Wat Dido ook al zegt er zitten mensen achter de schermen die er verstand van hebben en die proberen haar op een subtiele manier DUIDELIJK te maken dat ze gewoon rustig aan moet doen!quote:
Absoluut! Ik heb het zelfs al beter gedaan in dat topic over "Tanja, slecht voorbeeld voor Nederlandse moeders?" Heb ik haar helemaal de hemel ingeprezenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Al kan Isabeau het vast beter.
Juist niet, want dan hadden ze haar wel exact verteld wat ze wel en niet mag doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef Cuaderno het volgende:
als je je als een klein kind gedraagt, wordt je ook als een klein kind behandeld.
Linkje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb het zelfs al beter gedaan in dat topic over "Tanja, slecht voorbeeld voor Nederlandse moeders?" Heb ik haar helemaal de hemel ingeprezen
vreemd dat ze daar niks over zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef Rica het volgende:
Chantal is zooo ziek. Ze kan alleen nog maar snoepen en roken. Arme Gna Gna
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, maar de posts moeten natuurlijk positief zijn, anders wordt het zo weer verwijderd.
Ik zal een poging wagen:
[..]
Precies. En ze vergeten dat Lieske dit niet voor het eerst meemaakt en tijdens die eerst blessure een aantal jaren geleden ook door moest bikkelen. Ze wil zich nu ook graag tijdens een weekopdracht bewijzen. Hoe dom het me ook vanaf dag 1 al leek (ik vond het al vreemd dat ze mocht meedoen), ik kan het wel begrijpen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef Pinball het volgende:
Nou ja..
Hoezeer ik die domme studentenkut van een Lieske ook veracht, deze actie van BB slaat nergens op. Menno heeft gelijk, als ze geen schema (of andere alternatieven) geven moeten ze niet zeiken. Wat een gelul zeg, als Lieske zelf haar verstand moet gebruiken moeten BB niet elke dag ingrijpen.
Klinkt heel goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar de posts moeten natuurlijk positief zijn, anders wordt het zo weer verwijderd.
Ik zal een poging wagen:
[..]
Op zich goed, maar dan moeten ze duidelijk maken wat Lieske wél en niet kan doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Bocaj het volgende:
Wat Dido ook al zegt er zitten mensen achter de schermen die er verstand van hebben en die proberen haar op een subtiele manier DUIDELIJK te maken dat ze gewoon rustig aan moet doen!
quote:
quote:Ik denk trouwens dat Tanja een uitstekende moeder wordt van een hopenlijk gezonde dochter waar ze zielsveel van zal houden. Tanja gaat studeren als de kleine nog te klein is voor school en daarna gaat ze misschien wel op een advocatenkantoor werken. Het is niet makkelijk hoor, alleen een kind opvoeden en Tanja maakt goede plannen voor de toekomst van haar en haar kleine. Een prima rolmodel dus! Verder probeert ze zo gezond mogelijk te eten en weigert kant & klaar voedsel, ze wil juist graag vitamines voor de baby. Heel goed van Tanja!! Een uitstekend voorbeeld voor aanstaande moeders. Ook doet Tanja jaar best om te stoppen met roken en faalt daar gigantisch in, dat vindt ze heel erg. Maar ook hier is ze weer een goed voorbeeld voor aanstaande moeders dat je ruim voor je zwangerschap moet stoppen omdat het blijkbaar gewoon heel moeilijk is om te stoppen. Helaas was Tanja per ongeluk zwanger geworden wat me direct brengt bij mijn laatste punt: ze gebruikte de kalendermethode en ook hierin laat ze aanstaande moeders zien dat dat geen veilig anticonceptiemiddel is. Ik vind Tanja een kanjer en ze heeft duidelijke en goede adviezen voor aanstaande moeders.
De mensen achter de schermen hebben echt geen verstand van zaken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat Dido ook al zegt er zitten mensen achter de schermen die er verstand van hebben en die proberen haar op een subtiele manier DUIDELIJK te maken dat ze gewoon rustig aan moet doen!
Ik had al een andere optie ge-opperdquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt nu dat ze daar geen topsport hoeven te verrichten. Bij het voorlezen van de weekopdracht had ik toch echt het idee dat ze dat deze week wél verwachten
Ze is al een paar keer tot de orde geroepen en ze zeggen dat ze dom en egoistisch bezig is en dat ze beter naar haar lichaam moet luisteren. Ze slikt pijnstillers om door haar pijn heen te gaan. Het lijkt me dat je met enig gezond verstand wel kan bedenken dat dat niet slim is. Vanmiddag is ze heel goed bezig geweest, want toen heeft ze, samen met Menno, haar armspieren getraind. Ze weet het dus best wel, maar is gewoon eigenwijs en onverantwoordelijk bezig. Ik vind het heel goed dat bb haar voor zichzelf in bescherming neemt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist niet, want dan hadden ze haar wel exact verteld wat ze wel en niet mag doen.
Ze doen nu heel vaag en gaan er maar vanuit dat iemand dan precies weet wat je wel en niet mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |