Nou je het zeg, ze heeft wel wat weg van Anne Frankquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, het gevoel dat ze sterk op Anne Frank lijkt. Ofwel een klikje in je hoofd van 'Verrek, daar zit Anne Frank'
anders voorstel:quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:58 schreef Bocaj het volgende:
Volgende topictitel: "Scanman is Thuis.... Lieske is lief..."
![]()
met die korfbal opdracht had ik sterk de indruk dat spanning/ zenuwen het erger maakten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou bij b.v. de korfbal opdracht lulde hij veel tijdens de opdracht erg veel.
En dan ben je echt niet goed geconcentreerd bezig.
Maar goed soms kan joost wel erg leuk zijn
Weet niet, vind haar een wat oubollig hoofd hebben denk ik (net als Joost trouwens). Zo passend in die tijd. Maar dat komt misschien ook door die speldjes in haar haarquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik mis ff wat... vind niet dat ze fysiek veel gelijkenis vertonen maar kan me niet bedenken wat je anders bedoelt??
zeg, van welk jaartal ben jij?? kan natuurlijk best generatiekloof-onbegrip zijn
Oh die! Thanks ben weer helemaal blij. Dacht alleen dat ze die al weg gedaan hadden omdat ze het toen moesten verwijderenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:57 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Kaarsevet eiland, hadden ze voor z'n verjaardag gemaakt. Nu is het een archipel geworden.![]()
Weet ik ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom lezen ze de regelementen van BB?
Ze zitten al dik op de helft, Hebben voor de zoveelste keer de opdracht niet gehaalt en zitten op 'nep' noodrantsoen, en nu gaan ze het regelement lezen...
Of moeten ze het regelement lezen van BB?
.... stilte voor de storm..... ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Scanman is nu aan het bijlezen..[afbeelding]
LOL die is leuk zeg!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Nee hoor. Ik heb het sfeertje al snel in de gaten en dan lees ik niets terug. Heeft ook geen enkele zin.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef Art_Core het volgende:
Laat scanman maar één bedenken als hij bijgelezen is...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
anders voorstel:
lieske is een schatje... he scanman ben je dr ook weer??
valt wat minder op... zet jij hem vast klaar??
1x niet geconcentreerd ergens mee bezig zijn, maakt je nog geen ADHD'er. Hij kan bijvoorbeeld wel heel geconcentreerd tric traccen. En hij kan ook "lange" gesprekken houden zonder zijn aandacht te verliezen of afgeleid worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou bij b.v. de korfbal opdracht lulde hij veel tijdens de opdracht erg veel.
En dan ben je echt niet goed geconcentreerd bezig.
Maar goed soms kan joost wel erg leuk zijn
Heb ze even naast elkaar gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:54 schreef Lkw het volgende:
Heeft iemand anders ook wel eens 'Anne Frank - sensaties' bij Dido?
[afbeelding]
verstandig....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het sfeertje al snel in de gaten en dan lees ik niets terug. Heeft ook geen enkele zin.
een hersenen onderzoek moet het uitwijzen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
1x niet geconcentreerd ergens mee bezig zijn, maakt je nog geen ADHD'er. Hij kan bijvoorbeeld wel heel geconcentreerd tric traccen. En hij kan ook "lange" gesprekken houden zonder zijn aandacht te verliezen of afgeleid worden.
Soms is Joost wel leuk ja, soms ook niet![]()
in die zin, gewoon beetje algemene jaren 40 sfeertje zeg maar... ja oke begrijp wat je bedoelt en zie het ook wel ja, dat heeft dido wel zo af en toequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Weet niet, vind haar een wat oubollig hoofd hebben denk ik (net als Joost trouwens). Zo passend in die tijd. Maar dat komt misschien ook door die speldjes in haar haar
En nee, ik heb de oorlog niet meegemaakt, geen generatiekloof dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |