YES!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Los van de vraag hoe je op je vinger gevallen bent, hoe ben je op je vinger gevallen?
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waar blijft nou die foto? ik begin me echt zorgen om je te maken
quote:
Hoe is het eigenlijk gebeurd?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef MaRySe het volgende:
Jullie willen niet eens weten hoe het is gebeurd?!
YES!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Los van de vraag hoe je op je vinger gevallen bent, hoe ben je op je vinger gevallen?
of hij zat al in je doos en toen ben je van de stoel gevallenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef MaRySe het volgende:
Jullie willen niet eens weten hoe het is gebeurd?!
Dan klik je toch nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:58 schreef Smaakpolitie het volgende:
Topics met 'Ik' in de TT en 'MaRySe' als TS beginnen me zo langzamerhand de keel uit te hangen.
En ik gok erop dat jij daar niet vrolijk van wordt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:58 schreef Smaakpolitie het volgende:
Topics met 'Ik' in de TT en 'MaRySe' als TS beginnen me zo langzamerhand de keel uit te hangen.
Update van mijn kant:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:05 schreef MaRySe het volgende:
Ok nu weer ontopic.
Update:
Het doet nog steeds au.
http://www.watbenjedan.comquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
YES!
Nou kijk.
het ging zo.
Er was een nieuwe trampoline.
En toen ging ik springen.
En iemand zei tegen me. Ok nu moet je eerst springen heel lang wachten en dan een je hoofd voorover gooien dan maak je een salto.
Maar.
Toen deed ik dat. Maar ik spring niet zo hoog dus dat ging fout en ik kwam ondersteboven neer op m'n pinkje![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weet je zeker dat alleen je vinger au doet?
geen hersenbeschadiging opgelopen ofzo?
wat je niet hebt, kun je niet beschadigenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jammer, maar toch wil ik voor de zekerheid even je hoofd onderzoeken. kleed je maar eens uit, maak een foto van jezelf en post hem hier zodat je even kan onderzoeken of er echt niks aan de hand is met jequote:
Hier voor je vinger:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze haalden gewoon een grapje met me uit
Dat is nog eens kennis waar je wat aan hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
wat je niet hebt, kun je niet beschadigen
Je verwart dit met de keer dat haar moeder haar op haar hoofd liet vallen. De uitwerkingen daarvan zijn nog altijd duidelijk aanwezig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je verwart dit met de keer dat haar moeder haar op haar hoofd liet vallen. De uitwerkingen daarvan zijn nog altijd duidelijk aanwezig.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin valt regelmatig op mijn vuist, hoor je mij zeiken?
Was jij niet dood?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef Muck het volgende:
was jij niet weg?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waar blijft nou die foto? ik begin me echt zorgen om je te maken
was een serieuze vraagquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Was jij niet dood?
En nu oprol uit mijn topic.
Dit is dan wél weer grappig.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:42 schreef MaRySe het volgende:
Djeeez
Mijn IQ is hoger dan dat van jullie allemaal bij elkaar
nee niet zo'n foto, maar zo'n fotoquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jammer, maar toch wil ik voor de zekerheid even je hoofd onderzoeken. kleed je maar eens uit, maak een foto van jezelf en post hem hier zodat je even kan onderzoeken of er echt niks aan de hand is met je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |