Dat je het typt als shawl en niet als sjaal zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor. Ik krijg vaak te horen dat mijn leven(sstijl) balleriger is dan mijn persoon. En ik kan mijn ‘r’ goed onderdrukken. En ikhockey
niet. Maar ik draag wel shawls
.
Hier nog een berg om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef BVO het volgende:
Niet zo nee.. Maar heb nu toch die tweede.
.
Jamaar... "sjaal" is voor het plebs!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je het typt als shawl en niet als sjaal zegt eigenlijk al genoeg
*Pleb meldt*quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar... "sjaal" is voor het plebs!![]()
Shawl!!!
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik gok zo dat met mijn icoon weinig te doen valt, maar als iemand inspiratie heeft...
Hihi, hij is leuk jaquote:
Die is wel bewerkbaarder ja... Maar ik ben nu al zo gehecht aan deze!!!quote:
maar deze is stom en totaal niet knuffelbaar...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:06 schreef Zhenar het volgende:
Die is wel bewerkbaarder ja... Maar ik ben nu al zo gehecht aan deze!!!![]()
Dat heb ik al gedaan, babette wilde zich laten opnemen o.i.d.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Chico!
Lees het topic even terug [afbeelding]![]()
Of om 6.40 uur zoals ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:50 schreef Zhenar het volgende:
Sta dan om 6.45 uur op, net als ik!
Dat zegt nog nietsquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:33 schreef babette21 het volgende:
maar ze zijn helemaal niet bijzonder, want ze zijn allemaal hetzelfde: studeren hetzelfde,
dragen hetzelfde [sjaaltjes], doen hetzelfde [zuipen en hockeyen], praten hetzelfde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |