Ja hier ook, ze moeten doen wat ze willen maar ik vind 2 zoenen mannen al 'vies' om anar te kijken eigenlijk, maar ben helemaal geen homofoob, het zien alleen gewoon...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, vind vrouwen die met elkaar bezig zijn nou eenmaal wel geil om te zien, maar van 2 mannen word ik echt niet opgewonden
Nu maak je me nieuwsgierig, wat staat er op diequote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef MasterDisaster het volgende:
ook on-topic:
17,man
3 vrouwen, van .. tot 16.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu maak je me nieuwsgierig, wat staat er op die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]En je was toen zelf? 17-13 is imo net op/over het randje, maar het kan nog wel, als je toen 15/16 was is er al helemala niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Jij op je 14e of zij op d'r 13e terwijl jij 14 was?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:06 schreef MasterDisaster het volgende:
oke oke ik was 14 maar toch vind ik het nog behoorlijk jong achteraf
Nee, valt best mee... Gemiddelde ligt tegenwoordig op 11...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij op je 14e of zij op d'r 13e terwijl jij 14 was?. 1 jaar is niet veel toch? En 14 is ook niet zo'n heel jonge leeftijd om te beginnen.
Ja, ik ben vergeleken met somige vrienden 'laat' begonnen maar ik heb nooit haast gehad. Als het op m'n 13e was gebeurd had ik het ook prima gevonden.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:38 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, het zou alleen leuk zijn als men tegenwoordig niet het idee heeft dat het voor je 14e moet... Jaartje of 16 á 17 is ook prima...
Tja tv, alsof iedereen met zijn kop op tv wil als parenclubganger of gangbanger...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:44 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
nou, als je die programma's ziet met gang-bangers of parenclubs of foto's zoekt van gang-bangs dan zijn het vaak wel de meest trieste personen. en als je ze dan bezig ziet dan lich ik helemaal in een stuiptrekking.
ach ben beetje ouderwets. het mooiste is nog om een mooi lief meisje echt te versieren en dan na een tijdje de liefde te bedrijven. ontelbaar keer beter dan je leuter ergens gewoon indrukken om van je zaad af te zijn...
Offtopic; maar waar blijft dat beloofde gang bang topic van je eigenlijk?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, vind vrouwen die met elkaar bezig zijn nou eenmaal wel geil om te zien, maar van 2 mannen word ik echt niet opgewonden
Die staat op een ander forumquote:Op donderdag 3 november 2005 21:15 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Offtopic; maar waar blijft dat beloofde gang bang topic van je eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
'
Ach, als hij het netjes vraagt dan mag hij van mij zijn gang gaan hoorik hoef het alleen niet te zien
Als ik maar mag kijken
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:13 schreef Sylvana het volgende:
18, vrouw
uhm, denk rond de 200 mannen ( relaties, one-nightstands, gangbangs, parenavonden)
1 vrouw
ik ga 't niet nog een keer uitleggen, je leest het helemaal of helemaal niet maar niet met van die suffe reacties komen, je rukt het uit z'n verband en als je dat niet snapt ben je niet eens dit antwoord waard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |