abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31892544
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...
Dus jij zegt dat ik een betere relatie zou hebben gehad als ik hiervoor al ervaring had gehad? WOW, kan het nog beter dan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 2 november 2005 @ 12:00:07 #177
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31892602
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat ik een betere relatie zou hebben gehad als ik hiervoor al ervaring had gehad? WOW, kan het nog beter dan
Niks is onmogelijk
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 2 november 2005 @ 12:02:11 #178
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31892654
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:25 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Jij weet dus ook niet wat je van oorlog vindt ? Of heb je al eens midden in een oorlog gezeten?
Misschien vind je het wel leuk
Gozer, als je iets van me quote kijk dan wel ff waarop ik reageer...

In een voorgaande post zei ik dit: "Verder is mijn mening nog steeds dat je een sexverleden moet hebben om een hele goede relatie te kunnen krijgen..."

Daarop had BA commentaar , dus probeerde ik duidelijk te maken dat zij niet kan weten of een sexverleden een relatie verder kan brengen. Dat kan ze ook niet aangezien ze geen referentie materiaal heeft. Je vergelijking met oorlog slaat sowieso nergens op... Iig niet in deze context. Het heeft dus helemaal niets te maken met de behoefte aan sex. Sterker nog ik probeer juist duidelijk te maken dat die behoefte juist sterker is bij iemand zonder sexverleden. De nieuwsgierigheid gaat op den duur een grote rol spelen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_31892716
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk
De onwetendheid knaagt aan me

Not
  woensdag 2 november 2005 @ 12:04:40 #180
88139 JoeyT
pi_31892719
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat zeg ik idd ja... Ik heb al eerder gezegd dat dit misschien minder of niet van toepassing is als je nooit in de situatie komt dat andere vrouwen jouw nieuwsgierigheid prikkelen. Dat is natuurlijk wel een vereiste voor mijn theorie
  woensdag 2 november 2005 @ 12:06:21 #181
88139 JoeyT
pi_31892756
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:27 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

En voor mensen die het al wel ervaren hebben..
Was wel een inkoppertje hoor..
Hoezo inkoppertje? Mensen die het wel ervaren hebben kunnen makkelijker een weloverwogen keuze maken. Zo ging ik aan het begin vreemd ja. Ik wist echter wel [precies wat die keuze inhield. Nu zou ik het niet meer doen omdat de lasten groter zijn dan de baten...
pi_31892767
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat zeg ik idd ja... Ik heb al eerder gezegd dat dit misschien minder of niet van toepassing is als je nooit in de situatie komt dat andere vrouwen jouw nieuwsgierigheid prikkelen. Dat is natuurlijk wel een vereiste voor mijn theorie
het gras lijkt altijd groener.......
  woensdag 2 november 2005 @ 12:09:05 #183
88139 JoeyT
pi_31892805
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Precies en als je de gedachtegang van Joey verder zou doortrekken zou niemand ooit aan seks beginnen, want waarom zou je er aan beginnen als je het toch niet mist omdat je niet weet wat het is.
Zie posts hierboven, dit slaat natuurlijk kant noch wal... Je mist sex WEL (dat is juist mijn hele inzet), het missen is juist ongelovelijk sterk aangezien je het waarschijnlijk ook nog gaat idealiseren. Dat missen cq nieuwsgierigheid zorgt voor die prikkel dat t moeilijk is om je hele leven aan 1 vrouw te zitten...
  woensdag 2 november 2005 @ 12:09:53 #184
91306 GF
Kingwood
pi_31892828
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoezo inkoppertje? Mensen die het wel ervaren hebben kunnen makkelijker een weloverwogen keuze maken. Zo ging ik aan het begin vreemd ja. Ik wist echter wel [precies wat die keuze inhield. Nu zou ik het niet meer doen omdat de lasten groter zijn dan de baten...
Zo kan je alles wel goed gaan praten. Met het gelul dat je een beter mens wordt nu je die ervaring hebt.
Unspoken words were understood
  woensdag 2 november 2005 @ 12:10:28 #185
88139 JoeyT
pi_31892846
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

het gras lijkt altijd groener.......
Nu onderbouw je mijn mening dus. Dat gezegde bestaat niet voor niets...
  woensdag 2 november 2005 @ 12:12:56 #186
88139 JoeyT
pi_31892894
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef GF het volgende:

[..]

Zo kan je alles wel goed gaan praten. Met het gelul dat je een beter mens wordt nu je die ervaring hebt.
De stelling is dat je een goede relatie kan hebben zonder sex-/relatieverleden, maar dat hij nog beter kan zijn als je dit wel hebt.

Het is geen discussie of ik al dan niet vreemd ga of ging. Vreemdgaan is fout... Ben t met je eens...
  woensdag 2 november 2005 @ 12:19:07 #187
91306 GF
Kingwood
pi_31893019
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De stelling is dat je een goede relatie kan hebben zonder sex-/relatieverleden, maar dat hij nog beter kan zijn als je dit wel hebt.

Het is geen discussie of ik al dan niet vreemd ga of ging. Vreemdgaan is fout... Ben t met je eens...
Iedereen heeft een relatie- en seksverleden.

Maar jij wilt zeggen dat als je veel bedpartners gehad hebt je volgende relaties steeds beter worden. Gewoon een verkapte ik val op sletten instelling dus. Of je hebt zeker liever een meisje dat haar bedpartners nog wel op 1 hand kan tellen. Zolang jij maar alles geneukt hebt, met de smoes dat je relaties er beter op worden

Dat het handig is dat je niet helemaal wereldvreemd of mensenschuw bent lijkt me logisch. Maar dat je relatie per definitie beter is met veel vorige relaties is echt bullshit. Dan zou ik volgens jou geen goede relatie kunnen hebben. Dat is gewoon lachwekkend
pi_31893109
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nu onderbouw je mijn mening dus. Dat gezegde bestaat niet voor niets...
Ik zeg nergens dat ik het oneens met je ben

Let vooral op het woordje "lijkt"
Jij had het blijkbaar nodig om het te ondervinden. En was het ook groener geweest, dan was het een goede keus geweest om vreemd te gaan. Tja, wil je die keuze maken? Maar dat is echt offtopic.

Mensen die die ervaringen niet hebben (hoi ) zien het misschien anders, ik zou dus echt niet vreemd kunnen gaan. Ik heb het prima naar mijn zin, een relatie is niet iets wat je krijgt en dan maar voor lief moet nemen. Er keihard voor moeten werken is iets anders, die stelletjes zou ik adviseren vreemd te gaan
  woensdag 2 november 2005 @ 12:29:52 #189
88139 JoeyT
pi_31893274
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:19 schreef GF het volgende:

[..]

Iedereen heeft een relatie- en seksverleden.

Maar jij wilt zeggen dat als je veel bedpartners gehad hebt je volgende relaties steeds beter worden. Gewoon een verkapte ik val op sletten instelling dus. Of je hebt zeker liever een meisje dat haar bedpartners nog wel op 1 hand kan tellen. Zolang jij maar alles geneukt hebt, met de smoes dat je relaties er beter op worden

Dat het handig is dat je niet helemaal wereldvreemd of mensenschuw bent lijkt me logisch. Maar dat je relatie per definitie beter is met veel vorige relaties is echt bullshit. Dan zou ik volgens jou geen goede relatie kunnen hebben. Dat is gewoon lachwekkend
1-Ja je legt gewoon woorden in mijn mond. Met een sexverleden bedoel ik dus minimaal 1 partner voor je huidige partner. Ik ben blij dat mijn vriendin niet maagd was. Dus nogmaals ik heb t niet over veel vorige relaties, niet over veel meisjes geneukt, ik heb t over minimaal 1 in het verleden.

2- je leest niet wat ik post. Voor de 4e keer. Ik zeg niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder zo'n verleden ik zeg alleen dat de relatie beter kan zijn met zo'n verleden...
  woensdag 2 november 2005 @ 12:30:55 #190
88139 JoeyT
pi_31893303
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik het oneens met je ben

Let vooral op het woordje "lijkt"
Jij had het blijkbaar nodig om het te ondervinden. En was het ook groener geweest, dan was het een goede keus geweest om vreemd te gaan. Tja, wil je die keuze maken? Maar dat is echt offtopic.

Mensen die die ervaringen niet hebben (hoi ) zien het misschien anders, ik zou dus echt niet vreemd kunnen gaan. Ik heb het prima naar mijn zin, een relatie is niet iets wat je krijgt en dan maar voor lief moet nemen. Er keihard voor moeten werken is iets anders, die stelletjes zou ik adviseren vreemd te gaan
Idd ik heb ondervonden dat het niet de moeite waard is, maar velen zullen dat nog na mij ondervinden...
pi_31893321
Nog nieuws aan het front? Iemand?

Plato? Meteora?
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  woensdag 2 november 2005 @ 12:50:15 #192
91306 GF
Kingwood
pi_31893825
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

1-Ja je legt gewoon woorden in mijn mond. Met een sexverleden bedoel ik dus minimaal 1 partner voor je huidige partner. Ik ben blij dat mijn vriendin niet maagd was. Dus nogmaals ik heb t niet over veel vorige relaties, niet over veel meisjes geneukt, ik heb t over minimaal 1 in het verleden.

2- je leest niet wat ik post. Voor de 4e keer. Ik zeg niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder zo'n verleden ik zeg alleen dat de relatie beter kan zijn met zo'n verleden...
Kan beter zijn. Iedere relatie kan beter zijn dan de vorige. Je zal alleen nooit weten waaraan dat precies ligt. Combinatie van factoren.
pi_31893876
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Idd ik heb ondervonden dat het niet de moeite waard is, maar velen zullen dat nog na mij ondervinden...
je hebt er van geleerd, neem ik aan

Maar ik geloof dat het hier juist om mensen gaat die nog niet aan de partner zijn (geweest), dus maak jij ze nu niet jaloers
  woensdag 2 november 2005 @ 12:54:31 #194
88139 JoeyT
pi_31893920
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar ik geloof dat het hier juist om mensen gaat die nog niet aan de partner zijn (geweest), dus maak jij ze nu niet jaloers
Nog sex gehad gister Pheno?
pi_31893961
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:54 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nog sex gehad gister Pheno?
Nee, ze was er gisteren niet
pi_31896961
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zo bedoel ik t dus niet. Ik bedoel meer dat je ervaring nodig hebt om alles uit je relatie te halen. Dus ervaring op t gebied van sex, maar bv ook ervaring met relaties. Dus ik bedoel niet dat je geen goede relatie kan hebben zonder die ervaring, ik zeg dat je een betere relatie kan hebben als je die ervaring wel hebt. En dat is dus niet t zelfde...
Bullshit Joe.
Elk mens is anders, dus elke relatie ook. Zelfs elke neukpartij. Met de een klikt het totaal niet, heb je een kutrelatie mee. De volgende is de ware, gaat super voor langere tijd. Dan heb je geen zak aan je ervaring van je vorige relatie, omdat het totaal niet te vergelijken valt.
pi_31897431
Waar het dus op neerkomt is dat rondneuken goed voor je is en dat jezelf settlen sowieso not done is .

Normaal hoor je dus vanaf je 15e rond te neuken en tegen dat je 30 bent heb je een vaste relatie

Probleem opgelost!
pi_31901307
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Waar het dus op neerkomt is dat rondneuken goed voor je is en dat jezelf settlen sowieso not done is .

Normaal hoor je dus vanaf je 15e rond te neuken en tegen dat je 30 bent heb je een vaste relatie

Probleem opgelost!
Dan loop ik pas 5 jaar achter.
Nog 10 jaar te gaan
(ja ik blijf positief )
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31901976
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan loop ik pas 5 jaar achter.
Nog 10 jaar te gaan
(ja ik blijf positief )
Beter!
Ik loop al bijna 10 jaar achter Het wordt echt eens tijd
pi_31902791
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nog nieuws aan het front? Iemand?

Plato? Meteora?
Nee nog niet. Vrijdag weer uit gaan natuurlijk dus zaterdag misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')