abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 01:14:01 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31886356
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pfffff bla bla blieps enzo
nee ik ken geen neerlands...ben un iranier nou goed..dude
lol je bent echt iemand die met dommigheid jezelf ten gronde richt, je bent fatalistisch. daar is ook weer wat voor te zeggen, net als tanja van bb.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31886392
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol je bent echt iemand die met dommigheid jezelf ten gronde richt, je bent fatalistisch. daar is ook weer wat voor te zeggen, net als tanja van bb.
Fijn je zelfkennis
nou ben je nu nog niet klaargekomen? Schiet eens op wordt moe van je gezeik frustie!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31886414
Ja, hier gaat het serieus over het al dan niet platgooien van Iran. We moeten hier beslissen over de toekomst van een land mensen!
Ja, ik generaliseer.
pi_31886445
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:18 schreef Northside het volgende:
Ja, hier gaat het serieus over het al dan niet platgooien van Iran. We moeten hier beslissen over de toekomst van een land mensen!
idem i know..maar zoalshetis weet er altijd weer een zwengel aan te geven waar ik een beetje moe van wordt..
Neem aan dat dit topic serieus genoeg is voor normale reacties!
Toch vond zoalshetis meteen al iets om een slotje op te gooien en dan mag je niet zeggen dat je het daar niet mee eens bent dan ben je blijkbaar ineens een mavoslet oid..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31886463
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

idem i know..maar zoalshetis weet er altijd weer een zwengel aan te geven waar ik een beetje moe van wordt..
Toch vond zoalshetis meteen al iets om een slotje op te gooien en dan mag je niet zeggen dat je het daar niet mee eens bent dan ben je blijkbaar ineens een mavoslet oid..
Nou, ikzelf vermoede drank- dan wel drugsmisbruik.

Maar goed... Jij stemt voor platgooien?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:24:21 #156
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31886479
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Neen, dat laatste zegt hij (zij?) alleen omdat je te lui bent om je spelling en zinsbouw te verzorgen.
---verdwijnt---
pi_31886507
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:24 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Neen, dat laatste zegt hij (zij?) alleen omdat je te lui bent om je spelling en zinsbouw te verzorgen.
opzet in het spel? dudes *zucht* my god.......
pi_31886515
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:23 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou, ikzelf vermoede drank- dan wel drugsmisbruik.

Maar goed... Jij stemt voor platgooien?
platgooien van zoalshetis?
hm ben niet zo haatdragend hoor..
  woensdag 2 november 2005 @ 01:28:21 #159
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31886537
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

opzet in het spel? dudes *zucht* my god.......
Opzet?

Ik sluit me vanaf nu aan bij de hypothese drank- of drugsmisbruik, als je dat goed vindt.
---verdwijnt---
pi_31886550
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

platgooien van zoalshetis?
hm ben niet zo haatdragend hoor..
Van Iran, dupke... Je weet wel, dat land waar het hier allemaal om begonnen is in dit topic?
Ja, ik generaliseer.
pi_31886559
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Northside het volgende:

[..]

Van Iran, dupke... Je weet wel, dat land waar het hier allemaal om begonnen is in dit topic?
dan mag je teruglezen wat ik typte..
pi_31886573
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Opzet?

Ik sluit me vanaf nu aan bij de hypothese drank- of drugsmisbruik, als je dat goed vindt.
ja wil je ook een bloedtest debiel?
ben zo nuchter als wat,, sjonge jonge wat een gezeur hier altijd zeg!
  woensdag 2 november 2005 @ 01:31:28 #163
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_31886582
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja wil je ook een bloedtest debiel?
ben zo nuchter als wat,, sjonge jonge wat een gezeur hier altijd zeg!
Beperk je tot ONZ voortaan, okee?
---verdwijnt---
pi_31886594
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Beperk je tot ONZ voortaan, okee?
waarom? Omdat jij dit wenst?
pi_31886621
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

waarom? Omdat jij dit wenst?
Ongesteld
Ja, ik generaliseer.
pi_31886636
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:34 schreef Northside het volgende:

[..]

Ongesteld
jouw vrouw zekers
pi_31886651
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Sputnik het volgende:
Kan Nederland niet eerst even oefenen op Marokko? Beetje zoals de Duitsers destijds in Sapnje hun tactieken uitprobeerden alvorens "echt" oorlog te gaan voeren
NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willempie en Maxi zijn daar nu in het kader van 400 (VIERHONDERD) jaar vriendschappelijke betrekkingen.
pi_31886662
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jouw vrouw zekers
Ja, al 3 dagen geen sex... maar toch gedraag ik me niet zo vreemd als jij
Ja, ik generaliseer.
pi_31886692
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:36 schreef Anpagliwin het volgende:

[..]

NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willempie en Maxi zijn daar nu in het kader van 400 (VIERHONDERD) jaar vriendschappelijke betrekkingen.
De snoodaards! Ze willem en maxima niet meer laten gaan! We moeten ze ontzetten! Luchtmobiele brigade erop af! Lanceer de raketten!

(Ja ja, die smoes van chemische wapens in Irak heb ik ook voor Bush bedacht )
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:45:03 #170
44906 merino
World of Sleepers
pi_31886750
ik heb het echt zo gehad met het huidige Nederlandse kabinet van VVD en CDA. Overweeg serieus om te emigreren als het niet snel ophoudt.

Dat er gedoe zou komen met Iran had iedereen kunnen voorspellen toen de Amerikanen Irak binnen vielen. Kunnen we het godvergeten kut Midden-Oosten niet eens gewoon met rust laten. Wordt serieus helemaal gek hiervan...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31886756
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef merino het volgende:
ik heb het echt zo gehad met het huidige Nederlandse kabinet van VVD en CDA. Overweeg serieus om te emigreren als het niet snel ophoudt.

Dat er gedoe zou komen met Iran had iedereen kunnen voorspellen toen de Amerikanen Irak binnen vielen. Kunnen we het godvergeten kut Midden-Oosten niet eens gewoon met rust laten. Wordt serieus helemaal gek hiervan...
Het probleem is dat zij aangeven Israel niet met rust te willen laten geloof ik...
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:48:17 #172
44906 merino
World of Sleepers
pi_31886786
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef Northside het volgende:

[..]

Het probleem is dat zij aangeven Israel niet met rust te willen laten geloof ik...
alsof Isreal zo'n lieverdje is

begrijp me niet verkeerd, ik sympatiseer zeker niet met de Palestijnse terroristen of enig ander soort terroristen for that matter maar ik heb eerlijk gezegd een grotere angst voor de kapitalistische staat genaamd Amerika en zijn bondgenoten (waar wij er momenteel ook 1 van zijn...)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31886865
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef merino het volgende:Dat er gedoe zou komen met Iran had iedereen kunnen voorspellen toen de Amerikanen Irak binnen vielen. Kunnen we het godvergeten kut Midden-Oosten niet eens gewoon met rust laten. Wordt serieus helemaal gek hiervan...
Ik ben juist wel in mijn nopjes met dit kabinet, wat mij betreft worden Noord-Korea en Zimbabwe ook meegepakt. De leiders van deze landen ontnemen hun volk hun vrijheid. En vrijheid is belangrijker dan welk politiek issue dan ook.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:55:39 #174
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_31886886
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik ben juist wel in mijn nopjes met dit kabinet, wat mij betreft worden Noord-Korea en Zimbabwe ook meegepakt. De leiders van deze landen ontnemen hun volk hun vrijheid. En vrijheid is belangrijker dan welk politiek issue dan ook.
Maar Zimbabwe en Noord Korea hebben geen meerwaarde, behalve een 'morele'. En dat scoort niet echt, vind je wel?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:57:36 #175
44906 merino
World of Sleepers
pi_31886907
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

voor elke vrijheid die je denkt een ander te geven ontneem je diegene juist een andere vrijheid....

Vergeet dat hele evolutionistische denken nou effe en besef dat wij niet de beste sociale maatschappij hebben en laat het tot je door dringen dat onze wil op andere drukken door middel van geweld dezelfde gedachte is die heerste tijdens de Europese koloniale tijd, eentje waar we zeker niet trots op moeten zijn!!
  woensdag 2 november 2005 @ 01:58:13 #176
44906 merino
World of Sleepers
pi_31886918
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:55 schreef bofneger het volgende:

[..]

Maar Zimbabwe en Noord Korea hebben geen meerwaarde, behalve een 'morele'. En dat scoort niet echt, vind je wel?
sowieso is in Zimbabwe en Noord Korea geen olie te vinden...
  woensdag 2 november 2005 @ 01:59:01 #177
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_31886930
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef merino het volgende:

[..]

sowieso is in Zimbabwe en Noord Korea geen olie te vinden...
Hence...
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_31886931
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef merino het volgende:

[..]

alsof Isreal zo'n lieverdje is

begrijp me niet verkeerd, ik sympatiseer zeker niet met de Palestijnse terroristen of enig ander soort terroristen for that matter maar ik heb eerlijk gezegd een grotere angst voor de kapitalistische staat genaamd Amerika en zijn bondgenoten (waar wij er momenteel ook 1 van zijn...)
Nederland is het laatste lieverdje op deze planeet denk ik wel eens.

Eigenlijk zou ik ook niet weten waarom wij Israel zouden moeten beschermen. Als Iran een nuke op op Israel mikt en Israel er eentje teruggooid op Iran zijn we van 2 problemen af en kan Shell als lachende derde boortorens gaan plaatsen.
Ja, ik generaliseer.
pi_31886950
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:57 schreef merino het volgende:

[..]

voor elke vrijheid die je denkt een ander te geven ontneem je diegene juist een andere vrijheid....

Vergeet dat hele evolutionistische denken nou effe en besef dat wij niet de beste sociale maatschappij hebben en laat het tot je door dringen dat onze wil op andere drukken door middel van geweld dezelfde gedachte is die heerste tijdens de Europese koloniale tijd, eentje waar we zeker niet trots op moeten zijn!!
Nou nou, zonder ons was 50cent er niet geweest hoor. Geen enkele zwarte rapper for that matter. Op die bijdrage kunnen we als Nederlanders best trots zijn
Ja, ik generaliseer.
pi_31886953
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:57 schreef merino het volgende:
Voor elke vrijheid die je denkt een ander te geven ontneem je diegene juist een andere vrijheid....

Ik wil mensen geen systeem of maatschappij opdringen, ik wil dat ze vrij zijn om hun eigen systeem te kiezen, en dat ben je met een dictator niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')