Oh ja, kwalificatiewedstrijden voor de WorldCup toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:24 schreef Remzz het volgende:
Ben vandaag naar Thialf geweest, schaatsen kijken
Was leuk
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, kwalificatiewedstrijden voor de WorldCup toch?
Jaquote:Foto's gemaakt?
Neuh, het feedbacktopic dubbelde aardig als SCquote:
Ah ow k, ja het is echt heel moeilijk een beetje fatsoenlijke foto's te maken had er iets van 300 gemaakt, zijn er 30 van over wat een beetje wat wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
teringja kan me voorstellen dat het binnen moeilijk licht is, en snelle beweging... Dat red je niet echt met een compactcameraatje. Dan moet je eigenlijk aan de SLR met STERK glas, minimaal 200/2,8. Je kan je ISO verhogen, maar op een compact is dat geen succes. De foto's die ik met de Powershot S1 op 400 ISO schiet, zien er aanzienlijk beroerder uit dan die van de EOS op 1600 ISO
wat is er mis?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
*beetje aan MTM trekt omdat hij niet op IRC kan
mIRC is gewoon een zaadprogrammaquote:
Ask geqxonquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mIRC is gewoon een zaadprogramma
Word er constant uitgemikt
Was dat serieus?quote:
Ik ben verlegen en beschijden dat is een misschienquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om nog even een volkomen ondergesneeuwd onderwerp uit de vorige SC op te rakelen:
[..]
Was dat serieus?
Nou okee, ik vind het prima, ik hoor het wel als je het een leuk idee vindtquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben verlegen en beschijden dat is een misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |