Fantaseren is leuk, maar ik heb dus een schriftelijke brief waarin staat dat ze het idee gaan onderzoeken... Doet mij toch al sterker staan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ik fantaseerde vroeger wel eens over een speelfilm van Mr. Bean of een vervolg op Jurassic Park. In mijn fantasie waren die 2 dingen veel beter trouwens.
Het idee "een film maken van een serie" is niet nieuw...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Fantaseren is leuk, maar ik heb dus een schriftelijke brief waarin staat dat ze het idee gaan onderzoeken... Doet mij toch al sterker staan?
Het moet concreet zijn. Een spel dat mensen een letter gokken is niet bijzonder. Wel dat ze aan een rand draaien, er een lekker blond wijf blokken omdraait bij 't goede nummer, etc..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het idee "een film maken van een serie" is niet nieuw...
De rechten van de uitwerking van de serie in een vorm waarbij 2 jongens in een soort duwboot rondvaren lijken me bij kluitman/roos te liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:54 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Het moet concreet zijn. Een spel dat mensen een letter gokken is niet bijzonder. Wel dat ze aan een rand draaien, er een lekker blond wijf blokken omdraait bij 't goede nummer, etc..
Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat het niet jouw idee is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maar het is mijn fucking idee, en ik wil geld zien...
Ik heb het idee toch bedacht?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat het niet jouw idee is?
Ja van iemand die bijna alleen in BB5 post verwachtten we eigenlijk wel een topic als dit...quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe mooi dat jullie er toch serieus op ingaan
Dat jij dit topic nog volgt...............quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe mooi dat jullie er toch serieus op ingaan
Das toch logisch, het is mijn topic, ik heb het toch bedacht....quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:32 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Dat jij dit topic nog volgt...............
Ik post ook in zat andere topics BB is gewoon een slowchat...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja van iemand die bijna alleen in BB5 post verwachtten we eigenlijk wel een topic als dit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |