abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31844892
Ik ga donderdag met grote klis beginnen, alleen ik zit erg in mijn maag met de mogelijke tijdelijke verslechtering.. In hoeverre is dit een verslechtering? krijg je opeens veel puisten, of gaat het van de 1 of 2 die ik nu heb, naar 3/4.. Want ik heb niet veel zin om er daarlijk mee onder te zitten terwijl ik er nu zowat geen heb. Ik ga het dan ook gebruiken om die paar puistjes die ik nog heb weg te krijgen en mn gezicht wat mooiere huid te geven. Egaler.
pi_31845127
grote klis?
pi_31845178
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef Burbo het volgende:
grote klis?
een homeopatisch medicijn wat onder andere je talgklier schoonmaakt en houdt.
pi_31845272
De tijdelijke breakout kan verschillen per persoon. Ik weet niet of er eigenlijk wel mensen zijn die een breakout van grote klis krijgen, of dat het een hypothese is gebaseerd op middelen zoals zink, b5 en accutane.
Kweste van uitproberen zou ik zeggen....

Verder is het denk ik zo dat je continue grote klis moet gebruiken. Stop je ermee, dan verdwijnt de werking van grote klis na een tijdje.
pi_31845386
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:07 schreef mwuhaha het volgende:
De tijdelijke breakout kan verschillen per persoon. Ik weet niet of er eigenlijk wel mensen zijn die een breakout van grote klis krijgen, of dat het een hypothese is gebaseerd op middelen zoals zink, b5 en accutane.
Kweste van uitproberen zou ik zeggen....

Verder is het denk ik zo dat je continue grote klis moet gebruiken. Stop je ermee, dan verdwijnt de werking van grote klis na een tijdje.
Je zet me nu aant denken,, voor zover ik me kan herinneren heb ik van accutane nooit echt break out gehad, heb wel de complete bijsluiter aan bijwerkingen gehad maar geen break-out betekent dat automatisch dat de kans op break-out bij grote klis wat veel minder sterk is, mee zal vallen?
pi_31845640
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:11 schreef LissaP het volgende:
[..]betekent dat automatisch dat de kans op break-out bij grote klis wat veel minder sterk is, mee zal vallen?
Ja, ik denk van wel, maar het is niet met zekerheid te zeggen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:30:02 #7
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31847885
Ga je dat eten of gewoon op je huid smeren?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31849652
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ga je dat eten of gewoon op je huid smeren?
Doorslikken met wat water om nou pillen op je huid te gaan smeren...... gaat ver
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:39:12 #9
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31852380

Hmm tja, ik denk dat het heel erg per persoon verschilt. Zoek anders ff met google op de volgende termen:

- Arctium Lappa
- Burdock
- Klitwortel

Dit zijn alternatieve namen voor Grote Klis.

Hier nog een linkje met nuttige informatie over deze kruid:
http://www.umm.edu/altmed/ConsHerbs/Burdockch.html
pi_31852797
Bij mij heeft Grote Klis enorm goed geholpen en ik heb geen last van tijdelijke vererging gehad. Na ongeveer 2 weken werden de puistjes minder. Ik heb ongeveer een half jaar elke dag 3 pillen geslikt. Daarna nog als ik weer wat puistjes kreeg. Nu slik ik het niet meer, niet meer nodig. Ik heb nog wel af en toe een puistje maar lang niet meer zo erg.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31852922
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Hmm tja, ik denk dat het heel erg per persoon verschilt. Zoek anders ff met google op de volgende termen:

- Arctium Lappa
- Burdock
- Klitwortel

Dit zijn alternatieve namen voor Grote Klis.

Hier nog een linkje met nuttige informatie over deze kruid:
http://www.umm.edu/altmed/ConsHerbs/Burdockch.html
Klitwortel
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_31862071
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:52 schreef Vava het volgende:
Bij mij heeft Grote Klis enorm goed geholpen en ik heb geen last van tijdelijke vererging gehad. Na ongeveer 2 weken werden de puistjes minder. Ik heb ongeveer een half jaar elke dag 3 pillen geslikt. Daarna nog als ik weer wat puistjes kreeg. Nu slik ik het niet meer, niet meer nodig. Ik heb nog wel af en toe een puistje maar lang niet meer zo erg.
klinkt erg positief ben beniewd
pi_31891793
Een vriend van mij gebruikt dit ook, geloof nu een half jaar en helpt bij hem heel goed en heeft geen verergering in het begin gehad ofzo
pi_31892974
LissaP, voor een verergering hoef je niet bang te zijn.

Kijk anders ook even hier naar het eerste deel van mijn post, voor een goedkope, simpele methode om je huid te verbeteren: acne / puistjes
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:08:12 #15
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_32213098
Al wat ervaringen bekend LissaP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')