abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:38:09 #241
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31868506
Laten we hopen dat het een hype wordt
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:40:46 #242
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31868575
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef Elgigante het volgende:

[..]

dat lijkt me ook, al weten we niet of er andere zaken meespelen.
...hersenletsel... lobotomie... Tokkie-opvoeding... inteelt...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31868761
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

...hersenletsel... lobotomie... Tokkie-opvoeding... inteelt...

V.

ik bedoelde meer dat het een op de verkeerde plaats op het verkeerde moment actie zou kunnen zijn ingegeven door enkele problemen ofzo.

Maar een diender hoor je met respect te behandelen, je mag hooguit cynisch zijn, want dat ben ik wel vaker tegen ze.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:12:25 #244
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31876277
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:54 schreef mcintosh het volgende:
Hoe stel je voor dat ze dit oplossen?
Om te beginnen door minder op snelheid te letten maar meer op dingen als bumperkleven. Volgens mij is het ook heel niet zo moeilijk om daar een flitspaal voor te maken. Als je dan op snelheid controleert doe het dan op plekken waar veel ongelukken gebeuren door snelheid of leg er, mits mogelijk, trajectcontrole aan. Verder lijkt me een opfris curses rijden met postbus 51 spotjes ook geen overbodige luxe. Van mij mogen ze ook een standaard boete uitschrijven aan degene die schuldig is bij een ongeluk zeker als dit door roekeloos rijden komt. Maar iemand 55 euro laten betalen omdat ie 140 rijdt op een verlaten snelweg midden in de nacht mag van mij Oom agent zijn baan kosten. Opbokken met dat bonnen quotum dus. Ik ben al jaren voor flexibele snelheden op de snelweg met behulp van de matrixborden.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_31882608
quote:
Mishandelaars agent melden zich bij politie

HOORN - De twee mannen die zondagavond in Stompetoren een politieagent mishandelden, hebben zich dinsdag rond 21.00 uur gemeld op het politiebureau van Hoorn. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekendgemaakt. De mannen, twee broers van 28 en 34 jaar uit Zwaagdijk-West en Bovenkarspel, verklaarden onder invloed van alcohol te hebben gehandeld.

Het tweetal had sinds maandagochtend, toen de drank was uitgewerkt, spijt van hun actie, aldus de woordvoerder. Met een bloemetje voor de mishandelde agent kwamen ze naar het bureau. Daar werden ze direct vastgezet. De agent werd zondag mishandeld nadat de mannen tijdens een snelheidscontrole waren geflitst.

Filmrolletje

Het filmrolletje, dat door de broers was meegenomen na de mishandeling van de agent, is nog niet teruggevonden. Het tweetal gaf tijdens het eerste verhoor aan dit te hebben weggegooid in een sloot. Een deel van de camera zelf was maandag al teruggevonden door de politie. De twee broers blijven voorlopig in hechtenis, aldus de politiewoordvoerder.

Agent

De agent maakt het naar omstandigheden redelijk. "Lichamelijk valt de schade mee, op gekneusde ribben en wat schaafwonden en blauwe plekken na. Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad", aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.
pi_31882848
Al sinds geruime tijd in mijn profieltje: Flitsers ontwijken is een sport en deze heren hadden een andere gedachte hierover. Tsja ik zal de heren politie nooit in elkaar meppen maar ik vind het FANTASTISCH wat deze heren hebben gedaan. HULDE

Die moraalridders hier...lekker he die bekeuringen die je binnenkrijgt, is ECHT leuk.
pi_31882879
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Ferrari-racer het volgende:
Al sinds geruime tijd in mijn profieltje: Flitsers ontwijken is een sport en deze heren hadden een andere gedachte hierover. Tsja ik zal de heren politie nooit in elkaar meppen maar ik vind het FANTASTISCH wat deze heren hebben gedaan. HULDE

Die moraalridders hier...lekker he die bekeuringen die je binnenkrijgt, is ECHT leuk.
Heb je ook gelezen dat ze gedronken hadden?

En wat die bekeuringen betreft: je neemt zelf het risico door te hard te rijden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2005 23:08:38 ]
pi_31883297
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Ferrari-racer het volgende:

Goh wat apart, ik dacht dat het hier ging om mishandeling, en rijden onder invloed, maar het gaat dus om een bekeurinkje... ow wacht nee dan is het goed...

shit 4 brains
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_31883423
Waarschijnlijk zo aan het profiel van beide heren te lezen behoren zij niet tot de hoger opgeleiden van dit land nee. Daarnaast is Alcohol in het verkeer natuurlijk uit den Boze. Echter ik vind het fantastisch dat deze heren hun ongerief kennelijk uiten over deze fantastische tak van verkeersveiligheid nastreven.

Deze heren namen het initiatief, waarschijnlijk dat menig nederlander na het ontvangen van een briefje van het CJIIB alleen gedachtes heeft maar deze zijn tot dit voorval alleen bij gedachtes gebleven. Nu zijn er 2 mensen geweest die het voortouw hebben genomen...en kennelijk er nog erg goed vanaf zijn gekomen ook...dus zo dronken waren ze niet.

De discussie over hoe het allemaal veiliger kan in het verkeer daar ga ik niet eens over beginnen. Maar ooit gedacht aan allen een electrokar aanschaffen die niet harder kan dan 80km/u en nederland voorzien van 1 grote trajectcontrole of beter je auto wordt bestuurd. Lekker veilig, goed voor het milieu, dus geen 0.8 tot 6.0liter auto's maar allen gelijk. Dat is pas veilig...maar dan zijn er geen boetes...geen milieugeneuzel meer, geen olie dus dat zou een lekkere impuls voor de economie zijn. Kortom een eutopie die er nooit zal komen en die staatskas vind de huidige situatie ook wel prima. DAARBIJ HARD RIJDEN IS LEKKER MITS VERANTWOORD.
pi_31883477
De mensen in de flitsauto's doen dit werk vaak op vrijwilligersbasis. De NSBérs
pi_31883556
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef Ferrari-racer het volgende:
Nu zijn er 2 mensen geweest die het voortouw hebben genomen...en kennelijk er nog erg goed vanaf zijn gekomen ook...dus zo dronken waren ze niet.
Ja heel goed. Zo goed dat ze toch berouw kregen en zich hebben gemeld en nu in hechtenis zitten.
Ze waren dus kennelijk toch dronken genoeg om iets te doen wat ze niet zouden hebben gedaan als ze nuchter waren geweest (die agent pakken dus). Dat ze rond reden was dan ook niet zo'n tof idee wat mij betreft. Snelheidsovertreding alla, maar dronken rijden .
pi_31883606
quote:
Wojworshebn - dinsdag 1 november 2005 @ 23:25

Het zal je pa zijn zeg....goh wat doet jouw vader...Die is een bekende nederlander...hij verschijnt met grote regelmaat op je RDS radioschermpje. Doet heel nobel en goed werk. Lekker afwisselend werk ook....lekker onder een viaductje staan...dan weer een klikootje neerzetten leuk....

Ach zijn ze opgepakt...dan mogen zij waarschijnlijk 10jaar vastzetten en Samir A. mag vrij rond lopen. Je moet het in zijn perspectief zien niet.
pi_31883901
quote:
Waarschijnlijk zo aan het profiel van beide heren te lezen behoren zij niet tot de hoger opgeleiden van dit land nee. Daarnaast is Alcohol in het verkeer natuurlijk uit den Boze. Echter ik vind het fantastisch dat deze heren hun ongerief kennelijk uiten over deze fantastische tak van verkeersveiligheid nastreven.

Deze heren namen het initiatief, waarschijnlijk dat menig nederlander na het ontvangen van een briefje van het CJIIB alleen gedachtes heeft maar deze zijn tot dit voorval alleen bij gedachtes gebleven. Nu zijn er 2 mensen geweest die het voortouw hebben genomen...en kennelijk er nog erg goed vanaf zijn gekomen ook...dus zo dronken waren ze niet.

De discussie over hoe het allemaal veiliger kan in het verkeer daar ga ik niet eens over beginnen. Maar ooit gedacht aan allen een electrokar aanschaffen die niet harder kan dan 80km/u en nederland voorzien van 1 grote trajectcontrole of beter je auto wordt bestuurd. Lekker veilig, goed voor het milieu, dus geen 0.8 tot 6.0liter auto's maar allen gelijk. Dat is pas veilig...maar dan zijn er geen boetes...geen milieugeneuzel meer, geen olie dus dat zou een lekkere impuls voor de economie zijn. Kortom een eutopie die er nooit zal komen en die staatskas vind de huidige situatie ook wel prima. DAARBIJ HARD RIJDEN IS LEKKER MITS VERANTWOORD.
Man haal je hoofd uit je aars, het gaat hier helemaal niet om het feit 'hardrijden'.

En voor iemand die over opleidingsniveau begint vind ik het een beetje frapant dat je het schijnt goed te keuren dat dingen met geweld opgelost moeten worden...

Twee mensen hebben het voortouw genomen? In wat, geweld tegen de politie? Dat is enkel de uitvoerende macht hoor...
pi_31884175
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:39 schreef mcintosh het volgende:

[

Twee mensen hebben het voortouw genomen? In wat, geweld tegen de politie? Dat is enkel de uitvoerende macht hoor...
Het zit je nogal dwars geloof ik.
pi_31884196
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Het zit je nogal dwars geloof ik.
Enkel wat tegengas, anders lijkt het of de domme mensen in de meerderheid zijn
  woensdag 2 november 2005 @ 01:01:37 #256
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31886002
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef Wombcat het volgende:
Snelheidsovertreding alla, maar dronken rijden .
Dit ben ik wel met je eens. Ik heb geen goed woord over voor mensen die met teveel drank achter het stuur gaan zitten.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_31886012
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:01 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Dit ben ik wel met je eens. Ik heb geen goed woord over voor mensen die met teveel drank achter het stuur gaan zitten.
Omdat ze mensen dood rijden? Gebeurd ook door te hard rijden hoor...
  woensdag 2 november 2005 @ 01:05:52 #258
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_31886095
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:02 schreef mcintosh het volgende:
Omdat ze mensen dood rijden? Gebeurd ook door te hard rijden hoor...
Het punt zit hem in 'onverantwoord' rijden hetgeen je doet met teveel drank. Je kunt ook onverantwoord rijden zonder drank bv 80 in een 30 km/u zone. Ook fout idd. Maar ik geloof niet dat je verantwoord kunt rijden met drank op maar wel verantwoord te hard kunt rijden, zeg 140 op de snelweg als er niemand rijdt.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:13:53 #259
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31886353
Hmm, ze hebben hem dus toch flink te pakken gehad. Dat is dan wel weer lomp
Vampire Romance O+
pi_31888202
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lees nog eens terug, zou ik zeggen. Nu ben je net een dove die een cd beoordeelt.

Ontopic dus: agent mishandelen omdat je zelf te hard rijdt. Heldhaftig, hoor.

V.
Het gebeurde is absoluut verwerpelijk. Maar jij oversimplificeert, doe je trouwens continu in dit topic.
pi_31888222
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:05 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Het punt zit hem in 'onverantwoord' rijden hetgeen je doet met teveel drank. Je kunt ook onverantwoord rijden zonder drank bv 80 in een 30 km/u zone. Ook fout idd. Maar ik geloof niet dat je verantwoord kunt rijden met drank op maar wel verantwoord te hard kunt rijden, zeg 140 op de snelweg als er niemand rijdt.
Precies, en daar wordt in dit soort topics ook steevast over gediscissieerd, en zie je twee standpunten. Het standpunt:"regels zijn regels, en handhaven mag best als hoofdmotief handhaven hebben" en het standpunt dat de betutteling en minachting voor de gemiddelde Nederlander die impliciet blijkt uit het voorgaande standpunt een averechts effect heeft op de effectiviteit van wetten en regels.

Maar voor sommige mensen is dat laatste erg moeilijk te begrijpen.

Toch is het eigenlijk heel simpel, het is een feit dat iemand die 50 km/h rijdt in een 30 kilometer zone een veel groter negatief effect heeft op de verkeersveiligheid dan iemand die 's nachts op een lege snelweg 170 km/h rijdt. Toch is de pakkans in het tweede geval vele malen groter EN is de sanctie veel zwaarder, nl. 50 km/h te snel, dus rijbewijs kwijt. En die starre manier van handhaven heeft hele grote, negatieve gevolgen voor het draagvlak onder het gevoerde beleid. Is ook logisch, het is ook gewoon niet te verklaren.
  woensdag 2 november 2005 @ 08:38:16 #262
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_31888312
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef Wojworshebn het volgende:
Heeft nog best lang geduurd voordat de term 'NSBers' viel zeg.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:03:43 #263
136 V.
pi_31891103
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:23 schreef Jalu het volgende:

[..]

Het gebeurde is absoluut verwerpelijk. Maar jij oversimplificeert, doe je trouwens continu in dit topic.
En het nog niet snappen... knap hoor

Maar waar oversimplificeer ik? Als ik het continu doe, moet het niet zo'n probleem zijn om dat aan te tonen, neem ik aan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31891218
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

En het nog niet snappen... knap hoor

Maar waar oversimplificeer ik? Als ik het continu doe, moet het niet zo'n probleem zijn om dat aan te tonen, neem ik aan.

V.
Sorry, ik heb geen zin meer om woorden vuil te maken aan een discussiepartner die mij uitmaakt voor randdebiel, oelewapper en meer van dat soort fraais omdat ik zijn van enige nuance gespeende mening niet deel.
pi_31891403
Ziek gewoon. Ik heb ook een grafhekel aan die gasten maar ja rij je niet te hard heb je ook geen last van ze.
pi_31891479
quote:
Waarschijnlijk zo aan het profiel van beide heren te lezen behoren zij niet tot de hoger opgeleiden van dit land nee.
JTFC dat kan je wel stellen inderdaad..... kijk als je een keer zoiets doet in je dronken bui kan je wel spijt krijgen, maar jezelf aangeven... dan ben je inderdaad bestwel dom, die gasten moeten waarschijnlijk 10 ruggen gaan lappen voor die flitscamera
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 2 november 2005 @ 11:24:24 #267
136 V.
pi_31891649
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef Jalu het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen zin meer om woorden vuil te maken aan een discussiepartner die mij uitmaakt voor randdebiel, oelewapper en meer van dat soort fraais omdat ik zijn van enige nuance gespeende mening niet deel.
Fine. Be that way.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')