Nog 3 dagen per week bij de NS. De rest van de week doe ik nog het een en ander achter de computer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmm...ben toch heel benieuwd wat de "BB Fok legende" Scanman voor werk doet...als ik je postingsgemiddelde zie kan je nooit heel vaak werken....
Ruud is boos op Willem omdat die hem genomineerd heeft....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:05 schreef arneaux het volgende:
Zo tijdje niet geweest hierzo, hoe isset allemaaal in het huis? Ik heb niet het idee dat ik veel heb gemist
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het sfeertje al snel in de gaten en dan lees ik niets terug. Heeft ook geen enkele zin.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:04 schreef Sonique het volgende:
Dido tegen Joost: "Jij moet in 'het Land van Ooit' gaan werken, daar vinden ze je leuk..."
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ruud is boos op Willem omdat die hem genomineerd heeft....
Zo, ben je weer bij.
Ja, jazeker, nou je het zegt... lang, donker haar en ... euh ... euh ... euh ... ja, nou weet ik het! en ook opgesloten in een huis!! Verdomd, dat ik dat niet eerder gezien heb!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, het gevoel dat ze sterk op Anne Frank lijkt. Ofwel een klikje in je hoofd van 'Verrek, daar zit Anne Frank'
Ach, groot verdriet voor Lieske vandaag, maar ze neemt het heel goed op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:05 schreef arneaux het volgende:
Zo tijdje niet geweest hierzo, hoe isset allemaaal in het huis? Ik heb niet het idee dat ik veel heb gemist
Is het al wetenschappelijk aangetoond dat ADHD een hersenafwijking is dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
een hersenen onderzoek moet het uitwijzen.
Reparatie toestellen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:07 schreef Mike1964 het volgende:
bewoners naar de slaapkamer?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, jazeker, nou je het zegt... lang, donker haar en ... euh ... euh ... euh ... ja, nou weet ik het! en ook opgesloten in een huis!! Verdomd, dat ik dat niet eerder gezien heb!![]()
Hé, dat is grappig, dank!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb ze even naast elkaar gezet.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer Nena! 99 luftballons!
[afbeelding]
dat is nou timingquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
Zeg even wat anders...
vorige week rond deze tijd was het al vijf uur geweest.. mooie tijd om wat te gaan drinken. kan ik iemand verblijden met een glas goede rode wijn en een bordje oude kaas (old amsterdam of black label).
Proost alvast!!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, jazeker, nou je het zegt... lang, donker haar en ... euh ... euh ... euh ... ja, nou weet ik het! en ook opgesloten in een huis!! Verdomd, dat ik dat niet eerder gezien heb!![]()
Ja, dat je "het een en ander" achter de computer doet is iedereen hier wel duidelijk denk ik...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog 3 dagen per week bij de NS. De rest van de week doe ik nog het een en ander achter de computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |