ze hebben opgegeven....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef Bocaj het volgende:
Ben effe weggeweest vanmiddag... ik zie ze niet meer sporten... waarom niet? Nieuwtje eraf?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, soms denk ik dat er bij zitten die van na de millenniumwende zijn! Zelf durf ik mijn geboortejaar niet eens te noemen... Ben wel op dezelfde dag jarig als onze Herman B. en niet erg veel jonger dan Herman (geweest zou zijn).![]()
niet uiterlijk, niet innerlijk??quote:
Als je geen ADHD heb wordt je juist druk van ritalin, dus ik weet niet of dat zo'n strak plan isquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
geeft hem ritalin werkt beter dan een zak
En de zak hoeft maar een keer als je deze direkt goed sluit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als je geen ADHD heb wordt je juist druk van ritalin, dus ik weet niet of dat zo'n strak plan is
O das handig, wie gaat BB winnen dan?quote:
Ja, ja... Te beroerd om wat rearch te doen! Herman Brood (5 november 1946 - 11 juli 2001) is vier jaar ouder. Als je nog meer aanwijzingen wil dan hoor ik het welquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:42 schreef cuall het volgende:
[..]
bange schijterd, vertel dan maar hoe oud je bent
![]()
Nou zijn gedrag wijst er wel een beetje op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als je geen ADHD heb wordt je juist druk van ritalin, dus ik weet niet of dat zo'n strak plan is
als je er maar genoeg pilletjes instopt wordt ie vanzelf wel rustiger....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:45 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En? Heb je al een rolator?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja vind het niet nodig om mn hele geboortedatum in mn profiel te zetten, en alleen geboortejaar pakt ie niet... maar voor de liefhebber, muizemeis is geboren in het fantastische jaar 1975
en ben al jarig geweest dit jaar, dus ja, heb een mijlpaal bereikt... geweldige ervaring
Wie denk je zelf?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O das handig, wie gaat BB winnen dan?![]()
hét understatement van deze bb..quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou zijn gedrag wijst er wel een beetje op.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef stil het volgende:
[..]
En de zak hoeft maar een keer als je deze direkt goed sluit.
regelementen BBquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef Bocaj het volgende:
Wat lezen Rob & Lieske?
Alleen die eerste niet! Voor de rest zijn we soulmates!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niet uiterlijk, niet innerlijk??
geen rock&roll?? geen drug?? geen feesten?? geen kunst??
nouja je hebt vast nog andere positieve eigenschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |