wel leuk die gijsjes babyboomquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef kepler het volgende:
nog steeds niet bevallen B. ?
neequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef kepler het volgende:
nog steeds niet bevallen B. ?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
nee
Maar ik heb wel erg het zuur vandaag.
Je bent je spruit alleen nog niet aan het hypen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
Dat wachten is misschien nog wel erger dan wachten op een gamerelease
misschienquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
Heb nog geen screens of movies neequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent je spruit alleen nog niet aan het hypen!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ach je kan wel meteen live als je hem hebt he...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb nog geen screens of movies nee
Ja, van een paar maanden geleden, maar dat was nog voordat hij de gold status kreeg
dat maakt het dan toch minder spannend op zijn minst????quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van een game weet je tenminste een datum.
niet gesoept was net na een tropish buitje en met zonsondergang. Vond het licht heel mooi en apart!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:43 schreef Bastard het volgende:
Die foto's van Hawai.. die heb je geshopped of is dat lichtinval daar zo vaag? Doet me een beetje denken aan GTA VC
die zie je soms in NL ook wel eens, vlak voor een zware onweersbui. Van dat groenige lichtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:09 schreef Bastard het volgende:
Maar dat licht is verbluffend inderdaad.. soort van alsof je high bent ofzo
Euh ... jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:19 schreef kepler het volgende:
[..]
die zie je soms in NL ook wel eens, vlak voor een zware onweersbui. Van dat groenige licht
Dat is zeker aardig watquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
niet gesoept was net na een tropish buitje en met zonsondergang. Vond het licht heel mooi en apart!!
@O'ren, tja je kan het zo duur maken als je wilt he, ligt er nogal aan waar je gaat zitten.
voor ons ongeveer 850 pp voor ticket, en 500 pn hotel.aardig wat maar dan heb je ook wat
zat ik ook al over te denken maar komt ook zo snobberig overquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:09 schreef Bastard het volgende:
En dan moeilijk doen over een gecrashte xbox.. haal je toch ff een ander op
ja zeker wel!!! ik baal soms weleens dat ik niet altijd een camera bij heb!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:41 schreef kepler het volgende:
[..]
jah
ga er maar eens opletten, heel je leven veranderd
Prachtig die goude blaadjes overalquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja zeker wel!!! ik baal soms weleens dat ik niet altijd een camera bij heb!!ook nederland kan heeeeeel mooi zijn, zeker nu in de herfst
die jij dan grijs kleurt met je nieuw cameraquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig die goude blaadjes overal
Zal ik jou eens een schouderklopje geven?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Bastard het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Tering hee
je klok staat nog op de zomertijd van vorig jaar, die post is meer dan een jaar oud manquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Bastard het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Tering hee
Nee,... de bladeren zijn de enige kleur die ik juist houquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
die jij dan grijs kleurt met je nieuw camera![]()
Hi verse papa![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een schouderklopje geven?
*terugkijkt*quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de bladeren zijn de enige kleur die ik juist hou
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een schouderklopje geven?
inderdaad zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
CarlWat een gigantische sukkel is dat zeg
De Robinson proef was leuk dit keer trouwens
Ohw, de stemming als al geweest?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:18 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad zeg
jammer dat Douwe weg is
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, de stemming als al geweest?Kut Talpa, ik dacht, reclame om half 22, afgelopen...
Ja ik heb echt niks met die twee Belgische meisjesquote:
Nog een maand en 1 dag gijsquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan niet wachten man!!!!!!!!!!![]()
![]()
: X
zit hier echt te flippen![]()
![]()
Ja goed,... Baal er soms van dat San thuis zit zeg maar en ik haar niet kan helpen maar ja ...... Verder alles lekker.quote:
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja goed,... Baal er soms van dat San thuis zit zeg maar en ik haar niet kan helpen maar ja ...... Verder alles lekker.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan niet wachten man!!!!!!!!!!![]()
![]()
: X
zit hier echt te flippen![]()
![]()
schattttttttttquote:
Ehhh,... Gijs ... zou je mijn naam kunnen weghalen ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
schatttttttttt![]()
alles goed daar in huize Brown is een ezel![]()
Beeeeere trots ben ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen
Maar San is een super moeder dus die red het wel
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ehhh,... Gijs ... zou je mijn naam kunnen weghalen ?
Als ik nu 'visser' of 'jansen' zou zijn okquote:
tja.... Boon.... komt iederdaad niet echt veel voor neequote:Op dinsdag 1 november 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik nu 'visser' of 'jansen' zou zijn ok
quote:
Het houd niet op hequote:Op dinsdag 1 november 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
Dat 360 topic
Krijg echt een antipathie onderhand.
Ik veeg de tranen morgen wel van je gezicht van kereltjequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik veeg de tranen morgen wel van je gezicht van kereltje![]()
quote:
Poepvlekquote:
Kijk wie het zegt danquote:
Te vaakquote:Hoe is het nou?
Hoe vaak kijk je op je telefoon?
Als ze denkt dat ze buikgriep heeft kunnen dat wel eens voortekenen zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt dan
[..]
Te vaak
Maar serieus.. ben dat wachten ECHT zat deze dagen hoor.. pff.
Vanmorgen zei ze, "ik ben niet zo lekker" en voor ik het wist zei ik "mooi!!"
Oooohhhhquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ze denkt dat ze buikgriep heeft kunnen dat wel eens voortekenen zijn
Euh dat heeft ze ook.. gisteren heeft ze projectie gebraakt namelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ze denkt dat ze buikgriep heeft kunnen dat wel eens voortekenen zijn
Je werk gaat voor hequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt dan
[..]
Te vaak
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh dat heeft ze ook.. gisteren heeft ze projectie gebraakt namelijk.
Het is aan het startenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja voel je de spanning stijgen Gijs?
Tis verschrikkelijk.. serieus
Projectiel braken = met heel veel krachtquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt dan
[..]
Te vaak
Ik zie nog zo dat vrouwtje voor me in het bed.. doodop, angstig en terwijl ik haar verzorg... een dag later was ze heen. Maar wat is DAT zielig zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is altijd nog beter dan faecaal braken
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als in "projectiel" een meter vooruit kotsen.
Ja gijs... het wordt echt spannend nou man....quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja voel je de spanning stijgen Gijs?
Tis verschrikkelijk.. serieus
Nee,... dat besefte ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat je binnen heel korte tijd met z'n 3en thuis bent...
Gijs, ik ben net wakkerquote:
Hahahhahahahaha ...quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Leuk hoe je soms meteen aan iemand moet denken als je een plaatje zietNo offence mensen
Gijsje79 met Tiggy?
[afbeelding]
Noot?
[afbeelding]
quote:
Hij wilt de lay-out niet verneukenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:55 schreef Bastard het volgende:
Waar is mijn foto
Of past die niet in het forum?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef Dope_Nexium het volgende:
Een lekker recept, Brown houdt wel van koken toch..
Eend met whisky (6 personen)
Ingrediënten: 1 eend van ongeveer 5 kilo, 2 grote flessen Schotse Whisky, spekreepjes en een fles olijfolie
Bereiding:
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout. De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 C. Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven. De eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten. Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky. De glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen. Nog en naiff glav insjenke en opdlinke. Na en naiff uui de hoven opedoen om deend te sjekk-n- Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povekand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve. Twee glave wiskiinsjenke en tmiddeste glaf leegdwinke. De nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke. De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape. Deent nogis oprape en met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege.
Ze hande onvette me viskey en de tupe ssalf veeroprage. Tkapotte glazzopvege endeent terug in dehove doen. Deheent oprape en dove eers opedoen. De twwwiede fies biski pedoen en overeindzette.
Opstaan van de vjoer ent vetsspek ondrde kas vege. Nogis opstaan van de vjoer en tochma biijve zitte. De bles op de grondzette. Ulde bles drinke wande glave sijn opof kabot. Den'ove aftette, deooge sluite en ornvalle.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond schoonmaken. De glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagzout kopen!!
Moguh trouwens!
Zou ook kunnen iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]vindt deze juist meer bij Fiona passen
Heb jij zon ding al ofzo?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef Magneet het volgende:
trouwens gister op de 360 de CoD2 demo gespeeld, speelt best lekker
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAAAquote:
Whahahahaquote:
Nee, 1x was leuk om meegemaakt te hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, Gijsje, gaan jullie dit jaar trouwens nog naar de PU Awards? Net als vorig jaar?
Ok, ik doe wel verslag over PGR3 dan, okay?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, 1x was leuk om meegemaakt te hebben eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, ik doe wel verslag over PGR3 dan, okay?
quote:
!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Go your gangdat zei ik al toen ik nog maar 8 was ofzo
![]()
B
Ohw neequote:
Wat voor een autoquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef QueenR het volgende:
die foto's!zitten hele goede tussen
![]()
Mag waarschijnlijk donderdag of vrijdag mijn nieuwe auto halenga hem flink pimpen! wordt zoooo mooi
Huh?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw nee
Cho en Strol flashbacks![]()
Verlagingssetje, luchtfilter, uitlaat, chipje, rims, sloffen, spoilerkitje.. kortom the works?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:51 schreef QueenR het volgende:
die foto's!zitten hele goede tussen
![]()
Mag waarschijnlijk donderdag of vrijdag mijn nieuwe auto halenga hem flink pimpen! wordt zoooo mooi
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw nee
Cho en Strol flashbacks![]()
zwarte Chrysler PT cruiserquote:
Die hadden ook zo'n fase. 'Gescheiden bij de geboorte'quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hadden ook zo'n fase. 'Gescheiden bij de geboorte'
Ik had vroeger een hond
Neeeeeeeeee, ik oooooooooooooook
Ik vind dit een leuke game
Neeeeeeeeee, ik ooooooooooooooook
Broer
hihi, jij vindt hem dus niet mooi, tja het is een hele opvallende anders dan anders auto, je vindt hem of geweldig of verschrikkelijk. Ik hoor dus bij die eerste groepquote:
Nee ik vind hem idd niet mooi. Ik heb hetzelfde.... ik ben dol op de nieuwe Renault..... de een vind hem verschrikkelijk en de ander prachtig. Vind het wel heel cool voor jequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi, jij vindt hem dus niet mooi, tja het is een hele opvallende anders dan anders auto, je vindt hem of geweldig of verschrikkelijk. Ik hoor dus bij die eerste groep![]()
je bent een schatquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik vind hem idd niet mooi. Ik heb hetzelfde.... ik ben dol op de nieuwe Renault..... de een vind hem verschrikkelijk en de ander prachtig. Vind het wel heel cool voor je![]()
quote:
prudhomme???quote:
dus voor mensen die hem al kwijt willen voor ie is uitgekomen?? spannend....quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)D%26df%3D1%5C%22klik
zie niet eens een kruis, gewoon een lege postquote:
Zal je eens langzaam.................quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
prudhomme???![]()
natural blonde, speak slowely....
Wat een ei zegquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)D%26df%3D1%5C%22klik
aaahhhhhhhquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je eens langzaam.................
Een ex bezoeker van de Gijsjes... Irvine geloof ik. Pjee die altijd een schaam smilie postte op opmerkingen dat die lekker was ofzo wat in principe een bevestiging was van zelfbesef... je weet wel. Jezelf lekker vinden
Ja ik leef nog. Ook al hebben we een kamerolifant op dit moment in huisquote:
Deed die dat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je eens langzaam.................
Een ex bezoeker van de Gijsjes... Irvine geloof ik. Pjee die altijd een schaam smilie postte op opmerkingen dat die lekker was ofzo wat in principe een bevestiging was van zelfbesef... je weet wel. Jezelf lekker vinden
Is me schoonmoeder er? En Surfer is hier ook dus die kan het ook niet zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ik leef nog. Ook al hebben we een kamerolifant op dit moment in huis
Een Daan die het stampen en rennen door de kamer heeft ontdektquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is me schoonmoeder er? En Surfer is hier ook dus die kan het ook niet zijn?
Huh? wie dan?
Cho is vissen in de astrologie, die heeft overal broersquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hadden ook zo'n fase. 'Gescheiden bij de geboorte'
Ik had vroeger een hond
Neeeeeeeeee, ik oooooooooooooook
Ik vind dit een leuke game
Neeeeeeeeee, ik ooooooooooooooook
Broer
Precies de auto van mn schoonouders dan..quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
je bent een schat. Ik vind het ook heel cool voor mezelf haha
[afbeelding] alleen dan nog met veel meer zilver.
ja idd dat doe ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies de auto van mn schoonouders dan..
Zwart, extra veel chroom er op.
Maar zag laatst een PT die cooler was, die hadden de chrome chrill helemaal doorgetrokken, dus ook een stuk bumper mee.
ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd dat doe ik ookalthans als een chrill een gril is
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
je bent een schat. Ik vind het ook heel cool voor mezelf haha
[afbeelding] alleen dan nog met veel meer zilver.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
Even mijn mannen showen
vanmorgen even de Tetees kijken op bed
[afbeelding]
ah lieve baby
[afbeelding]
[afbeelding]
Even mijn mannen showen
[afbeelding]
ah lieve baby
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg poepigquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
Even mijn mannen showen
[afbeelding]
ah lieve baby
[afbeelding]
[afbeelding]
Even mijn mannen showen
[afbeelding]
ah lieve baby
[afbeelding]
[afbeelding]
Aaahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
Even mijn mannen showen
[afbeelding]
ah lieve baby
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben ook vissen, maar ik heb niet echt broers ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cho is vissen in de astrologie, die heeft overal broers
Even mijn mannen showen
[afbeelding]
ah lieve baby
[afbeelding]
[afbeelding]
Maart ! Jij ook een stinkvis ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook vissen, maar ik heb niet echt broers ofzo
Oh laat Tam alsjeblieft snel bevallen , want je word steeds softerquote:
ja dat begint in de buurt te komen met hoe ie eruit ziet, alleen heb ik geen cabrio.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dit vind ik echt een gave wagen
![]()
maar heel veel vinden em inderdaad echt lelijk![]()
beetje getuined door Brabus
[afbeelding]
De 11equote:
Gedichtjes zoeken voor een babykaart trok ik ook niet echtquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh laat Tam alsjeblieft snel bevallen , want je word steeds softer
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja dat begint in de buurt te komen met hoe ie eruit ziet, alleen heb ik geen cabrio.mooi he!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gedichtjes zoeken voor een babykaart trok ik ook niet echt![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
zoeken?? zoals jij de laatste tijd bent gok ik dat je de mooiste zelf kan maken hoor!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das lief van je.. maar beter goed gejat dan.. zelf bedacht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
zoeken?? zoals jij de laatste tijd bent gok ik dat je de mooiste zelf kan maken hoor!!![]()
Oke sorryquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef Bastard het volgende:
Klaar allemaal ja?
Ik vertel dit in vertrouwen godverdomme
Kan er ook niks aan doen dat het me weeig maakt![]()
Mietjuuuh!quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef Bastard het volgende:
Klaar allemaal ja?
zou jij naar zoiets gaan als dat hier zou zitten?quote:
Geeeeeeen haar op mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou jij naar zoiets gaan als dat hier zou zitten?
echt iets voor die maffe jappen hequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
echt iets voor die maffe jappen heok en noot misschien
![]()
nee?quote:
Gewoon niet gamen in een café, wat denk je daarvan?quote:
ok vooruit dan maar, lijkt me ook helemaal niets om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon niet gamen in een café, wat denk je daarvan?
Nee niet zeker?quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef Bastard het volgende:
Klaar allemaal ja?
PHILIPS HDD120/020 20 GB MP3-spelerquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
Ok.. soort van walkman, maar dan waar veel bandjes oppassen.
Je kan ze nog zelf inzingen ook..
Reviews zijn niet echt lovendquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PHILIPS HDD120/020 20 GB MP3-speler
Ik had ze al gelezen. Nix mis mee toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Reviews zijn niet echt lovend
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256E72005A894D.htm
quote:totaal 8
128 kbpsquote:Jan W: Ik ben dus helemaal niet zo tevreden. De geluidskwaliteit van mijn apparaat is
matig, ook met een bitrate van 128 kbps.
=> opladenquote:Echter ik heb nog steeds na 1,5 maand groete
problemen met keer op keer een lege batterij.
XbOx ThReE ShitTy is TeH KidDy!!111quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef Bastard het volgende:
Dat 360 topic
Waar is het mis gegaan eigenlijk? De xbox topics waren leek wel bijna kiddie vrij?
heb je ook een Philips-opblaaspop?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder vind ik het allemaal wel okay hoorBovendien is het
Philips
If only...quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:12 schreef QueenR het volgende:
dat apparaat ziet er shizzle uit!
(yes B!! het is me weer gelukt vandaag)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:27 schreef Bastard het volgende:
Ow ow ow ...
"Die Chrysler word vast wel een shizzle karretje"
gewoon een keer nee zeggen kan toch ook?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:16 schreef Bastard het volgende:
" nee tuurlijk, ik blijf wel een half uur langer, vanzelfsprekend toch "![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
gewoon een keer nee zeggen kan toch ook?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:16 schreef Bastard het volgende:
" nee tuurlijk, ik blijf wel een half uur langer, vanzelfsprekend toch "![]()
![]()
Tis niet dat het overlegd word hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
gewoon een keer nee zeggen kan toch ook?
so? ik kreeg vorige week te horen dat ik komende week over zou moeten werken in een andere regio, heb ze mooi in de stront laten zakken en gezegd dat ik niet konquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet dat het overlegd word hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
so? ik kreeg vorige week te horen dat ik komende week over zou moeten werken in een andere regio, heb ze mooi in de stront laten zakken en gezegd dat ik niet kon
Ben bekaf, werk voor 2 daarquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:01 schreef QueenR het volgende:
arme B.....
(overlegt met een d ook ...iets wat zelfs mij opvalt, je moet wel echt moe zijn van het werken )
Ik ga niet uitleggen hoe het bij ons gaat... tis allemaal huichelachtig en backstabbers daar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
so? ik kreeg vorige week te horen dat ik komende week over zou moeten werken in een andere regio, heb ze mooi in de stront laten zakken en gezegd dat ik niet kon
*aai over de bol geeft*quote:
ik geloof je gelijk, ben echt blij dat ik niet in die situatie zit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen hoe het bij ons gaat... tis allemaal huichelachtig en backstabbers daar.
Laten ze me mooi een autootje geven zodat ik naar klanten kan gaan, ben ik mn eigen baas.
Dat's niet verkeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga niet uitleggen hoe het bij ons gaat... tis allemaal huichelachtig en backstabbers daar.
Laten ze me mooi een autootje geven zodat ik naar klanten kan gaan, ben ik mn eigen baas.
Hoop je? Hoop het niet!quote:
Krijg dan maar tyfusquote:Op woensdag 2 november 2005 07:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij kunnen niet, onvoorziene kostenpost voor de badkamer
Ja en wij ook tochquote:Op woensdag 2 november 2005 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop het voor B, hij werd gek van dat wachten
nee?quote:
quote:
Bquote:
Ik zag mezelf uit bed vallen... maar dat was het ook welquote:Op woensdag 2 november 2005 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, fijn dat je lekker geslapen hebt dan!![]()
Ik denk 5 nov en een jongen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:06 schreef Quinny het volgende:
Ik denk dat baby B. zich 8 nov aankondigt en dat het een meisje is
quote:
Pfff, had ik mooi ff verkeerd gegoktquote:
Wereld dierendag , en de verjaardag van mijn vrouwquote:Op woensdag 2 november 2005 09:16 schreef Quinny het volgende:
Bij Daan dacht ik altijd aan 17 sept. en dat klopte. Bij Jort dacht ik altijd aan 4 okt.
Tis nog niet zeker hoor Gijs.. we hebben het nog niet gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, had ik mooi ff verkeerd gegokt
Heeft Tam trouwens een verticale streep op haar buik?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog niet zeker hoor Gijs.. we hebben het nog niet gezien
Ah, je dénkt zelf dat het een meisje wordt. Ik blijf er dan nog ff bij dat het een jongen wordtquote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
ohh dan zegt dat niets haha, ik dacht bij robynn dat het een jongetje was maar was dus een meisje. Hele verrassing.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
betekend dat ook iets dan? dacht dat iedereen dat zou krijgen of zoietsquote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft Tam trouwens een verticale streep op haar buik?
Je bent wel steeds wat sneller dan gepland, of je plant gewoon ruimquote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
ohh dan zegt dat niets haha, ik dacht bij robynn dat het een jongetje was maar was dus een meisje. Hele verrassing.
de geboortedata, tja Robynn uitgerekend 9 december, ik dacht nou dat wordt natuurlijk sinterklaas omdat ik dat niet wilde, maar het werd 20 november.
En Keagan zou 20 augustus komen, 19 augustus is mijn broer jarig, dus dacht ik die datum, maar het werd 24 julie.dus niet zo gek goed in gokken
Nee volgens mij niet.. gewoon een bolle buik.. en die kleine hangt er scheef in regelmatigquote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft Tam trouwens een verticale streep op haar buik?
20 November.. hmm bijna een coole datumquote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
ohh dan zegt dat niets haha, ik dacht bij robynn dat het een jongetje was maar was dus een meisje. Hele verrassing.
de geboortedata, tja Robynn uitgerekend 9 december, ik dacht nou dat wordt natuurlijk sinterklaas omdat ik dat niet wilde, maar het werd 20 november.
En Keagan zou 20 augustus komen, 19 augustus is mijn broer jarig, dus dacht ik die datum, maar het werd 24 julie.dus niet zo gek goed in gokken
doe altijd alles iets sneller dan anderenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent wel steeds wat sneller dan gepland, of je plant gewoon ruim
Mag ik vragen wat dat is?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
doe altijd alles iets sneller dan anderen
nee, beide zijn opgewekt in het ziekenhuis omdat ik hellp syndroom kreeg helaas.
want jij bent dan jarig ofzo??quote:Op woensdag 2 november 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
20 November.. hmm bijna een coole datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |