Dus jij zegt dat ik een betere relatie zou hebben gehad als ik hiervoor al ervaring had gehad? WOW, kan het nog beter danquote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...
Niks is onmogelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik een betere relatie zou hebben gehad als ik hiervoor al ervaring had gehad? WOW, kan het nog beter dan![]()
Gozer, als je iets van me quote kijk dan wel ff waarop ik reageer...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:25 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Jij weet dus ook niet wat je van oorlog vindt ? Of heb je al eens midden in een oorlog gezeten?
Misschien vind je het wel leuk![]()
De onwetendheid knaagt aan mequote:
Dat zeg ik idd ja... Ik heb al eerder gezegd dat dit misschien minder of niet van toepassing is als je nooit in de situatie komt dat andere vrouwen jouw nieuwsgierigheid prikkelen. Dat is natuurlijk wel een vereiste voor mijn theoriequote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik een betere relatie zou hebben gehad als ik hiervoor al ervaring had gehad? WOW, kan het nog beter dan![]()
Hoezo inkoppertje? Mensen die het wel ervaren hebben kunnen makkelijker een weloverwogen keuze maken. Zo ging ik aan het begin vreemd ja. Ik wist echter wel [precies wat die keuze inhield. Nu zou ik het niet meer doen omdat de lasten groter zijn dan de baten...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En voor mensen die het al wel ervaren hebben..![]()
Was wel een inkoppertje hoor..![]()
het gras lijkt altijd groener.......quote:Op woensdag 2 november 2005 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik idd ja... Ik heb al eerder gezegd dat dit misschien minder of niet van toepassing is als je nooit in de situatie komt dat andere vrouwen jouw nieuwsgierigheid prikkelen. Dat is natuurlijk wel een vereiste voor mijn theorie
Zie posts hierboven, dit slaat natuurlijk kant noch wal... Je mist sex WEL (dat is juist mijn hele inzet), het missen is juist ongelovelijk sterk aangezien je het waarschijnlijk ook nog gaat idealiseren. Dat missen cq nieuwsgierigheid zorgt voor die prikkel dat t moeilijk is om je hele leven aan 1 vrouw te zitten...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en als je de gedachtegang van Joey verder zou doortrekken zou niemand ooit aan seks beginnen, want waarom zou je er aan beginnen als je het toch niet mist omdat je niet weet wat het is.
Zo kan je alles wel goed gaan praten. Met het gelul dat je een beter mens wordt nu je die ervaring hebt.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo inkoppertje? Mensen die het wel ervaren hebben kunnen makkelijker een weloverwogen keuze maken. Zo ging ik aan het begin vreemd ja. Ik wist echter wel [precies wat die keuze inhield. Nu zou ik het niet meer doen omdat de lasten groter zijn dan de baten...
Nu onderbouw je mijn mening dus. Dat gezegde bestaat niet voor niets...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
het gras lijkt altijd groener.......
De stelling is dat je een goede relatie kan hebben zonder sex-/relatieverleden, maar dat hij nog beter kan zijn als je dit wel hebt.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef GF het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel goed gaan praten. Met het gelul dat je een beter mens wordt nu je die ervaring hebt.
Iedereen heeft een relatie- en seksverleden.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De stelling is dat je een goede relatie kan hebben zonder sex-/relatieverleden, maar dat hij nog beter kan zijn als je dit wel hebt.
Het is geen discussie of ik al dan niet vreemd ga of ging. Vreemdgaan is fout... Ben t met je eens...
Ik zeg nergens dat ik het oneens met je benquote:Op woensdag 2 november 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu onderbouw je mijn mening dus. Dat gezegde bestaat niet voor niets...
1-Ja je legt gewoon woorden in mijn mond. Met een sexverleden bedoel ik dus minimaal 1 partner voor je huidige partner. Ik ben blij dat mijn vriendin niet maagd was. Dus nogmaals ik heb t niet over veel vorige relaties, niet over veel meisjes geneukt, ik heb t over minimaal 1 in het verleden.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:19 schreef GF het volgende:
[..]
Iedereen heeft een relatie- en seksverleden.
Maar jij wilt zeggen dat als je veel bedpartners gehad hebt je volgende relaties steeds beter worden. Gewoon een verkapte ik val op sletten instelling dus. Of je hebt zeker liever een meisje dat haar bedpartners nog wel op 1 hand kan tellen. Zolang jij maar alles geneukt hebt, met de smoes dat je relaties er beter op worden
Dat het handig is dat je niet helemaal wereldvreemd of mensenschuw bent lijkt me logisch. Maar dat je relatie per definitie beter is met veel vorige relaties is echt bullshit. Dan zou ik volgens jou geen goede relatie kunnen hebben. Dat is gewoon lachwekkend![]()
Idd ik heb ondervonden dat het niet de moeite waard is, maar velen zullen dat nog na mij ondervinden...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het oneens met je ben
Let vooral op het woordje "lijkt"
Jij had het blijkbaar nodig om het te ondervinden. En was het ook groener geweest, dan was het een goede keus geweest om vreemd te gaan. Tja, wil je die keuze maken? Maar dat is echt offtopic.
Mensen die die ervaringen niet hebben (hoi) zien het misschien anders, ik zou dus echt niet vreemd kunnen gaan. Ik heb het prima naar mijn zin, een relatie is niet iets wat je krijgt en dan maar voor lief moet nemen. Er keihard voor moeten werken is iets anders, die stelletjes zou ik adviseren vreemd te gaan
Kan beter zijn. Iedere relatie kan beter zijn dan de vorige. Je zal alleen nooit weten waaraan dat precies ligt. Combinatie van factoren.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1-Ja je legt gewoon woorden in mijn mond. Met een sexverleden bedoel ik dus minimaal 1 partner voor je huidige partner. Ik ben blij dat mijn vriendin niet maagd was. Dus nogmaals ik heb t niet over veel vorige relaties, niet over veel meisjes geneukt, ik heb t over minimaal 1 in het verleden.
2- je leest niet wat ik post. Voor de 4e keer. Ik zeg niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder zo'n verleden ik zeg alleen dat de relatie beter kan zijn met zo'n verleden...
je hebt er van geleerd, neem ik aanquote:Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik heb ondervonden dat het niet de moeite waard is, maar velen zullen dat nog na mij ondervinden...
Nog sex gehad gister Pheno?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat het hier juist om mensen gaat die nog niet aan de partner zijn (geweest), dus maak jij ze nu niet jaloers
Nee, ze was er gisteren nietquote:
Bullshit Joe.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...
Dan loop ik pas 5 jaar achter.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Waar het dus op neerkomt is dat rondneuken goed voor je is en dat jezelf settlen sowieso not done is.
Normaal hoor je dus vanaf je 15e rond te neuken en tegen dat je 30 bent heb je een vaste relatie
Probleem opgelost!
Beter!quote:Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan loop ik pas 5 jaar achter.
Nog 10 jaar te gaan![]()
(ja ik blijf positief)
Nee nog niet. Vrijdag weer uit gaan natuurlijk dus zaterdag misschien.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog nieuws aan het front?Iemand?
Plato? Meteora?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |