En het is vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 10:00 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
misschien handig om een persoonlijk configuratie hier te posten.. kan ik gelijk aan het prutsen gaan vanmiddag...
Ik ben ook erg vredelievend.quote:Op maandag 7 november 2005 10:52 schreef MrTorture het volgende:
Agressief mannetje ben jij
Ik ben zoo vredelievendmaar dat komt ook omdat ik verreweg het kleinste leger heb
Soms wil ik productions kunnen hurry-en, meer science output, steden van andere civs scouten, meer goud en productie in mn hoofdstad en er zijn nog wel meer voordelen te bedenken, als je een paar keer met een spirituele civ speelt, word je er al snel bekwaam in.quote:Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef MrTorture het volgende:
Wat is het voordeel van het veranderen van die twee?
Ikprobeer zo lang mogelijk de vrede te bewaren, maar als ze gaan dreigen mot te maken is de eerste klap een daalder waard.quote:Op maandag 7 november 2005 10:52 schreef MrTorture het volgende:
Agressief mannetje ben jij
Ik ben zoo vredelievendmaar dat komt ook omdat ik verreweg het kleinste leger heb
Ik heb iets te veel last van complotten tégen mij.quote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef IntruderAlert het volgende:
[..]
Ikprobeer zo lang mogelijk de vrede te bewaren, maar als ze gaan dreigen mot te maken is de eerste klap een daalder waard.
Veel leuker vindt ik het nog om een andere civ het vuile werkt te laten opknappen en dan als derde met het "been" ervandoor gaan.![]()
Vr.ije t.ij.d ??quote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb jij hem al ??? owhh jeee.. daar gaat mijn vrije tijd..
Nee ik heb em nog niet. Weet jij of ie door de brievenbus past? Pakketjes komen meestal 's avonds bij ons namelijkquote:Op maandag 7 november 2005 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb jij hem al ??? owhh jeee.. daar gaat mijn vrije tijd..
Ik weet nog een leuke (matige) grap met een civilization4 cdquote:Op maandag 7 november 2005 13:36 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nee ik heb em nog niet. Weet jij of ie door de brievenbus past? Pakketjes komen meestal 's avonds bij ons namelijk![]()
Ja die grap ken ik jaquote:Op maandag 7 november 2005 14:00 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke (matige) grap met een civilization4 cd
edit:
et zou kunnen zijn dat je die legendarische grap niet kentheeft iets met platstampen te maken
ik werd al bijna boos.. kwam ik net thuis.. geen pakketje.. ik al heel boos van binnen schelden waarom brentmeister hem wel heeft en ikke niet...quote:
Waar??quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
40 euro voor de Collectors Edition,.
zoww.. hij heeft ook gauw opgegeven dat d'r geen patch uitkomtquote:
Voor mij ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef Ericjuh het volgende:
helaas.. geen pakketje voor mij vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |