Nee hoor, je hebt er alleen last van met knipperen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:33 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Als er echt iets in zit moet je idd even langs de dokter, die haalt het er dan uit. Het pijn doen is waarschijnlijk een hoornvliesbeschadiging, je zal het waarschijnlijk vannacht nog het meest merken als je ogen dicht zijn (en je oogleden op de beschadiging 'drukken'). Ik zou het er iig zo snel mogelijk uit laten halen om verdere problemen te voorkomen.
kijk, dat is nou adviesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:34 schreef Foo_niks het volgende:
EHBO ,die vonk is heet brand vast op je oogbol.
ze druppelen hem in en met een klein boortje verwijderen ze de roest.
Niet laten zitten krijg je een hoop problemen (Ondervinding )
Beter met iemand samen gaan aangezienze je behandelde oog aftapen en je daardoor geen diepte meer ziet ,erg ongemakkelijk in het verkeer.
dagje rust en je kan weer verder slijpen
beter EHBO kan je nu ook terecht ,slaap je een stuk confortabeler en de roest krijgt geen kans zich te nestelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:38 schreef PeeJie_ het volgende:
Aha een stukje metaal dus, ja vonken zijn dus metaal, kut had ik vanmiddag dus naar de dokter moeten gaan, nou morgenochtend maar meteen doen ....
Ok in ieder geval bedankt voor deze reactie en die reactie hierboven, ik ga nu maar is naar beneden het nummer van de EHBO zoeken ..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:34 schreef Foo_niks het volgende:
EHBO ,die vonk is heet brand vast op je oogbol.
ze druppelen hem in en met een klein boortje verwijderen ze de roest.
Niet laten zitten krijg je een hoop problemen (Ondervinding )
Beter met iemand samen gaan aangezienze je behandelde oog aftapen en je daardoor geen diepte meer ziet ,erg ongemakkelijk in het verkeer.
dagje rust en je kan weer verder slijpen
O ja je rust met je hoofd tegen een beugel en rust met je kin op een steun tijdens het uitboren dus het kan niet fout gaan
Alleen die draaiende boor richting je oog blijft wennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |