nee, doet geen pijn, hou natuurlijk tussendoor ook wel pauze enzo, ff lekker bijkomen enzoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:34 schreef belusting het volgende:
[..]
vind het trouwens waardevol dat ik de kans krijg een vraag te stellen aan jou omdat je in het dagelijks leven natuurlijk van niemand zoiets weet.
maar doet het niet pijn als je er al een hele boel hebt gehad?
jup, meestal gewoon e-mailtje sturenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef belusting het volgende:
maar je kan je zeg maar gewoon opgeven
Zo te zien heb ik het hoogste bodquote:
Via via meestal, zijn vaak feestjes die thuis worden gegeven waar een aantal mensen worden uitgenodigd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef belusting het volgende:
[..]
maar hoe kom je op zo'n feestje![]()
![]()
lol, denk ik niet, maar dat moet je aan een man vragen die er heen gaatquote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef SeLang het volgende:
Die kerels op zo'n gangbang, anaaliseren die elkaar ook ?
Ben al bijna bejaard johquote:
Zeker vanaf 18 jaar en ouder?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, meestal gewoon e-mailtje sturen
Nogal jaquote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeker vanaf 18 jaar en ouder?.
Volgens mij heeft er iemand interessequote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef belusting het volgende:
maar je kan je zeg maar gewoon opgeven
duh, natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeker vanaf 18 jaar en ouder?.
Er zijn wel bi gangbangs, of homo gangbangs, voor ieder wat wils, maar normaal is het zo dat de mannen de dames bewerken en niet elkaarquote:Op donderdag 3 november 2005 14:40 schreef SeLang het volgende:
Die kerels op zo'n gangbang, anaaliseren die elkaar ook ?
Dat lijkt me wel beter jaquote:Op donderdag 3 november 2005 14:43 schreef erodome het volgende:
Er zijn zelfs reverse gangbangs, iets voor jou misschien, 1 man en veel vrouwen
uhm, is verplicht om met condoom te doen hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 14:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter ja
Zo'n vrouw waar uit alle gaten zaad lekt daar krijg je mij niet meer op
Sex met een condoomquote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, is verplicht om met condoom te doen hoor
Condooms???????????quote:Op donderdag 3 november 2005 14:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter ja
Zo'n vrouw waar uit alle gaten zaad lekt daar krijg je mij niet meer op
dat mag wel zonder condoom als de vrouw dat wilquote:Op donderdag 3 november 2005 14:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sex met een condoom
Dan hoeft het van mij al helemaal niet meer.
Dan kun je je nog beter laten pijpen ofzo
Ja, een SoA krijgen is veel beter.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sex met een condoom
Mental note, selang op de absoluut NO list, brrrrrrrrr mensen die zonder condooms rondneuken...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sex met een condoom
En die smoes werkt bij je vriendin?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef SeLang het volgende:
'sex' met een condoom is trouwens nieteens sex, aangezien er geen penis-vagina contact is
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef erodome het volgende:
[..]
En die smoes werkt bij je vriendin?
De meeste vrouwen vinden condooms ook maar niks, dus...quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef erodome het volgende:
[..]
En die smoes werkt bij je vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |