quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef JPM01 het volgende:
goeiemiddag.., daar was ik weer
en ik ben kwaad op die buschaufeur van connexxion5 minuten te vroeg was hij en toen ik bij de deur was sloot die hem en reed die weg en met zo'n vals lachje nog zwaaien ook
![]()
![]()
![]()
wat een LULquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef JPM01 het volgende:
goeiemiddag.., daar was ik weer
en ik ben kwaad op die buschaufeur van connexxion5 minuten te vroeg was hij en toen ik bij de deur was sloot die hem en reed die weg en met zo'n vals lachje nog zwaaien ook
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:57 schreef nikky het volgende:
_ELMaikel_ ban aanvraag. 48 uur
ja kon ik daar een uur wachtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wat een LUL![]()
Meestal wachten buschaufeurs![]()
Mij uitmaken voor van alles en nog wat als ik bij een mod een terechte klacht indien en nu doet hij iets stoms en zal ie nog wel verbaasd zijn ook.quote:
1 minuut stilte, gaat nu in.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:00 schreef Palau het volgende:
Graag wil ik even stilstaan bij het niet in de OP staan van _ElMaikel_
Ik heb nog nooit gehad dat een buschaufeur zomaar wegreedquote:
Wat lopen er toch een hoop idioten rondquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef Talena het volgende:
Om even een korte verklaring af te leggen van gister.
verhaal
Ik woon op 3 hoogquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Zo Talena!Dat is nogal wat!
Je vader heeft niks gehoord ofzo toen jij tegen de deur aanstond?
En hem ook niet kunnen vinden ofzo?
Lekker kut, hoe is het met je vriend? Is ie al bij de dokter geweest voor een check?
jezus, hebben die die turk te pakken gekregen??quote:
Ah ja dan hoor je dat niet zo snel nee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog
Het enige wat ik nog van Achmed weet is dat hij Achmed heet, donker haar, donkere ogen en ongeveer 1.80 is.
Mijn vriendje belde me nog gisteravond, hij ging slapen.. hij was nog stoned enzo..
das waar, ze zien er allemaal hetzelfde uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Talena het volgende:
Aangifte heeft voor mijn gevoel geen zin omdat ik zo weinig van hem weet..
nee die naam loopt door het gezicht heen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef _moder8or_ het volgende:
even een vraagje.
Duidelijk dit plaatje?
[afbeelding]
ja.. hoogste punt teltquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef freiss het volgende:
[..]
ik hoop wel voor ja als je dan een 3 haalt, dat dan die 8.6 telt
De naam is nog goed leesbaar...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee die naam loopt door het gezicht heen.
en _moder8or_ niet slim op dit moment
Je moet dan wel ongeveer deze grootte aanhouden he want anders komt het minder mooi uit,.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Sorry dat ik door de deur kwam vallen.
[..]
Ik hou dan deze
eindelijk iemand die mijn TT mooi vindquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Goeie TT, eind van mijn week wordt feest
Na de toetsweek meteen die avond partyquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Goeie TT, eind van mijn week wordt feest
Je ava heeft af en toe kurenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
weer niemand die mij zietmoet ik soms een knoekie avatar nemen ofzow
Ik zag je welquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
weer niemand die mij zietmoet ik soms een knoekie avatar nemen ofzow
Ja , maar dat maakt het andere niet minder ergquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Blowen vind ik trouwens ook echt dom, maargoed
Wees blij dat je nog iemand hebt die om je geeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Talena het volgende:
Maarja, even de gevolgen van gister
Vriendje stopt met blowen èn roken, en gaat mij voortaan altijd thuis brengen no mather what*damn, ik moet toch ooit voor mezelf leren opkomen
*
Ik stop ook met blowen en ik heb vandaag nog niet gerookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |