abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:40:30 #1
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31841029
Ik wil dus net even geld storten op een (mij niet nader bekende) rekening.. blijkt ie geblokkeerd te zijn!

Een bank (in dit geval de ABN-AMRO) zal zeker niet de reden van blokkering aan Jan en alleman geven?
pi_31841056
Nee, dat zal de bank inderdaad niet doen. Wat is de reden dat je stort op een niet nader bekende rekening?
pi_31841071
Verder kun je er van uit gaan dat er dan aardig wat aan de hand is. Een rekening wordt niet zo snel voor storten/positieve transacties geblokkeerd..
pi_31841080
Je hebt niet eens een contact adres van die eigenaar van de rekening?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_31841179
Als de naam/woonplaat en het rekening nummer niet juist zijn kan je het geld ook niet storten. Heb je al deze waarden correct ingevuld ?
één nummertje verkeerd gezet ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:58:48 #6
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31841488
Ik heb een adres en telefoonnummer, het gaat om de tussenpersoon bij 't huren van een studiootje/appartementje. Volgens het huurcontract moet de 1e maand huur op zijn rekening, de rest op rekening van de (vastgoed)beheerder. Maar ik kan dus niet storten.
Een belletje met de de vastgoedbeheerder slash makelaar leverde ook iets op als 'hier hou ik m'n mond maar over meneer, ik ben slechts van die en die afdeling, morgen is er iemand van beheer.'

edit: bedrijfsnamen etc mogen op Fok mods? edit het maar anders:
Ik heb een contract met een bepaalde meneer R. getekend, met zijn bedrijf Junior Enterprises & Productions werkt als hij als tussenpersoon voor Janus Beheer te IJmuiden (tevens makelaar)(wat weer eigendom is van Henk Janssen Holding). Vandaag was er helaas niemand van beheer aanwezig bij Janus Beheer, morgen wel.
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:07:09 #7
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_31841725
Ik denk dat hij al genoeg geld heeft en zijn rekening vol is.

Zou dat dé Janssen zijn? Waar zit dat kantoor? Anders zal meneer wel weer het O.M. achter de broek hebben...
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_31842310
"Ik heb een contract met een bepaalde meneer R. getekend, met zijn bedrijf Junior Enterprises & Productions werkt als hij als tussenpersoon voor Janus Beheer te IJmuiden (tevens makelaar)(wat weer eigendom is van Henk Janssen Holding)"

Seau! komt dat effe betrouwbaar over!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:34:13 #9
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_31842576
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef FUFR het volgende:
"Ik heb een contract met een bepaalde meneer R. getekend, met zijn bedrijf Junior Enterprises & Productions werkt als hij als tussenpersoon voor Janus Beheer te IJmuiden (tevens makelaar)(wat weer eigendom is van Henk Janssen Holding)"

Henk Janssen is berucht:
http://www.steunpuntwonen.nl/huurteams/meldpunt/persR&R281003.htm
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_31843228
quote:
Zijn er uberhaubt huisjesmelkers die niet berucht zijn ?

*Heb jaren in Leiden op kamers gewoond een en al ellende met die uitzuigers gehad
pi_31843236
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef ROG het volgende:
Volgens het huurcontract moet de 1e maand huur op zijn rekening, de rest op rekening van de (vastgoed)beheerder. Maar ik kan dus niet storten.
Een belletje met de de vastgoedbeheerder slash makelaar leverde ook iets op als 'hier hou ik m'n mond maar over meneer, ik ben slechts van die en die afdeling, morgen is er iemand van beheer.'
Oftewel;
- je hebt een contract
- je kan niet storten bij de tussenpersoon
- je kan wel storten bij de vastgoedbeheerder

Inderdaad even gaan babbelen met de vastgoedbeheerder, oppassen dat je niet zomaar geld aan vage personen geeft (dus laat ze maar eens bevestigen dat je serieus dat studiootje krijgt als je hun geld geeft) en die heer R zou ik een brief sturen waarin je uitlegt dat je geen geld kon storten op zijn rekening en dus direct contact hebt opgenomen met de vastgoedbeheerder.
Met een beetje mazzel kan je misschien zelfs onder die tussenpersoon uit, scheelt toch weer een aardig bedrag lijkt me.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:44:37 #12
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31844595
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:56 schreef Vanderdonk het volgende:

[..]

Oftewel;
- je hebt een contract
- je kan niet storten bij de tussenpersoon
- je kan wel storten bij de vastgoedbeheerder

Inderdaad even gaan babbelen met de vastgoedbeheerder, oppassen dat je niet zomaar geld aan vage personen geeft (dus laat ze maar eens bevestigen dat je serieus dat studiootje krijgt als je hun geld geeft) en die heer R zou ik een brief sturen waarin je uitlegt dat je geen geld kon storten op zijn rekening en dus direct contact hebt opgenomen met de vastgoedbeheerder.
Met een beetje mazzel kan je misschien zelfs onder die tussenpersoon uit, scheelt toch weer een aardig bedrag lijkt me.
Hmja, iets dergelijks zal het wel worden. Thanks.
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:49:22 #13
67385 ROG
Go on, say it.
pi_31844730
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef FUFR het volgende:
Smartass. Een en ander omdat ik niet iemand met voornaam, achternaam en woonadres op Fok mag zetten. En de rest is een vrij normale structuur achter een huisjesmelker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')