...hersenletsel... lobotomie... Tokkie-opvoeding... inteelt...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
dat lijkt me ook, al weten we niet of er andere zaken meespelen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
...hersenletsel... lobotomie... Tokkie-opvoeding... inteelt...
V.
Om te beginnen door minder op snelheid te letten maar meer op dingen als bumperkleven. Volgens mij is het ook heel niet zo moeilijk om daar een flitspaal voor te maken. Als je dan op snelheid controleert doe het dan op plekken waar veel ongelukken gebeuren door snelheid of leg er, mits mogelijk, trajectcontrole aan. Verder lijkt me een opfris curses rijden met postbus 51 spotjes ook geen overbodige luxe. Van mij mogen ze ook een standaard boete uitschrijven aan degene die schuldig is bij een ongeluk zeker als dit door roekeloos rijden komt. Maar iemand 55 euro laten betalen omdat ie 140 rijdt op een verlaten snelweg midden in de nacht mag van mij Oom agent zijn baan kosten. Opbokken met dat bonnen quotum dus. Ik ben al jaren voor flexibele snelheden op de snelweg met behulp van de matrixborden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef mcintosh het volgende:
Hoe stel je voor dat ze dit oplossen?
quote:Mishandelaars agent melden zich bij politie
HOORN - De twee mannen die zondagavond in Stompetoren een politieagent mishandelden, hebben zich dinsdag rond 21.00 uur gemeld op het politiebureau van Hoorn. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekendgemaakt. De mannen, twee broers van 28 en 34 jaar uit Zwaagdijk-West en Bovenkarspel, verklaarden onder invloed van alcohol te hebben gehandeld.
Het tweetal had sinds maandagochtend, toen de drank was uitgewerkt, spijt van hun actie, aldus de woordvoerder. Met een bloemetje voor de mishandelde agent kwamen ze naar het bureau. Daar werden ze direct vastgezet. De agent werd zondag mishandeld nadat de mannen tijdens een snelheidscontrole waren geflitst.
Filmrolletje
Het filmrolletje, dat door de broers was meegenomen na de mishandeling van de agent, is nog niet teruggevonden. Het tweetal gaf tijdens het eerste verhoor aan dit te hebben weggegooid in een sloot. Een deel van de camera zelf was maandag al teruggevonden door de politie. De twee broers blijven voorlopig in hechtenis, aldus de politiewoordvoerder.
Agent
De agent maakt het naar omstandigheden redelijk. "Lichamelijk valt de schade mee, op gekneusde ribben en wat schaafwonden en blauwe plekken na. Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad", aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.
Heb je ook gelezen dat ze gedronken hadden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Ferrari-racer het volgende:
Al sinds geruime tijd in mijn profieltje: Flitsers ontwijken is een sport en deze heren hadden een andere gedachte hierover. Tsja ik zal de heren politie nooit in elkaar meppen maar ik vind het FANTASTISCH wat deze heren hebben gedaan. HULDE
Die moraalridders hier...lekker he die bekeuringen die je binnenkrijgt, is ECHT leuk.
Goh wat apart, ik dacht dat het hier ging om mishandeling, en rijden onder invloed, maar het gaat dus om een bekeurinkje... ow wacht nee dan is het goed...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Ferrari-racer het volgende:
Al sinds geruime tijd in mijn profieltje: Flitsers ontwijken is een sport en deze heren hadden een andere gedachte hierover. Tsja ik zal de heren politie nooit in elkaar meppen maar ik vind het FANTASTISCH wat deze heren hebben gedaan. HULDE
Die moraalridders hier...lekker he die bekeuringen die je binnenkrijgt, is ECHT leuk.
Ja heel goed. Zo goed dat ze toch berouw kregen en zich hebben gemeld en nu in hechtenis zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Ferrari-racer het volgende:
Nu zijn er 2 mensen geweest die het voortouw hebben genomen...en kennelijk er nog erg goed vanaf zijn gekomen ook...dus zo dronken waren ze niet.
Het zal je pa zijn zeg....goh wat doet jouw vader...Die is een bekende nederlander...hij verschijnt met grote regelmaat op je RDS radioschermpje. Doet heel nobel en goed werk. Lekker afwisselend werk ook....lekker onder een viaductje staan...dan weer een klikootje neerzetten leuk....quote:Wojworshebn - dinsdag 1 november 2005 @ 23:25
De mensen in de flitsauto's doen dit werk vaak op vrijwilligersbasis. De NSBérs
Man haal je hoofd uit je aars, het gaat hier helemaal niet om het feit 'hardrijden'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Ferrari-racer het volgende:
Waarschijnlijk zo aan het profiel van beide heren te lezen behoren zij niet tot de hoger opgeleiden van dit land nee. Daarnaast is Alcohol in het verkeer natuurlijk uit den Boze. Echter ik vind het fantastisch dat deze heren hun ongerief kennelijk uiten over deze fantastische tak van verkeersveiligheid nastreven.
Deze heren namen het initiatief, waarschijnlijk dat menig nederlander na het ontvangen van een briefje van het CJIIB alleen gedachtes heeft maar deze zijn tot dit voorval alleen bij gedachtes gebleven. Nu zijn er 2 mensen geweest die het voortouw hebben genomen...en kennelijk er nog erg goed vanaf zijn gekomen ook...dus zo dronken waren ze niet.
De discussie over hoe het allemaal veiliger kan in het verkeer daar ga ik niet eens over beginnen. Maar ooit gedacht aan allen een electrokar aanschaffen die niet harder kan dan 80km/u en nederland voorzien van 1 grote trajectcontrole of beter je auto wordt bestuurd. Lekker veilig, goed voor het milieu, dus geen 0.8 tot 6.0liter auto's maar allen gelijk. Dat is pas veilig...maar dan zijn er geen boetes...geen milieugeneuzel meer, geen olie dus dat zou een lekkere impuls voor de economie zijn. Kortom een eutopie die er nooit zal komen en die staatskas vind de huidige situatie ook wel prima. DAARBIJ HARD RIJDEN IS LEKKER MITS VERANTWOORD.
Het zit je nogal dwars geloof ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:39 schreef mcintosh het volgende:
[
Twee mensen hebben het voortouw genomen? In wat, geweld tegen de politie? Dat is enkel de uitvoerende macht hoor...
Enkel wat tegengas, anders lijkt het of de domme mensen in de meerderheid zijnquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Het zit je nogal dwars geloof ik.![]()
Dit ben ik wel met je eens. Ik heb geen goed woord over voor mensen die met teveel drank achter het stuur gaan zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef Wombcat het volgende:
Snelheidsovertreding alla, maar dronken rijden.
Omdat ze mensen dood rijden? Gebeurd ook door te hard rijden hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit ben ik wel met je eens. Ik heb geen goed woord over voor mensen die met teveel drank achter het stuur gaan zitten.
Het punt zit hem in 'onverantwoord' rijden hetgeen je doet met teveel drank. Je kunt ook onverantwoord rijden zonder drank bv 80 in een 30 km/u zone. Ook fout idd. Maar ik geloof niet dat je verantwoord kunt rijden met drank op maar wel verantwoord te hard kunt rijden, zeg 140 op de snelweg als er niemand rijdt.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef mcintosh het volgende:
Omdat ze mensen dood rijden? Gebeurd ook door te hard rijden hoor...
Het gebeurde is absoluut verwerpelijk. Maar jij oversimplificeert, doe je trouwens continu in dit topic.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lees nog eens terug, zou ik zeggen. Nu ben je net een dove die een cd beoordeelt.
Ontopic dus: agent mishandelen omdat je zelf te hard rijdt. Heldhaftig, hoor.
V.
Precies, en daar wordt in dit soort topics ook steevast over gediscissieerd, en zie je twee standpunten. Het standpunt:"regels zijn regels, en handhaven mag best als hoofdmotief handhaven hebben" en het standpunt dat de betutteling en minachting voor de gemiddelde Nederlander die impliciet blijkt uit het voorgaande standpunt een averechts effect heeft op de effectiviteit van wetten en regels.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het punt zit hem in 'onverantwoord' rijden hetgeen je doet met teveel drank. Je kunt ook onverantwoord rijden zonder drank bv 80 in een 30 km/u zone. Ook fout idd. Maar ik geloof niet dat je verantwoord kunt rijden met drank op maar wel verantwoord te hard kunt rijden, zeg 140 op de snelweg als er niemand rijdt.
Heeft nog best lang geduurd voordat de term 'NSBers' viel zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef Wojworshebn het volgende:
De mensen in de flitsauto's doen dit werk vaak op vrijwilligersbasis. De NSBérs
En het nog niet snappen... knap hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 08:23 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het gebeurde is absoluut verwerpelijk. Maar jij oversimplificeert, doe je trouwens continu in dit topic.
Sorry, ik heb geen zin meer om woorden vuil te maken aan een discussiepartner die mij uitmaakt voor randdebiel, oelewapper en meer van dat soort fraais omdat ik zijn van enige nuance gespeende mening niet deel.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
En het nog niet snappen... knap hoor
Maar waar oversimplificeer ik? Als ik het continu doe, moet het niet zo'n probleem zijn om dat aan te tonen, neem ik aan.
V.
JTFC dat kan je wel stellen inderdaad..... kijk als je een keer zoiets doet in je dronken bui kan je wel spijt krijgen, maar jezelf aangeven... dan ben je inderdaad bestwel dom, die gasten moeten waarschijnlijk 10 ruggen gaan lappen voor die flitscameraquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Ferrari-racer het volgende:
Waarschijnlijk zo aan het profiel van beide heren te lezen behoren zij niet tot de hoger opgeleiden van dit land nee.
Fine. Be that way.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Jalu het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen zin meer om woorden vuil te maken aan een discussiepartner die mij uitmaakt voor randdebiel, oelewapper en meer van dat soort fraais omdat ik zijn van enige nuance gespeende mening niet deel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |