Zeker welquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Op de B&vD-site staat er ook niks over.
Ik had beter moeten weten dan op iets van rtl-boulevard in te gaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:42 schreef Copycat het volgende:
Ik zag haar net in de vooraankondiging.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Op de B&vD-site staat er ook niks over.
http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=1693/typeofpage=47023quote:Peter R. de Vries
Geen "programma" maar een "incident". Met die begrippen typeerde Peter R. de Vries Gewoon Jan Smit, dat de Televizierring won ten faveure van zijn eigen programma. Lang tijd om te treuren had de misdaadverslaggever niet. Peter R. wil politicus worden en ontvouwt maandag zijn plannen met de PRDV. Met deze Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang wil hij minstens twintig zetels in de wacht slepen. Voor minder doet hij het niet omdat hij niet "mee wil hobbelen", maar Den Haag wil veranderen. Tijdens zijn promotietour bezoekt hij ook de studio van BvD.
Big Brother Tanja
Geschiedschrijving of much ado about nothing? Feit is dat Tanja de eerste Big Brother-baby ter wereld baarde. Afgelopen week verlieten moeder en kind vrijwillig huize Big Brother, omdat Tanja met haar Joscelyn terug de wijde wereld in wilde. Behalve voor haarzelf leek dit vertrek ook een opluchting voor de andere bewoners. Was het zo erg dan? "Ik ben zo blij dat ik eruit ben. Dat ik een hekel aan ze heb, zou te sterk uitgedrukt zijn, maar wat een mensen waren dat zeg. Eén grote poppenkast." Tanja, met haar eigen verhaal over Big Brother, aan tafel bij Barend van Dorp.
Bob van der Goen Tennisgoeroe René van den Berg werd in juni failliet verklaard en zit al twee maanden vast wegens beleggingsfraude. De Hilversumse wonderbelegger heeft 125 miljoen euro zoekgemaakt, waarvoor zijn bedrijf Intervaluta verantwoordelijk is gesteld. Advocaat Bob van der Goen heeft de aanval op het bedrijf geopend namens 'enkele honderden' beleggers. Volgens de advocaat zijn er, behalve Van den Berg, veel meer medewerkers van Intervaluta verantwoordelijk voor het verdwijnen van de miljoenen. Hoe het precies zit en wat de stand van zaken is, legt Van der Goen vanavond uit bij BVD.
Guus Meeuwis
Net als Peter R. de Vries timmert Guus Meeuwis al 10 jaar aan de weg op zijn vakgebied, muziek. Om dat te vieren gaf hij drie uitverkochte jubileumconcerten in de Amsterdams Heineken Music Hall. Daarnaast ligt er nieuw album van Meeuwis in de schappen: Wijzer. Vanavond hoort u daarvan het nummer De Weg.
Ook de avond toen ze het huis inkwam zag ze er goed uit. Tanja is een van die vrouwen die met makeup die wallen, ingezakte wangen en dat grafkarakter heel goed kunnen verbloemen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef BBscanner het volgende:
Ze ziet er goed uit vandaag!
[afbeelding]
Begrijp niet wat daar dom aan is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img273.imageshack.us/img273/6460/tanja295ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
(of die neergeknalde advocaat Tanja ervan weerhoudt advocaat te worden)
Tanja: "Nee, ik wou sowieso geen strafrecht doen"
Vind dat groen juist wel mooi! Denk wel dat het weinig Tanja wordt ze mag blij zijn met 5 min. denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja's gezicht ziet er mooi uit, maar die kleren vind verschrikkelijk.
Echt jammer dat ik nu dat saaie gelul moet aanhoren![]()
![]()
'k heb haar nog niet gehoordquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef riri het volgende:
Zou ze wel snappen waar het allemaal over gaat?![]()
Ze is sowieso niet lelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:34 schreef BBscanner het volgende:
Ze ziet er goed uit vandaag!![]()
[afbeelding]
Ik vind het groen wel mooi, maar het shirt afschuwelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vind dat groen juist wel mooi! Denk wel dat het weinig Tanja wordt ze mag blij zijn met 5 min. denk ik.
Zou je denken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is puur ter promotie voor BvD, kijkers van BB kijken nu naar BvD en visaversa!![]()
Het is niet de eerste keer dat ze een BB bewoner hebben...quote:
je bedoelt haar rokershoestje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef riri het volgende:
ze gaat zeker dat rare kuchje steeds weer laten horen telkens als ze iets gezegd heeft...deed ze in het huis ook altijd
Heb je Georgina Verbaan wel is bij BvD gezien, die zit daar dan ook volledig misplaats! Zij mengt zich echter wel in het gesprek dat doet Tanja niet, mischien maar beter ook.quote:
Jaaaaquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef riri het volgende:
ze gaat zeker dat rare kuchje steeds weer laten horen telkens als ze iets gezegd heeft...deed ze in het huis ook altijd
Echt triest ja, terwijl Jensen op het andere net isquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:48 schreef teamlead het volgende:
dat we nu met z'n allen daar Barend en van Dorp zitten te kijken is natuurlijk al redelijk triest... maar dat we dan ondertussen ook nog de "Peter-promoshow" krijgen als voorsproefje van de Tanja-show is toch wel heel vervelend...
ehm.. wat je er verder ook van vindt: ze is de eerste vrouw ter wereld die in BB geworpen heeft... dus een wereldprimeur jaquote:
De Tanja-fans heeft 'ie al binnen. Die zien nu voor het eerst een politicus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
Zo dit is even een kiezerswin situatie voor Peter.
Hahahaha, mijn tekst hier thuisquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Jaaaa
Dat doet ze zodra ze stress ervaart, even op letten.![]()
Als Peter slim is doet hij een beetje betrokken/geïnteresseerd naar Tanja! Maar ben bang dat de gemiddelde Tanja fan nu al is afgehaaktquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De Tanja-fans heeft 'ie al binnen. Die zien nu voor het eerst een politicus.![]()
Gaat het wel goed met jequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:54 schreef riri het volgende:
in BB geworpen heeft?
wat is dat?....in BB?![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De Tanja-fans heeft 'ie al binnen. Die zien nu voor het eerst een politicus.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef Flyduck het volgende:
Ik ga wel stemmen op peter, ik ben het wel eens met veel van zijn standpunten
SMS "Peter Ja" naar 1010quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef Flyduck het volgende:
Ik ga wel stemmen op peter, ik ben het wel eens met veel van zijn standpunten
jaja....is altijd nog in het BB huis geworpen en nietquote:
quote:
Ze heeft anders wel altijd hoog gestaan met het stemmenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef elskreeft het volgende:
met het aantal tanja fans zal hij geen zetels winnen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Laat haar dan lekker de wereld rond gaan trekken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. wat je er verder ook van vindt: ze is de eerste vrouw ter wereld die in BB geworpen heeft... dus een wereldprimeur ja
drie hele minutenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Na de reclame drie minuten Tanja, drie minuten Guus Meeuwis en dan de rest voor Vd Goen![]()
hopen dat ze haar sigaret dan op heeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Na de reclame drie minuten Tanja, drie minuten Guus Meeuwis en dan de rest voor Vd Goen![]()
ik stel voor dat zij in de rest van de melkweg het BB-concept gaat promoten....quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Laat haar dan lekker de wereld rond gaan trekken.![]()
volgens de peilingen van Talpa wel ja...maar daar heb ik niet zo'n vertrouwen inquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel altijd hoog gestaan met het stemmen![]()
Die anti-Tanja clan is alleen maar een beetje gefrustreerd dat ze nu naar een 'politicus' zitten te luisteren, terwijl ze eigenlijk alleen maar voor Tanja kijkenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef Showtime het volgende:
Zometeen op Ned 2 spuiten & slikken, terwijl op Talpa het resultaat is te zien.
Misschien breng je Sjon nu wel op een goed idee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Laat haar dan lekker de wereld rond gaan trekken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |