wel
huh?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg doet FOK! nog met die banners net als vorig jaar?
Het is dat ik die banners niet meer hebquote:
ah diequote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is dat ik die banners niet meer heb![]()
[afbeelding]
Deze loge en dat hele bovengedeelte werdt in een mooi style veranderd
nee johquote:
zeker niks gekregenquote:
waarom niet ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef dutchie het volgende:
Bier genoeg, ik mag toch niet drinken.
wil jij voor mij dan even een regel-aanvraag achter de schermen doen, dat slowchattopics niet meer minder dan een week open mogen zijn...?quote:
Omdat ik zwanger ben.quote:
Het is mij een waar genoegen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Omdat ik zwanger ben.
Melanie_the_Miss, leuk dat je er officieel bij bent.
owhh vandaarquote:Op woensdag 7 december 2005 12:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Omdat ik zwanger ben.
Melanie_the_Miss, leuk dat je er officieel bij bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |