abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31854607
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

had jij niet eerder tegen mij gezegd dat je heel veel moet neuken voor je het goed kan, en dat beginnelingen er niets van bakken

het is moeilijk om waarde te hechten aan wat je hier allemaal uitspuwt, liefste joeyt
Zo is dat, erg confusing
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_31854634
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:49 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Genoeg

Kom maar langs als je een leuke meid bent
well, that was easy....

Ik ben geen leuke meid. Jij wel?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_31854659
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:50 schreef Argento het volgende:

[..]

well, that was easy....

Ik ben geen leuke meid. Jij wel?
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:46:18 #104
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31862301
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

had jij niet eerder tegen mij gezegd dat je heel veel moet neuken voor je het goed kan, en dat beginnelingen er niets van bakken

het is moeilijk om waarde te hechten aan wat je hier allemaal uitspuwt, liefste joeyt
Wow je noemt je zelf nu gewoon relbunny

Maar je hebt gelijk, ik doe gewoon aardig. Echt goed sexen leer je, daarom zei ik hiervoor al dat ik liever geen maagd heb. Maar t betekent niet dat je als maagd bij voorbaat kansloos bent. Een meisje laten komen zit toch wel in de mogelijkheden...

Verder is mijn mening nog steeds dat je een sexverleden moet hebben om een hele goede relatie te kunnen krijgen...

Zoals Wolkje t doet zou ik niet kunnen. Ze heeft nu 4,5 jaar, ik had iets meer dan 5 jaar toen ik met een ander meisje naar bed ging... Ik weet nu wat ik mis door niet met anderen naar bed te gaan, kzou niet met die onwetendheid kunnen omgaan
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_31862550
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:
Verder is mijn mening nog steeds dat je een sexverleden moet hebben om een hele goede relatie te kunnen krijgen...
Je zegt dus eigenlijk dat ik geen goede relatie heb, wat ik een rare uitspraak vind, omdat hij niet klopt
pi_31862706
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wow je noemt je zelf nu gewoon relbunny
De bitch
quote:
*proest
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:03:49 #107
88139 JoeyT
pi_31862788
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:56 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk dat ik geen goede relatie heb, wat ik een rare uitspraak vind, omdat hij niet klopt
Ok, dan verander ik t in> Je moet een sexverleden hebben om het beste uit je relatie te kunnen halen. Ook vind ik ervaringen met relaties een pre... Je leert er gewoon veel van. Ik zeg niet dat jouw relatie slecht is, maar toch zal t altijd in je achterhoofd spelen (maar misschien is dat iets dat alleen op mij van toepassing is en ben ik gewoon raar )

Ik ben benieuwd of jij je hele leven trouw aan hem zal kunnen zijn, op een gegeven moment kom je een leuke charmante jongen tegen en dan vraag je je af van... Hmmm hoe zou t zijn
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:06:31 #108
88139 JoeyT
pi_31862877
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:

*proest
Hoe kunnen mensen een mening hebben als ze t nooit meegemaakt hebben

Maar misschien ben ik te nieuwsgierig van aard. Ligt er denk ik ook aan of de gelegenheid zich wel eens voor doet... Als je toch geen ander kan krijgen is het idd geen issue
pi_31862885
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben benieuwd of jij je hele leven trouw aan hem zal kunnen zijn, op een gegeven moment kom je een leuke charmante jongen tegen en dan vraag je je af van... Hmmm hoe zou t zijn
Volgens mij was het voor jou ondanks eerdere relaties ook in den beginne niet mogelijk om trouw te blijven aan je vriendinnetje, weet je nog?
pi_31862915
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef JoeyT het volgende:

wat een bullshit? dat heeft toch niets met je verleden te maken ? is het omdat iemand GEEN relationeel verleden heeft, dat die eerder gaat omkijken naar andere charmante jongens/meisjes. Verliefd worden op een ander, nieuwsgierig zijn in iemand anders hou je niet tegen, of je nu wel al sex hebt gehad of niet vóór je huidige relatie.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_31862932
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe kunnen mensen een mening hebben als ze t nooit meegemaakt hebben

Maar misschien ben ik te nieuwsgierig van aard. Ligt er denk ik ook aan of de gelegenheid zich wel eens voor doet... Als je toch geen ander kan krijgen is het idd geen issue
Wat meemaken? Vreemd gaan? Tja, dat jij dat normaal vind (en met jou meerdere overigens): hun mening. Ik zou het niet eens willen, mijn mening.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:08:33 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31862935
Misschien is het handig dit topic on topic te houden en niet af te dwalen naar je seksverleden, samenwonen en andere off topic onderwerpen.
Prima onderwerpen voor een op zichzelf staand topic .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:09:43 #113
88139 JoeyT
pi_31862977
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:06 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Volgens mij was het voor jou ondanks eerdere relaties ook in den beginne niet mogelijk om trouw te blijven aan je vriendinnetje, weet je nog?
Ik snap niet waarom je dat erbij haalt. Jij draait nu mijn woorden om. Mijn stelling was niet dat als je een sexverleden hebt je relatie perfect zal zijn...

Verder was de relatie toen gewoon niet goed tussen mij en mn meisje... Overigens heb ik alles gewoon verteld
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:11:17 #114
88139 JoeyT
pi_31863015
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat meemaken? Vreemd gaan? Tja, dat jij dat normaal vind (en met jou meerdere overigens): hun mening. Ik zou het niet eens willen, mijn mening.
Ik heb t niet over vreemd gaan... Ik heb t over een sex verleden...
pi_31863020
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef Copycat het volgende:
Misschien is het handig dit topic on topic te houden en niet af te dwalen naar je seksverleden, samenwonen en andere off topic onderwerpen.
Prima onderwerpen voor een op zichzelf staand topic .
Is er eens een discussie, is het weer niet goed
Het is wel degelijk ontopic: JoeyT beweert dat iemand zonder relatie en/of sexverleden (*kijkt naar TT) moeilijker een goede eerste relatie kan hebben.
pi_31863023
Ik bedoelde meer dat het vooral aan de persoon en de relatie op dat moment ligt of je trouw aan iemand bent, dan aan hoeveel sexpartners je ervoor hebt gehad.
pi_31863055
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb t niet over vreemd gaan... Ik heb t over een sex verleden...
Geen sex is ook een sexverleden
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:14:19 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31863092
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Is er eens een discussie, is het weer niet goed
Het is wel degelijk ontopic: JoeyT beweert dat iemand zonder relatie en/of sexverleden (*kijkt naar TT) moeilijker een goede eerste relatie kan hebben.
In mijn ogen is het een totaal andere discussie dan het topic onderwerp.
Best een interessante discussie, daar niet van. Vandaar mijn suggestie om er een nieuw topic over te openen. Zodat de hier lopende discussie niet wordt ondergesneeuwd en er geen tig discussies door elkaar lopen.
pi_31863156
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:14 schreef Copycat het volgende:
Zodat de hier lopende discussie niet wordt ondergesneeuwd en er geen tig discussies door elkaar lopen.
Volgens mij loopt er maar een discussie op het moment, wat niet wil zeggen dat er dus geen ruimte meer is voor mensen die hun ei kwijt moeten, het lijkt me juist een welkome afwisseling voor deze topicreeks.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:17:12 #120
88139 JoeyT
pi_31863175
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:11 schreef Wolkje het volgende:
Ik bedoelde meer dat het vooral aan de persoon en de relatie op dat moment ligt of je trouw aan iemand bent, dan aan hoeveel sexpartners je ervoor hebt gehad.
Naja het is niet iets dat ik uit mn duim zuig. Ik zie t bij mezelf en ik zie t om me heen. Als ik nu alleen met dit meisje naar bed zou zijn geweest dan weet ik zeker dat ik over vier jaar t toch zou proberen met een ander. Maja ik probeer graag dingen uit. Maar ik heb t dus ook bij meisjes gezien, had een sexuele relatie met een meisje dat al vier jaar een vriend had, pure nieuwsgierigheid van haar kant. Ook een ander meisje had in haar dagboek geschreven dat als ze de kans kreeg 1 keer met 1 vanb mn beste vrienden naar bed wilde gaan, puur om te weten hoe t is. Zij heeft nu bijna 8 jaar een relatie...

Maar nogmaals, misschien ligt het gewoon aan mij. Ik wil (bijna) alles een keer geprobeerd hebben...
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:18:04 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31863200
Mij lijkt het een beetje onduidelijk. Maar als ik de enige ben die er zo over denkt, dan doe ik er verder niet moeilijk over .

On topic (min of meer) dan maar weer.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:18:09 #122
88139 JoeyT
pi_31863204
foetsie

[ Bericht 98% gewijzigd door JoeyT op 01-11-2005 12:26:49 ]
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:26:25 #123
88139 JoeyT
pi_31863447
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat een bullshit? dat heeft toch niets met je verleden te maken ? is het omdat iemand GEEN relationeel verleden heeft, dat die eerder gaat omkijken naar andere charmante jongens/meisjes. Verliefd worden op een ander, nieuwsgierig zijn in iemand anders hou je niet tegen, of je nu wel al sex hebt gehad of niet vóór je huidige relatie.
Je houdt t idd niet tegen maar je kan wel een betere keuze maken. Stel wolkje wordt onverhoopt verliefd op mij Zij houdt heel veel van dr vriendje en moet dus een keuze maken. Het mysterieuze aspect van iets doen dat je nog nooit gedaan hebt gaat dan een grote rol spelen. Dus omdat ze iets nog nooit gedaan hebt wordt het wel aantrekkelijker... Je gaat iets idealiseren omdat je t niet kent... Dat doet ieder mens toch?
pi_31865084
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja het is niet iets dat ik uit mn duim zuig. Ik zie t bij mezelf en ik zie t om me heen. Als ik nu alleen met dit meisje naar bed zou zijn geweest dan weet ik zeker dat ik over vier jaar t toch zou proberen met een ander. Maja ik probeer graag dingen uit. Maar ik heb t dus ook bij meisjes gezien, had een sexuele relatie met een meisje dat al vier jaar een vriend had, pure nieuwsgierigheid van haar kant. Ook een ander meisje had in haar dagboek geschreven dat als ze de kans kreeg 1 keer met 1 vanb mn beste vrienden naar bed wilde gaan, puur om te weten hoe t is. Zij heeft nu bijna 8 jaar een relatie...

Maar nogmaals, misschien ligt het gewoon aan mij. Ik wil (bijna) alles een keer geprobeerd hebben...
Bij wat voor hoeren hang jij rond dan? Experimenteer dan vantevoren. Wat jij nu zegt vind ik gewoonweg heel erg zielig.
pi_31865252
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Bij wat voor hoeren hang jij rond dan? Experimenteer dan vantevoren. Wat jij nu zegt vind ik gewoonweg heel erg zielig.
Op zijn minst. Maar goed, JoeyT mag zijn eigen topic aanmaken over zijn mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')