't Was een dans-scène. E zo goed heb ik nou ook weer niet naar dat plaatje gekekenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heet dat in Nijmegen zo? Bij ons noemen ze dat zoenen.
bekken deed ik achter het fietsenhok toen ik in de brugklas zat......quote:
Je gaat maar Spetters huren dan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Was een dans-scène. E zo goed heb ik nou ook weer niet naar dat plaatje gekeken![]()
De volgende vraag wil ik piemels zien![]()
nee, ze is wat minder bekend, ze speelt ook in 2 en 1/2 man (serie), maar ja daar hebben jullei waarschijnlijk geen zak aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef wyccie het volgende:
't Is toch geen Maria Bello?
pfff, eindelijk: Patch +2quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Patch het volgende:
1. Cybill Shepherd
2. Claire Danes
3. Kate Winslet en Melanie Lynskey
4. Selma Hayek en Ashley Judd
5. Naomi Watts
zo dan
mwah... zo goed als....quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Color of the night
Je mag wel een foto van hem plaatsen hoor...quote:
dacht toch Maarten Spaanjerquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Om voor Wyccie bij de piemels te blijven
Wie van de heren wint de penismeetwedstrijd in Spetters?
Meneer Taxi inderdaad.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
"Uw zoekbewerking - bruce pielemuisje - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
Hm, je hebt gelijk.
Huckabees?quote:
Very sneaky, maar daarom heb ik jouw post overgenomenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan mag Intre hem hebben. Ik ga toch off want ik heb honger.
Geeft niks ik was vergeten dat ik al twee gokken had gedaan. En ik wil nu toch gaan eten. Tot straksquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Very sneaky, maar daarom heb ik jouw post overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |