En wederom gaat er een eeuwige maagdenreeks voor eeuwig onderquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
Dit gaat toch niet verzanden in slowchat, hè...
Big Cat is watching you...
Wat mij betreft niet, want er is kennelijk veel behoefte aan. Maar als het in weinig tot niets toevoegende slowchat verandert, is de toegevoegde waarde ver te zoeken. Er is daarnaast al een slowchat topic in R&P, dus dat is hier nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:34 schreef Pheno het volgende:
En wederom gaat er een eeuwige maagdenreeks voor eeuwig onder
quote:Mod Cat is streng
Sorry!quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
Dit gaat toch niet verzanden in slowchat, hè...
Nu wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:15 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat jij psychologie studeerde![]()
Gok van niet, morgen leren weer dus beetje op tijd gaan slapenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu wel.
En, gaat er vanavond nog geneukt worden, om maar even ontopic te blijven?
heb je ze onder handen genomenquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:40 schreef PieterCK het volgende:
hhhm het gaat volgens mij toch net niet meer om een maagdenreeks...
zijn er al genoeg die hier posten die niet meer maagd zijn...
quote:
Ik ben het eigenlijk wel met Big Cat eens. Als reeksen te lang openblijven verzanden ze vaak vanzelf in slowchat. Zo af en toe een pauze van een paar dagen of een week is daarom zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
Slijmbalquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met Big Cat eens. Als reeksen te lang openblijven verzanden ze vaak vanzelf in slowchat. Zo af en toe een pauze van een paar dagen of een week is daarom zo slecht nog niet.
Verpruts zijn kansen bij the modcat nou nietquote:
Ja, eigenlijk probeerde ik door middel van m'n vorige post CC te versieren om zo van m'n status af te komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verpruts zijn kansen bij the modcat nou niet
Zolang ik er ben zal die oude maagdenreeks nog wel even blijven bestaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk probeerde ik door middel van m'n vorige post CC te versieren om zo van m'n status af te komen.
Misschien is dat trouwens wel een idee om eindelijk van de ouwe-maagdenreeksen af te komen CC!![]()
Respect?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb gigantisch respect voor die lui die al honderden vriendinnetjes gehad hebben en al duizenden keren geneukt hebben. Ik krijg het nog niet met één iemand voor elkaar
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:06 schreef Soul79 het volgende:
Hier een link om jullie wat op te vrolijken: Belgische lotgenoten.
http://www.kuleuven.be/th(...)en_zonder_Liefde.doc
Vele dingen zijn akelig herkenbaar.............. Voor mijzelf sinds een half jaar godzijdank niet meer, maar toch.
quote:Ik heb wel eens een discussieforum op het internet bezocht over ‘late maagden’
Nou misschien is dat nog een understatementquote:
Ik zou niet weten waarom je daar respect of bewondering voor zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nou misschien is dat nog een understatement. Bewondering is misschien een beter woord
Niet voor de manier waarop het vaak gebeurt natuurlijk. Het is gewoon lomp om mensen steeds in te wisselen alsof het producten zijn. Het gaat er meer om dat ze het voor elkaar krijgen.
Omdat ze het WEL voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je daar respect of bewondering voor zou moeten hebben.
Naar mijn idee kan je zat dingen die hun ook nooit voor elkaar kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
Omdat ze het WEL voor elkaar krijgen
En ik niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |