quote:
Zekers.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:35 schreef Lionheaad het volgende:
Goed weekend gehad DIGGER??
Ristretto dan graagquote:
Welk volk ben je?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
EN nu weer verder civilization spelen. Wat een spel.
Je bent al helemaal verslaafdquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
civilization, jeugdsentimentquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
minimaal 10 uur per dag spelen. Kan mooi tijdens zo'n tentamenweek.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent al helemaal verslaafd
Eigenlijk moet ik dat spel niet aanschaffen, veels te slecht voor mij
De Duitsers, omdat hij daar standaard op stond, ik was te zenuwachtig om alles te veranderen en ben meteen met de standaard instellingen van slag gegaan.quote:
Één tip, Global Warming is dus echt niet grappig... Was druk bezig iedereen te nuken toen mn bevolking ineens begon te zeiken omdat de wereld in een woestijn was veranderdquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Duitsers, omdat hij daar standaard op stond, ik was te zenuwachtig om alles te veranderen en ben meteen met de standaard instellingen van slag gegaan.Heb de Amerikanen al bijna uitgeroeid, evenals de Spanjaarden. Bovendien heb ik de atoombom bijna uitgevonden, terwijl de rest nog met buskruit knooit, dan gaat de pret echt beginnen.
Alleen met dubbele tracking.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
Is Civ4 eigenlijk al te koop in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |