Moet er niet aan denken zeg om me een paar x per dag te plamuren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik kan het aan de ene kant begrijpen omdat ze toch weten dat ze iedere dag op tv zijn.
Maar het is wel jammer dat sommigen dat hebben ja.
Stefan kaal gesoept.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
Hé CUALL, op jouw website staat onder "bb4" als eerste foto een of andere vent. Was dat een deelnemer van bb4? Zo ja, wie is dat dan?
dank je..quote:
Ja, maar de posts moeten natuurlijk positief zijn, anders wordt het zo weer verwijderd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel goed idee,
Maar dan moet het wel een masale actie zijn
Al kan Isabeau het vast beterquote:beste Tanja
Ik ben heel erg blij voor je dat je het huis hebt verlaten. Zo hoef je je niet meer zo nadrukkelijk af te zonderen van de overige bewoners om van de vele rust die je nodig hebt te kunnen genieten. Ook zul je je vast heel opgelucht voelen dat er niet zo veel mensen om je heen zijn die hun best moeten doen om het voor jou zo aangenaam mogelijk te maken. En nu kun je eindelijk ook je was zelf doen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat iemand die zomaar uit de wasmachine haalt.
Het is vast ook heel aangenaam dat je nu zelfs niet meer de schijn hoeft op te houden dat je aan een spel als Big Brother meedoet; Je kunt nu ongegeneerd uitstekende maaltijden de vuilnisbak in kiepen, zonder dat je je schuldig hoeft te voelen tegenover een hele groep die het met een karig rantsoen moet doen.
Meid, je hoeft nu vast nooit meer op TV te komen. En daar ben ik heel blij om.
Hij is leuk!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, maar de posts moeten natuurlijk positief zijn, anders wordt het zo weer verwijderd.
Ik zal een poging wagen:
[..]
Al kan Isabeau het vast beter.
Ja natuurlijk! Zonder pijn kun je je veel beter concentreren op wat je hoortquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Rica het volgende:
Joost: "Ze luistert toch naar haar lichaam"
Ja dat lukt erg goed als je onder de pijnstillers zit.
Wat Dido ook al zegt er zitten mensen achter de schermen die er verstand van hebben en die proberen haar op een subtiele manier DUIDELIJK te maken dat ze gewoon rustig aan moet doen!quote:
Absoluut! Ik heb het zelfs al beter gedaan in dat topic over "Tanja, slecht voorbeeld voor Nederlandse moeders?" Heb ik haar helemaal de hemel ingeprezenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Juist niet, want dan hadden ze haar wel exact verteld wat ze wel en niet mag doen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef Cuaderno het volgende:
als je je als een klein kind gedraagt, wordt je ook als een klein kind behandeld.
Linkje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb het zelfs al beter gedaan in dat topic over "Tanja, slecht voorbeeld voor Nederlandse moeders?" Heb ik haar helemaal de hemel ingeprezen
vreemd dat ze daar niks over zeggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef Rica het volgende:
Chantal is zooo ziek. Ze kan alleen nog maar snoepen en roken. Arme Gna Gna
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, maar de posts moeten natuurlijk positief zijn, anders wordt het zo weer verwijderd.
Ik zal een poging wagen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |