lol je bent echt iemand die met dommigheid jezelf ten gronde richt, je bent fatalistisch. daar is ook weer wat voor te zeggen, net als tanja van bb.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffff bla bla blieps enzo![]()
nee ik ken geen neerlands...ben un iranier nou goed..dude![]()
Fijn je zelfkennisquote:Op woensdag 2 november 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol je bent echt iemand die met dommigheid jezelf ten gronde richt, je bent fatalistisch. daar is ook weer wat voor te zeggen, net als tanja van bb.
idem i know..maar zoalshetis weet er altijd weer een zwengel aan te geven waar ik een beetje moe van wordt..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:18 schreef Northside het volgende:
Ja, hier gaat het serieus over het al dan niet platgooien van Iran. We moeten hier beslissen over de toekomst van een land mensen!
Nou, ikzelf vermoede drank- dan wel drugsmisbruik.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
idem i know..maar zoalshetis weet er altijd weer een zwengel aan te geven waar ik een beetje moe van wordt..
Neem aan dat dit topic serieus genoeg is voor normale reacties!
Toch vond zoalshetis meteen al iets om een slotje op te gooien en dan mag je niet zeggen dat je het daar niet mee eens bent dan ben je blijkbaar ineens een mavoslet oid..![]()
Neen, dat laatste zegt hij (zij?) alleen omdat je te lui bent om je spelling en zinsbouw te verzorgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
idem i know..maar zoalshetis weet er altijd weer een zwengel aan te geven waar ik een beetje moe van wordt..
Neem aan dat dit topic serieus genoeg is voor normale reacties!
Toch vond zoalshetis meteen al iets om een slotje op te gooien en dan mag je niet zeggen dat je het daar niet mee eens bent dan ben je blijkbaar ineens een mavoslet oid..![]()
opzet in het spel? dudes *zucht* my god.......quote:Op woensdag 2 november 2005 01:24 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Neen, dat laatste zegt hij (zij?) alleen omdat je te lui bent om je spelling en zinsbouw te verzorgen.
platgooien van zoalshetis?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, ikzelf vermoede drank- dan wel drugsmisbruik.
Maar goed... Jij stemt voor platgooien?
Opzet?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
opzet in het spel? dudes *zucht* my god.......
Van Iran, dupke... Je weet wel, dat land waar het hier allemaal om begonnen is in dit topic?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
platgooien van zoalshetis?
hm ben niet zo haatdragend hoor..![]()
dan mag je teruglezen wat ik typte..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Van Iran, dupke... Je weet wel, dat land waar het hier allemaal om begonnen is in dit topic?![]()
ja wil je ook een bloedtest debiel?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:28 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Opzet?![]()
Ik sluit me vanaf nu aan bij de hypothese drank- of drugsmisbruik, als je dat goed vindt.
Beperk je tot ONZ voortaan, okee?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja wil je ook een bloedtest debiel?
ben zo nuchter als wat,, sjonge jonge wat een gezeur hier altijd zeg!
![]()
waarom? Omdat jij dit wenst?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:31 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Beperk je tot ONZ voortaan, okee?![]()
quote:
NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef Sputnik het volgende:
Kan Nederland niet eerst even oefenen op Marokko? Beetje zoals de Duitsers destijds in Sapnje hun tactieken uitprobeerden alvorens "echt" oorlog te gaan voeren![]()
Ja, al 3 dagen geen sex... maar toch gedraag ik me niet zo vreemd als jijquote:
De snoodaards! Ze willem en maxima niet meer laten gaan! We moeten ze ontzetten! Luchtmobiele brigade erop af! Lanceer de raketten!quote:Op woensdag 2 november 2005 01:36 schreef Anpagliwin het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willempie en Maxi zijn daar nu in het kader van 400 (VIERHONDERD) jaar vriendschappelijke betrekkingen.
Het probleem is dat zij aangeven Israel niet met rust te willen laten geloof ik...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef merino het volgende:ik heb het echt zo gehad met het huidige Nederlandse kabinet van VVD en CDA. Overweeg serieus om te emigreren als het niet snel ophoudt.
Dat er gedoe zou komen met Iran had iedereen kunnen voorspellen toen de Amerikanen Irak binnen vielen. Kunnen we het godvergeten kut Midden-Oosten niet eens gewoon met rust laten. Wordt serieus helemaal gek hiervan...
alsof Isreal zo'n lieverdje isquote:Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Het probleem is dat zij aangeven Israel niet met rust te willen laten geloof ik...
Ik ben juist wel in mijn nopjes met dit kabinet, wat mij betreft worden Noord-Korea en Zimbabwe ook meegepakt. De leiders van deze landen ontnemen hun volk hun vrijheid. En vrijheid is belangrijker dan welk politiek issue dan ook.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef merino het volgende:Dat er gedoe zou komen met Iran had iedereen kunnen voorspellen toen de Amerikanen Irak binnen vielen. Kunnen we het godvergeten kut Midden-Oosten niet eens gewoon met rust laten. Wordt serieus helemaal gek hiervan...
Maar Zimbabwe en Noord Korea hebben geen meerwaarde, behalve een 'morele'. En dat scoort niet echt, vind je wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben juist wel in mijn nopjes met dit kabinet, wat mij betreft worden Noord-Korea en Zimbabwe ook meegepakt. De leiders van deze landen ontnemen hun volk hun vrijheid. En vrijheid is belangrijker dan welk politiek issue dan ook.
voor elke vrijheid die je denkt een ander te geven ontneem je diegene juist een andere vrijheid....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben juist wel in mijn nopjes met dit kabinet, wat mij betreft worden Noord-Korea en Zimbabwe ook meegepakt. De leiders van deze landen ontnemen hun volk hun vrijheid. En vrijheid is belangrijker dan welk politiek issue dan ook.
sowieso is in Zimbabwe en Noord Korea geen olie te vinden...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:55 schreef bofneger het volgende:
[..]
Maar Zimbabwe en Noord Korea hebben geen meerwaarde, behalve een 'morele'. En dat scoort niet echt, vind je wel?
Hence...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef merino het volgende:
[..]
sowieso is in Zimbabwe en Noord Korea geen olie te vinden...
Nederland is het laatste lieverdje op deze planeet denk ik wel eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef merino het volgende:
[..]
alsof Isreal zo'n lieverdje is
begrijp me niet verkeerd, ik sympatiseer zeker niet met de Palestijnse terroristen of enig ander soort terroristen for that matter maar ik heb eerlijk gezegd een grotere angst voor de kapitalistische staat genaamd Amerika en zijn bondgenoten (waar wij er momenteel ook 1 van zijn...)
Nou nou, zonder ons was 50cent er niet geweest hoor. Geen enkele zwarte rapper for that matter. Op die bijdrage kunnen we als Nederlanders best trots zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 01:57 schreef merino het volgende:
[..]
voor elke vrijheid die je denkt een ander te geven ontneem je diegene juist een andere vrijheid....
Vergeet dat hele evolutionistische denken nou effe en besef dat wij niet de beste sociale maatschappij hebben en laat het tot je door dringen dat onze wil op andere drukken door middel van geweld dezelfde gedachte is die heerste tijdens de Europese koloniale tijd, eentje waar we zeker niet trots op moeten zijn!!
Ik wil mensen geen systeem of maatschappij opdringen, ik wil dat ze vrij zijn om hun eigen systeem te kiezen, en dat ben je met een dictator niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:57 schreef merino het volgende:
Voor elke vrijheid die je denkt een ander te geven ontneem je diegene juist een andere vrijheid....
Vergeet dat hele evolutionistische denken nou effe en besef dat wij niet de beste sociale maatschappij hebben en laat het tot je door dringen dat onze wil op andere drukken door middel van geweld dezelfde gedachte is die heerste tijdens de Europese koloniale tijd, eentje waar we zeker niet trots op moeten zijn!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |