Ik doe met je meequote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan loop ik pas 5 jaar achter.
Nog 10 jaar te gaan![]()
(ja ik blijf positief)
Ik doe mee met dat spelquote:Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef Meteora het volgende:
[..]
Nee nog niet. Vrijdag weer uit gaan natuurlijk dus zaterdag misschien.![]()
Het hele verhaal is vooral persoonsgebonden. Er zijn ook genoeg mensen die een relatie niet lang vol kunnen houden, zij beschikken dan blijkbaar ook niet over het vermogen goede keuzes te maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De stelling is dat je een goede relatie kan hebben zonder sex-/relatieverleden, maar dat hij nog beter kan zijn als je dit wel hebt.
Ik snap hoe je het bedoeld maar laat ik eens een voorbeeld toepassen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...
Ik heb nog nooit een relatie of seks gehadquote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik snap hoe je het bedoeld maar laat ik eens een voorbeeld toepassen.
Kijk bijvoorbeeld bij spelcomputers (misschien maar een stom voorbeeld) :
1: Je hebt een Nintendo 64 (voor die niet-wetenden is dat de de Nintendo die er voor deze generatie nintendo is) En daar maken ze spellen, die zijn supermooi , ze halen alles eruit wat erin zit. PRACHTIG !!!![]()
2: Je hebt de nintendo gamecube ... de generatie na de N64. De graphics Super!!! Prachtig, alles uit de spelcomputer gehaald gehaald wat erin zit.
Wat ik hiermee dus wil zeggen: Je kan ook als je geen ervaring hebt alles uit je relatie halen wat er maar is. De volgende relatie kan je er weer alles uithalen, voor die relatie. Maar dan ben je gewoon verder "ontwikkelt" op dat gebied.
Dus de relaties kunnen evengoed zijn, alleen op verschil van ervarenheid verschilt het.
Maar voor iemand die nog nooit heeft gezoend is zoenen al perfect, en voor iemand die wel al vaak gezoend heeft maar nog geen sex gehad heeft is dat pas perfect.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef Beach het volgende:
Zaterdag naar Utreg dus we gaan ons best weer doen.
Ookal is de relatie niet hetzelfde, jij bent nog wel de ene helft van het partnerschap. Alleen dan verder ontwikkeld. Dus je hebt heel veel aan je vorige relatie, je hebt geleerd uit je vorige relatie. Je hebt geleerd van je fouten, je weet wat je zwakke punten zijn en kan daardoor beter inspelen op moeilijke situaties...quote:Op woensdag 2 november 2005 14:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Bullshit DAWG
Dan heb je geen zak aan je ervaring van je vorige relatie, omdat het totaal niet te vergelijken valt.
Ik vanaaf ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 22:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of seks gehad
Balenquote:
Echt?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:51 schreef t0y het volgende:
jezus, ik werd pas op mijn 28ste ontmaagd, en moest er nog voor betalen ook!
Ik ook denk ik... Met voor t eerst een pilletje dr bij...quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ook denk ik... Met voor t eerst een pilletje dr bij...
ok, met zo'n instelling blijf je wel maagd ja.. wat een vergelijking, nintendo'squote:Op woensdag 2 november 2005 20:27 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik snap hoe je het bedoeld maar laat ik eens een voorbeeld toepassen.
Kijk bijvoorbeeld bij spelcomputers (misschien maar een stom voorbeeld) :
1: Je hebt een Nintendo 64 (voor die niet-wetenden is dat de de Nintendo die er voor deze generatie nintendo is) En daar maken ze spellen, die zijn supermooi , ze halen alles eruit wat erin zit. PRACHTIG !!!![]()
2: Je hebt de nintendo gamecube ... de generatie na de N64. De graphics Super!!! Prachtig, alles uit de spelcomputer gehaald gehaald wat erin zit.
Wat ik hiermee dus wil zeggen: Je kan ook als je geen ervaring hebt alles uit je relatie halen wat er maar is. De volgende relatie kan je er weer alles uithalen, voor die relatie. Maar dan ben je gewoon verder "ontwikkelt" op dat gebied.
Dus de relaties kunnen evengoed zijn, alleen op verschil van ervarenheid verschilt het.
Maar voor iemand die nog nooit heeft gezoend is zoenen al perfect, en voor iemand die wel al vaak gezoend heeft maar nog geen sex gehad heeft is dat pas perfect.
Bah. Ik was zelf 17 toen ik voor het eerst met een meisje naar bed ging. Het was ook haar eerste keer en zij was 16.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:37 schreef illusions het volgende:
[..]
ok, met zo'n instelling blijf je wel maagd ja.. wat een vergelijking, nintendo's![]()
Hoezo fout? Geen XTC of iets dergelijks...quote:
Ik ga voor de nintendo revolution dus vond die post sowieso ver gezocht...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:37 schreef illusions het volgende:
[..]
ok, met zo'n instelling blijf je wel maagd ja.. wat een vergelijking, nintendo's![]()
GHB? Ephedra?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo fout? Geen XTC of iets dergelijks...
zaterdag ben ik niet in utrechtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
In Utrecht loopt erg veel lekkers rond volgens mij, in ieder geval meer dan hier!
Utrecht is the place to be![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |