quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef Haemorrhage het volgende:
Leeftijd: 21, man
Sex: 2 mannelijke personen
0 vrouwelijke
0 dieren
... fock off ofzo...quote:
De non-tolerantie award van de dag gaat naar...... sr fajerwajer! Gefeliciteerd! Succes met je vooroordelen in de rest van je leven, je zult het nodig hebben met deze instelling.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef MikeyMan het volgende:
Een halve vrouw??? Vrouw zonder benen misbruikt?
"verkapt ik-laat-zien-hoe-stoer-ik-ben-topic" .quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Leeftijd: 19 jaar (m)
Sex: 15 vrouwelijke personen variërend van 17 tot 24
0 mannelijke
0 dieren
Nee, het valt wel mee!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef MikeyMan het volgende:
Een halve vrouw??? Vrouw zonder benen misbruikt?
Netjes.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Leeftijd: 19 jaar (m)
Sex: 15 vrouwelijke personen variërend van 17 tot 24
Ow, dan heb ik ook een stukje vrouw... En gaat vast ook nog wel een hele vrouw worden ook...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef Debs het volgende:
[..]
Nee, het valt wel mee!We hebben een beetje gezoend, gestreeld enzo!
He ho Captain Jack.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:00 schreef Geluck het volgende:
Leeftijd: 19, man
Sex: 1 mannelijke personen mijn vriend en ontelbare keren mt die persoon
0 vrouwelijke
0 dieren![]()
Kom maar met de opmerkingen vanHE ho.....
Sex is natuurlijk all the way, zoenen is voor mietjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:05 schreef DarkDancer het volgende:
wat versta je onder sex? zoenen en meer?
24 jaar man
vrouwen: 20... tel ze niet echt en ben er al verscheidene vergeten en soms ben ik te dronken om me het te herinneren
Ik denk niet dat als je een meisje hebt gekust je dan kan zeggen dat je d'r hebt geneucktquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:05 schreef DarkDancer het volgende:
wat versta je onder sex? zoenen en meer?
1 deur ok met een vrouw tussen jou en de deur of gewoon bijziend?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef Pladeao het volgende:
21
2 vrouwen
0 kinderen
0 dieren
0 mannen
1 deur
Ik heb ooit eens in een extreem dronken bui met een vriend van me gezoend in de kroeg!quote:
Gelukkig ging het niet zover dat je met pijn in je kont wakker werd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een extreem dronken bui met een vriend van me gezoend in de kroeg!![]()
Gelukkig kunnen we er om lachen!
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gelukkig ging het niet zover dat je met pijn in je kont wakker werd..
Lijkt mij idd ook niks, zelfs als ik lam ben zal dat denk ik niet gebeuren. Naja, hoop ik dan.quote:
ik lig al lang in een zware coma voordat ik zat genoeg ben om vrienden te zoenen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lijkt mij idd ook niks, zelfs als ik lam ben zal dat denk ik niet gebeuren. Naja, hoop ik dan..
ik gok dat 0.75 slaat op zoenen (0.25), elkaar masturberen (0.50), en oraal (0.75).quote:
Ik denk toch dast ik pas,quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Pfff. Moet je een keer gedaan hebben hoor.
Homofobe stakkers!![]()
Das niet eng... Das geilquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Geluck het volgende:
ik was lam en zoende toen met een vriendin:S das eng als je vriendje naast je staat:P
HALLO....quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Pfff. Moet je een keer gedaan hebben hoor.
Homofobe stakkers!![]()
Jij mag van mij homo zijn, waarom mag ik dan niet liever niet denken aan zoenen met een gozer?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:51 schreef Geluck het volgende:
[..]
maar uhhh kan er een ban op homofobische mensen![]()
![]()
Uhm... schat... volgens mij was degene die jij quote een homoseksuele man... Ietsjes andere situatie...quote:
Aan je avatar te zien iig viervoetersquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef Quara het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien iig viervoeters![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef Quara het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien iig viervoeters![]()
Op zo'n zat vrouwmens kan je je juist helemaal uitleven...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Gripper het volgende:
5,5 vrouw (Die halve was tijdens een 1-nachter: na het vingeren viel ze, zo bezopen als een tor, in slaap. Ben maar naar huis gegaan)
Echt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef mvdejong het volgende:
47, man
vrouwen : 0
mannen : 0
dieren : 0
dingen : 0
bewaar je 'sorry' maar voor die beesten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef IllI het volgende:
Leeftijd: 47 jaar (m)
Sex: multiple
0 vrouwelijke
0 mannelijke
12 dieren
sorry ik kon het niet laten![]()
![]()
tegelijk?quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:00 schreef Adurothiel het volgende:
2 mannen.
En daar blijft het voorlopig wel bij
goh er bestaan echt slemme mensen hier die LEZEN:Pquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef innovative het volgende:
[..]
Uhm... schat... volgens mij was degene die jij quote een homoseksuele man... Ietsjes andere situatie...
correct me if I'm wrong
Zeg ff als ik iets mis maar HEB IK JE NAAM GENOEMD SCHAT!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij mag van mij homo zijn, waarom mag ik dan niet liever niet denken aan zoenen met een gozer?.
Yep.quote:
Ja, en jij moet al die omgebouwde jongetjes ook meereken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:11 schreef SeLang het volgende:
Best hoge getallen.
Of tellen jullie nuecken met condoom ook als 'sex' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |